Støttemedlemsskap HFS - Slukcommended!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.511
    Antall liker
    102.798
    Torget vurderinger
    23
    Enig med Drossel. Det er alt for få ideer her inne. Jeg har lenge savnet ideer og innspill til et s.k. "røvhulfilter" :D
     

    Polka

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.07.2003
    Innlegg
    5.537
    Antall liker
    3.713
    Torget vurderinger
    96
    Hvorfor kommer det opp annonser av typen "find your thai beauty" og lignende selv om man er støttemedlem???
     

    Distinctive

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2006
    Innlegg
    11.063
    Antall liker
    3.589
    Sted
    Stavanger
    Er ikke begrepet ‘hifi nerd’ og evnen til å se at andre ting er viktigere nærmest selvmotsigende? :confused: ;)
     

    Skipnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.11.2013
    Innlegg
    2.584
    Antall liker
    1.318
    Sted
    Oslo
    Hva er fordelen med et medlemskap hos hifisentralen?
     

    Dolbytor

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.03.2012
    Innlegg
    7.197
    Antall liker
    22.862
    Sted
    Setesdal
    Torget vurderinger
    8
    Jeg har fått beskjed om at mitt støttemedlemsskap snart går ut. Jeg ville betale med en gang med kredittkort, men det ser ut til at man må opprette paypalkonto? Når alle kortopplysningene er lagt må man holde på å fylle inn e-post, leveringsadresse, osv. før man må godta oppretting av paypal konto. Jeg er ikke interessert i å ha paypal konto og kommer bare til å overføre via nettbank hvis det ikke er mulig å betale uten paypal...
     

    Dolbytor

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.03.2012
    Innlegg
    7.197
    Antall liker
    22.862
    Sted
    Setesdal
    Torget vurderinger
    8
    Da har jeg betalt via nettbank og merket det med Dolbytor. Jeg har pleid å betale litt ekstra og det får man vel heller ikke muligheten til via denne ordningen dere har?
     

    IvarT

    Fløyelsgutten
    Ble medlem
    19.02.2015
    Innlegg
    2.062
    Antall liker
    4.940
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    2
    ^ Du står fritt til å betale så mye du vil inn til kontonummeret via nettbank. Selv betaler jeg jevnlig inn litt ekstra.
     

    calaf

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    01.12.2007
    Innlegg
    331
    Antall liker
    202
    Sted
    Sulis
    Torget vurderinger
    5
    650 dagers kontigent overført. Betalte vel mere for å spille i skolekorpset på 80-tallet, noe jeg overhodet ikke ønsket bruke fritiden min på. Skulle vært gøy å visst hvor mange timer man har her inne. Mener det var en timeteller på gamle sentralen men finner den ikke her.:)
     

    Høvdingen

    The big chief
    Administrator
    Ble medlem
    01.01.2001
    Innlegg
    6.876
    Antall liker
    5.718
    Torget vurderinger
    1
    650 dagers kontigent overført. Betalte vel mere for å spille i skolekorpset på 80-tallet, noe jeg overhodet ikke ønsket bruke fritiden min på. Skulle vært gøy å visst hvor mange timer man har her inne. Mener det var en timeteller på gamle sentralen men finner den ikke her.:)
    Det var en timeteller på gamle HFS, og den lå innebygd i det gamle SMF forumet, og det er ikke noe tilsvarende på vBulletin forumet som vi bruker nå dessverre.
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.357
    Antall liker
    63.264
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    650 dagers kontigent overført. Betalte vel mere for å spille i skolekorpset på 80-tallet, noe jeg overhodet ikke ønsket bruke fritiden min på. Skulle vært gøy å visst hvor mange timer man har her inne. Mener det var en timeteller på gamle sentralen men finner den ikke her.:)
    Det var en timeteller på gamle HFS, og den lå innebygd i det gamle SMF forumet, og det er ikke noe tilsvarende på vBulletin forumet som vi bruker nå dessverre.
    Er egentlig veldig fornøyd med at vi ikke lenger har timeteller :rolleyes:
     

    Drossel

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.05.2012
    Innlegg
    9.900
    Antall liker
    3.227
    Tidal

    Er der stadig Tidal abonnement i 3 måneder?
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Her har jeg enda ikke fått noe varsel, så jeg gleder meg over at den utgiften ikke blir nødvendig før i februar i alle fall. For nødvendig er den. :)
     

    Mr.J

    Fersking
    Ble medlem
    13.01.2018
    Innlegg
    2
    Antall liker
    0
    Sted
    Drammen
    Støtte medlem

    Ble støtte medlem i dag og lurer bare på om det har blitt registrert? Mvh Mr.J
     
    M

    MusicBear

    Gjest
    Ble støtte medlem i dag og lurer bare på om det har blitt registrert? Mvh Mr.J

    Høvdingen skal ha all mulig ros & litt til for dette forumet her! Kan ikke sies nok ganger.
    ...Men jeg tror han er del-vaksinert mot å gi tilbakemeldinger, men har du betalt så stol 100 % på at det er registrert - systematisk som han er.
     

    kaap

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2004
    Innlegg
    3.447
    Antall liker
    2.632
    Sted
    Mo i Rana
    Torget vurderinger
    5
    remind me... Må det sendes melding til admin for å få kode til Tidal ved fornyelse av støtteabo.?

    eller?
     

    Høvdingen

    The big chief
    Administrator
    Ble medlem
    01.01.2001
    Innlegg
    6.876
    Antall liker
    5.718
    Torget vurderinger
    1
    remind me... Må det sendes melding til admin for å få kode til Tidal ved fornyelse av støtteabo.?

    eller?
    Ja, det må det ettersom det er som mange ikke har behov for det. Det er kun "nye" subscribers som kan få nytte av 3 mnd gratis medlemskap.
     

    Johannesen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    17.11.2012
    Innlegg
    254
    Antall liker
    179
    Sted
    stavanger
    da var jeg støttemedlem,men ett år gikk ikke an å velge lenger til 199...mange andre rare antall dager :)
     

    Terje-A

    Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Innlegg
    13.514
    Antall liker
    9.278
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    da var jeg støttemedlem,men ett år gikk ikke an å velge lenger til 199...mange andre rare antall dager :)
    Enig, 199,- er borte, og det er noen rare perioder; 280 dager koster 229,- 335 dager koster 279,- 405 dager koster 318,- og 650 dager koster 400,- Innebærer en prisøkning på cirka en hundrelapp pr. år. Liker ikke at alt automatisk skal bli vesentlig dyrere år for år så jeg tror jeg ligger litt lavere i terrenget og blir en freerider. (Jeg betalte en femhundrelapp ekstra i fjor når det var krise, men nå er vel krisen over og hifisentralen burde besinne seg synes jeg)
     

    Høvdingen

    The big chief
    Administrator
    Ble medlem
    01.01.2001
    Innlegg
    6.876
    Antall liker
    5.718
    Torget vurderinger
    1
    da var jeg støttemedlem,men ett år gikk ikke an å velge lenger til 199...mange andre rare antall dager :)
    Enig, 199,- er borte, og det er noen rare perioder; 280 dager koster 229,- 335 dager koster 279,- 405 dager koster 318,- og 650 dager koster 400,- Innebærer en prisøkning på cirka en hundrelapp pr. år. Liker ikke at alt automatisk skal bli vesentlig dyrere år for år så jeg tror jeg ligger litt lavere i terrenget og blir en freerider. (Jeg betalte en femhundrelapp ekstra i fjor når det var krise, men nå er vel krisen over og hifisentralen burde besinne seg synes jeg)
    Inflasjon min kjære venn, hva mer kan jeg si. Kiwi øker prisene sine, og vi gjør det samme.
     

    Terje-A

    Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Innlegg
    13.514
    Antall liker
    9.278
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    da var jeg støttemedlem,men ett år gikk ikke an å velge lenger til 199...mange andre rare antall dager :)
    Enig, 199,- er borte, og det er noen rare perioder; 280 dager koster 229,- 335 dager koster 279,- 405 dager koster 318,- og 650 dager koster 400,- Innebærer en prisøkning på cirka en hundrelapp pr. år. Liker ikke at alt automatisk skal bli vesentlig dyrere år for år så jeg tror jeg ligger litt lavere i terrenget og blir en freerider. (Jeg betalte en femhundrelapp ekstra i fjor når det var krise, men nå er vel krisen over og hifisentralen burde besinne seg synes jeg)
    Inflasjon min kjære venn, hva mer kan jeg si. Kiwi øker prisene sine, og vi gjør det samme
    Inflasjonen er cirka 2% i Norge pr. år. Din prisøkning er på ca. 50% Men det er et valg du har tatt, greit det. Jeg bare informerer og konkluderer.
     

    Høvdingen

    The big chief
    Administrator
    Ble medlem
    01.01.2001
    Innlegg
    6.876
    Antall liker
    5.718
    Torget vurderinger
    1
    da var jeg støttemedlem,men ett år gikk ikke an å velge lenger til 199...mange andre rare antall dager :)
    Enig, 199,- er borte, og det er noen rare perioder; 280 dager koster 229,- 335 dager koster 279,- 405 dager koster 318,- og 650 dager koster 400,- Innebærer en prisøkning på cirka en hundrelapp pr. år. Liker ikke at alt automatisk skal bli vesentlig dyrere år for år så jeg tror jeg ligger litt lavere i terrenget og blir en freerider. (Jeg betalte en femhundrelapp ekstra i fjor når det var krise, men nå er vel krisen over og hifisentralen burde besinne seg synes jeg)
    Inflasjon min kjære venn, hva mer kan jeg si. Kiwi øker prisene sine, og vi gjør det samme
    Inflasjonen er cirka 2% i Norge pr. år. Din prisøkning er på ca. 50% Men det er et valg du har tatt, greit det. Jeg bare informerer og konkluderer.
    Det er helt frivillig, og 50% - kanskje på tide å studere litt matematikk igjen
     

    Eirik84

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2011
    Innlegg
    5.713
    Antall liker
    7.827
    Sted
    Drammen
    Torget vurderinger
    13
    Inflasjon min kjære venn, hva mer kan jeg si. Kiwi øker prisene sine, og vi gjør det samme
    Inflasjonen er cirka 2% i Norge pr. år. Din prisøkning er på ca. 50% Men det er et valg du har tatt, greit det. Jeg bare informerer og konkluderer.
    Det er helt frivillig, og 50% - kanskje på tide å studere litt matematikk igjen
    Uten å ta standpunkt til om prisøkningen er stor eller liten, så tror jeg han har regnet ganske riktig.
    Hvis man tar utgangspunkt i 279kr for 335 dager.

    279/335 dager = 0,83 kr pr dag
    0,83 x 365 dager = 303 (tilsvarer økning på kr 104)

    104/199 = ca 52% økning for medlemskap i ett år
     

    Terje-A

    Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Innlegg
    13.514
    Antall liker
    9.278
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Inflasjon min kjære venn, hva mer kan jeg si. Kiwi øker prisene sine, og vi gjør det samme
    Inflasjonen er cirka 2% i Norge pr. år. Din prisøkning er på ca. 50% Men det er et valg du har tatt, greit det. Jeg bare informerer og konkluderer.
    Det er helt frivillig, og 50% - kanskje på tide å studere litt matematikk igjen
    Absolutt frivillig, men hvis du mener at ca.50% er helt feil og at jeg burde studere matematikk igjen så får jeg kontre med denne; Du burde søke om å få tilbake skolepengene dine........
     
    Sist redigert:

    Høvdingen

    The big chief
    Administrator
    Ble medlem
    01.01.2001
    Innlegg
    6.876
    Antall liker
    5.718
    Torget vurderinger
    1
    Ok, så kr. 199 til 229 er 50%? Mvh Høvdingen
     

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.576
    Antall liker
    27.685
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Ok, så kr. 199 til 229 er 50%? Mvh Høvdingen
    Kr. 229 er da for 280 dager, ikke for et helt år.

    365 / 280 = 1,304. Kr. 229 x 1,304 = Kr. 299.- Et helt års støttemedlemskap koster da kr. 299. Som er 50% mer enn 199, sånn ca.

    Mvh tkr, eksamen artium, reallinja, Bø Gymnas og Statsrealskole 1972.
     
    Sist redigert:

    Terje-A

    Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Innlegg
    13.514
    Antall liker
    9.278
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Ok, så kr. 199 til 229 er 50%? Mvh Høvdingen
    199,- var for 1 år, og i et år er det 365 dager etter mine beregninger.
    Med de nye prisene er % tillegget varierende avhengig av periode man velger, men vi er langt over inflasjonen i Norge.
    Se på regnestykket i post 796.
    F.eks. så er prisen 229,- for 280 dager...Og 335 dager koster 279,-
    Du kan ikke dekke deg bak inflasjonen i Norge som er 2% men for å gjenta; , Du er i din fulle rett til å sette den prisen du vil, men du behøver ikke å komme med "min kjære venn" Jeg velger mine venner med omhu og du er veiet og funnet for lett.....
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn