Status Stoltenbergregjeringen.

Kjendis

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.02.2010
Antall liker
730
Sted
Norway
Torget vurderinger
2
Regjeringen er diktaturisk og nesten totalt ultra venstrevridd i sin politikk. Dette har vert diskutert før, men jeg ønsker å mase enda mer. All motstand blir avfeid med velloverveid retorikk som er så utspekulert og fullstendig preget av hjernevask at folk som argumenterer eller stiller kritiske spørsmål til regjeringens politikk ikke gidder å følge opp "andre og tredjeballen." (Når Jens og Kristin på død og liv skal plukke opp fotballen med henna)

PS! Hvis man ikke er enig i dette, så må man ta en runde med seg selv å tenke etter om det i det hele tatt fins likheter med Gerardsenregjeringen og den nåværende kommunistpartiregjeringen.

Argumenter: Anti Israel, ensidig støtte av Palestinere. For antisemittisme.
Anti vellferd ved å torpedere vellferden til 1/3 av alle pensjonister. (Boligskatt)
Ekteskapsloven er verre enn eventyret om Sodoma og Gomorra.
JA! til ytterligere Islamisering av dette landet som det stiger frem! Islam Moske og privatskole.
Nei til privatskoler bortsett fra islamske og Montessori skoler.
PS! Les korrektur!!!!!

decibelius

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2007
Antall liker
1.678
Sted
Bislett
Over en halv mill Nordmenn lever under EU's fattigdomsgrense. Skyld på klimagassene Jens!

Gjest.

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.09.2006
Antall liker
935
Ja, for det er ingen andre enn Jens&Co som har ansvar for Norge slik det er nå.
:p

S

Slubbert

Gjest
For et veloverveid og tankevekkende innlegg...

Det medgis i det minste at historien om Sodoma og Gomorra er et eventyr, det er en begynnelse.

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Antall liker
13.339
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Ser ut som Norge er fullt av kommunister:

Kjendis skrev:
Det er nok stemning for endring av denne siden som i for stor grad preges av skitkasting og barnslige argumenter. Har på følelsen at seriøsiteten og høfligheten blir borte i "fyllepreik". Det fins andre utenlanske forumer som er mye mer seriøse og hvor man er villig til å gi hverandre råd, samtidig som man lytter til hverandre og har respekt for den andre part.
For å være ærlig er jeg drit lei av endeløst tullprat om Electrokompaniet og Abrahamsen. Har vi bare ElComp og Abrahamsen på markedet i Norge, Ut fra denne siden så kan man begynne å lure på om så mye som 30-40% av hele hi-end bransjen består av Abrahamsen og ElComp. Typisk norsk insnevret kommunistisk tenkning.

Honkey-Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.02.2007
Antall liker
388
Kjendis skrev:
Da erklærer jeg herved den rødgrønne kommunistpartiregjeringen til kommuniststatsminister Jens Stoltenberg (Nnær venn av Jjøde-hateren Gerd Liv Valla) i Norge som diktatuorisk, revolusjonær, antisemmittisk, anti vellferdsorientert, anti ytringsfrihet og fiende av 10% av alle Nordmenn. Jeg mener at man kan trekke paralleller med 1930-tallet. Med 10% mener jeg alle aktive kristne.

PS! Hvis man ikke er enig i dette, så må man ta en runde med seg selv å og tenke etter om det i det hele tatt finnes likheter med Gerhardsenregjeringen og den nåværende kommunistpartiregjeringen.

Argumenter: Anti Israel, ensidig støtte av Palestinere. Pro antisemittisme. Pro anti?
Anti vellferd med ved å torpedere vellferden til 1/3 av alle pensjonister. (Boligskatt)
Ekteskapsloven er væerre enn eventyret om Sodoma og Gomorra.
JA! til ytterligere Iislamisering av dette landet som det stiger frem! Islam Moske og privatskole.
Nei til privatskoler bortsett fra islamske og Montessorryi skoler.
Ja til tilbakeføring av skolepenger.

Honkey

Kjendis

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.02.2010
Antall liker
730
Sted
Norway
Torget vurderinger
2
Honkey-Chateau skrev:
Kjendis skrev:
Da erklærer jeg herved den rødgrønne kommunistpartiregjeringen til kommuniststatsminister Jens Stoltenberg (Nnær venn av Jjøde-hateren Gerd Liv Valla) i Norge som diktatuorisk, revolusjonær, antisemmittisk, anti vellferdsorientert, anti ytringsfrihet og fiende av 10% av alle Nordmenn. Jeg mener at man kan trekke paralleller med 1930-tallet. Med 10% mener jeg alle aktive kristne.

PS! Hvis man ikke er enig i dette, så må man ta en runde med seg selv å og tenke etter om det i det hele tatt finnes likheter med Gerhardsenregjeringen og den nåværende kommunistpartiregjeringen.

Argumenter: Anti Israel, ensidig støtte av Palestinere. Pro antisemittisme. Pro anti?
Anti vellferd med ved å torpedere vellferden til 1/3 av alle pensjonister. (Boligskatt)
Ekteskapsloven er væerre enn eventyret om Sodoma og Gomorra.
JA! til ytterligere Iislamisering av dette landet som det stiger frem! Islam Moske og privatskole.
Nei til privatskoler bortsett fra islamske og Montessorryi skoler.
Ja til tilbakeføring av skolepenger.

Honkey
Wahts yuor plorbem?

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
5
Trådstarter har helt rett i at det er mye å være uimponert over når det kommer til Stoltenberg regjeringen, men spørsmålet man bør stille seg er om det hadde vært bedre med en H/KRF/V. H/FRP/KRF o.l regjering?

Kabeldragern

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.01.2003
Antall liker
1.287
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
1
Som et lite apropos til trådstarter; jeg har vært ap medlem i 30 år - både aktiv og passiv medlem - og jeg må medgi at ap ikke imponerer lengre. De har forlatt alle sosialdemokratiske ståsteder og har viklet seg inn i en lyserød-blå-brun-grønn politikk som ikke passer mine idealer iallefall. Jeg støtter ikke trådstarter sine argumenter, men hans konklusjoner er jeg langt på vei enig i.

Min stemme til ap henger i en tyyyynn tråd fortiden...

JackX

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.03.2002
Antall liker
1.392
Audiophile-Arve skrev:
Eg lurer på om dette er morosamt eller noko liknande.....eg har tenkt hardt no i nesten to minutt, og er framleis usikker.
Kva trur de andre?
Jeg er også tilhenger av litt Nyt & Fjas-2 minutters filosofering, Arve - og kan gi min varme anbefaling til de neste som finner det formålstjenelig å forlene trådstarter med de tilmålte minutters oppvarming før man avspiser ham med en slettere "God Bedring" enn min.
Forøvrig honnør til Honkey som grep begjærlig den Røde Penn der slikt hører hjemme.

Hva Islam(-skoler?) og Maria Montessori skulle ha til felles ... eh ... får jeg vel aldri svar på?

Cheers!

lydbjørn

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.04.2005
Antall liker
50
Sted
Oslo
Skattekameratene har gjort en møkkajobb til nå, og tviler på at sosialismen vil leve videre!

Hvorfor driver den rød/grønne regjeringen med mørkeblå politikk?

Kjendis

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.02.2010
Antall liker
730
Sted
Norway
Torget vurderinger
2
Nei nei nei! Mørkeblå? Hva er mørkeblå? Arbeiderpartiet er mer venstrevridd enn noen gang. Eller så er de så langt til høyre at Bush var en kommunist til sammenlikning.

Gjest.

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.09.2006
Antall liker
935
Audiophile-Arve skrev:
Eg lurer på om dette er morosamt eller noko liknande.....eg har tenkt hardt no i nesten to minutt, og er framleis usikker.
Kva trur de andre?
Jeg tror det handler om en ufrivillig klovn.

Kabeldragern

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.01.2003
Antall liker
1.287
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
1
Kjendis skrev:
Nei nei nei! Mørkeblå? Hva er mørkeblå? Arbeiderpartiet er mer venstrevridd enn noen gang. Eller så er de så langt til høyre at Bush var en kommunist til sammenlikning.
Hvis du mener de er ventsrevridd nå - hva var de under ledelse av Gerhardsen da... eller Nygårdsvoll... eller Tranmæl...?

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.885
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Ein kunne nok ha sagt litt om Stoltenbergstatusen, men har det noko for seg? Særleg her inne på uff-typisk?
Dei største problema sett ut frå min synsstad ser det ut til å vere allmenn semje om likevel, uansett om det er blå, grøne eller raude regjeringsaktørar. Det som står att å sjå, er om FrP kjem med eit alternativ, tenkjer nok dei fleste. Diverre trur eg at FrP-grunntankane er såpass dominerande at dei ikkje kjem til å smake på kamelane (slik SV gjorde, med eit enormt fråfall av velgjarar) før landet er rasert...
Utkantane har vorte systematisk nedbygde heilt sidan 1986, og det ser ut til å vere ei stillteiande tverrpolitisk semje om at folk stort sett skal bu i byar og livnære seg av alt anna enn verdiskaping.
Det kan bli interessant å sjå kvar ein skal hente maten etter kvart. Kanskje vi ikkje kan bytte til oss det vi har lyst på mot oljefond/gresk gjeld når det går ei stund?
Vår generasjon kan nok ikkje skryte av å ha skapt så mykje til dei som kjem etter oss. Elendig infrastruktur, og generelt dårleg satsing på fellesgoder. Men du verda, kor mykje pengar vi har spart. Det minner sørgjeleg mykje om Jesu likning om den rike mannen som ba tenarane sine forvalte pengar medan han var bortreist...

Topp Bunn