U
utgatt60135
Gjest
Løp og kjøpOAlex skrev:Last Splash har jeg faktisk ikke hørt.
Løp og kjøpOAlex skrev:Last Splash har jeg faktisk ikke hørt.
Det fikk kraftig slakt da den kom..Lyngen skrev:Løp og kjøpOAlex skrev:Last Splash har jeg faktisk ikke hørt..
Takk, og i like måte. Ser at vi har hørt samme plate.Anonym skrev:Fin anmeldelse fra deg Dazed, jeg valgte å ikke lese den for å være sikker på at jeg ikke ubevisst kopierer.
Vel, jeg prøver å holde meg mest mulig objektiv og gi cred der det er fortjent.Anonym skrev:Ser du er mye snillere enn meg og at du har gjort såpass med research at du vet at det er Bono og ikke bare en som høres ut som han ;D
Tre måneder tidligere kom for eksempel denne:Townes skrev:Det finnes plater fra 80 talet som har tålt tidas tann svært godt, og det finnes plater frå 80 talet som har tålt tidas tann svært dårlig. Denne plata har tålt tidas tann svært dårlig.
Som hadde landet rundt midten eller under i min bokDazed skrev:Tre måneder tidligere kom for eksempel denne:Townes skrev:Det finnes plater fra 80 talet som har tålt tidas tann svært godt, og det finnes plater frå 80 talet som har tålt tidas tann svært dårlig. Denne plata har tålt tidas tann svært dårlig.
![]()
![]()
65finger skrev:Som hadde landet rundt midten eller under i min bok
Klart. Sånn er det bare.65finger skrev:smaken er som baken. Likte aldri det bandet.
kunne tenkt meg å anmelde albumet. hadde vært gøy å gyvd løs på plate med åpne øyneDazed skrev:Klart. Sånn er det bare.65finger skrev:smaken er som baken. Likte aldri det bandet.
Etter 2-3 låter var dette av verste sort for meg og jeg orker ikke engang tanken av å spille mer. Sjeleglad for at jeg ikke fikk denne ;D.Anonym skrev:Dette er gubberock på sitt aller verste eller beste litt avhengig av preferanser
ingenting å beklage.H.R skrev:Takk for at du postet fingern -
beklager haavard - not my cup of tea dette her, men det er helt greitt å like dette likevel vettu..... 8)
Haavard, ikke deng H.R! du vet hvor tander han erHaavard skrev:ingenting å beklage.H.R skrev:Takk for at du postet fingern -
beklager haavard - not my cup of tea dette her, men det er helt greitt å like dette likevel vettu..... 8)
synes anmeldelsen sin er herlig, holder et høyt nivå i forhold til annet møl jeg leser i aviser og ellers på nett. rett og slett underholdende. som du sikkert veit så driter jeg i om du liker det eller ikke. ;D kommer garantert innom deg ved neste anledning for å supe kaffe, diskutere hifi og eller oppdage ny musikk.
håvard
prøv heller de to førsteTownes skrev:Helt vidunderlig fantastisk melding ;D
Unthanks er ikkje helt min greie heller. Prøvde en del på den som kom i fjor, men det gav meg ikkje allverdens.
Skal gjøre det. Men eg fikk litt samme "vibben" som eg får av siste lambchop. Det er pent, vakkert og flott arrangert. Men det fenger meg liksom ikkje helt. Dette gjelder da plata som kom i fjor. Har dessverre ikkje hatt tid til å høre på denne som er nominert her, men skal gi den en lytt, på tross av meldinga til H.R.Haavard skrev:prøv heller de to førsteTownes skrev:Helt vidunderlig fantastisk melding ;D
Unthanks er ikkje helt min greie heller. Prøvde en del på den som kom i fjor, men det gav meg ikkje allverdens.
den som kom ifjor har jeg heller ikke kjøpt.
håvard
Det var da voldsomt, HR ;D. Jeg må si meg enig i mye, men ikke på langt nær så sterkt. Jeg er også enig i at Free Will and Testament var et hyggelig høydepunkt og at den låten som bryter opp midveis ikke var noen stor opplevelse. Den fikk jeg også lyst til å hoppe over og jeg har heller ikke noe lyst til å lytte mer på albumet. Faktisk ga den meg aldri noen reel lystbetont lytting, men jeg synes ikke det på langt nær er noe slaktalbum heller.65finger skrev:Dersom noen fremdeles skulle være i tvil jeg liker ikke det jeg hører. Kommer aldri til å like dette kommer aldri til å spille dette igjen. Finner ingenting sjarmerende med unntak av overnevnte spor 11. vokalen griper ikke musikalsk imponerer det ikke. jeg tror rett og slett ikke på dette.
Jeg føler igrunn ikke at jeg har slaktet noenting som helst. Jeg har fått utdelt noe som ikke treffer meg overhode - og gitt en svært nøytral og bortimot objektiv tilbakemelding på hvordan jeg oppfattet dette.. Jar har faktisk prøvd å finne noe som jeg liker med dette - har hørt skiva sånn ca 10 ganger for å prøve å catche hva som er årsaken til at min navnbroder har funnet det for godt å melde på denne skiva...Lyngen skrev:Det var da voldsomt, HR ;D. Jeg må si meg enig i mye, men ikke på langt nær så sterkt. Jeg er også enig i at Free Will and Testament var et hyggelig høydepunkt og at den låten som bryter opp midveis ikke var noen stor opplevelse. Den fikk jeg også lyst til å hoppe over og jeg har heller ikke noe lyst til å lytte mer på albumet. Faktisk ga den meg aldri noen reel lystbetont lytting, men jeg synes ikke det på langt nær er noe slaktalbum heller.65finger skrev:Dersom noen fremdeles skulle være i tvil jeg liker ikke det jeg hører. Kommer aldri til å like dette kommer aldri til å spille dette igjen. Finner ingenting sjarmerende med unntak av overnevnte spor 11. vokalen griper ikke musikalsk imponerer det ikke. jeg tror rett og slett ikke på dette.
0/10 er da en svært konkret slakt ;D.H.R skrev:Jeg føler igrunn ikke at jeg har slaktet noenting som helst. Jeg har fått utdelt noe som ikke treffer meg overhode - og gitt en svært nøytral og bortimot objektiv tilbakemelding på hvordan jeg oppfattet dette..
....du er kanskje inne på noe.....Lyngen skrev:0/10 er da en svært konkret slakt ;D.H.R skrev:Jeg føler igrunn ikke at jeg har slaktet noenting som helst. Jeg har fått utdelt noe som ikke treffer meg overhode - og gitt en svært nøytral og bortimot objektiv tilbakemelding på hvordan jeg oppfattet dette..