Støttemedlemsskap HFS - Slukcommended!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Jeg har forlengst mottatt både medalje og kode, så det er bare å smøre seg med bittelitt tålmodighet, folkens.
     

    Skallemann

    Medlem
    Ble medlem
    18.08.2007
    Innlegg
    31
    Antall liker
    10
    Sted
    Karmøy
    Puh, seint ute, men bedre seint enn aldri gjelder visst for dette også (nytt kort forsvunnet i tåka akkurat når påminnelsen dumper ned i innboksen!? Kaos regjerer som vanlig :p)
    Forresten, hvorfor så mange skeptiske til PayPal mon tro, selvfølgelig aller sikrest å ikke betale noe online unntatt nettbanken(?), men det trenger jo ikke opereres med de helt store beløpene her iaf? Kjempeenkelt, kjapt og plenty safe nok for "jordnære" beløp i det minste (OBS, retorisk spørsmål, bryr meg ikke SÅ mye, og sikkert kommentert til det irriterende tidligere likevel :rolleyes:).
     

    OlaR

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.03.2005
    Innlegg
    889
    Antall liker
    436
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    25
    Enig - ser ingen grunn til ikke å bruke PayPal, og særlig ikke her siden det letter jobben for Høvdingen!
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Ja, hva gjør man når man vil betale kontingenten og ikke har PayPal. Ikke kommer jeg til å ha det heller. Har sendt vår kjære Høvding en pm. Men venter fremdeles på tilbakemelding.
     
    • Liker
    Reaksjoner: oct

    Holmium

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2002
    Innlegg
    3.444
    Antall liker
    784
    Torget vurderinger
    5
    Ja, hva gjør man når man vil betale kontingenten og ikke har PayPal. Ikke kommer jeg til å ha det heller. Har sendt vår kjære Høvding en pm. Men venter fremdeles på tilbakemelding.
    Bli støttemedlem på Hifisentralen

    Hvordan betaler jeg for støttemedlemsskap?


    Du har 3 muligheter:




    1. Du kan følge denne linken, og her velger du Nok kr. 199 for ett år fra menyen. Når du trykker på "Kjøp nå" blir du brakt til Paypal hvor du kan bruke din paypal-konto eller kredittkort. PS: Ved bruk av Paypal vil ditt brukernavn komme opp i vårt brukerpanel, og det er ikke nødvendig å skrive noen kommentar ved betaling.








    2. Du kan overføre penger til bankkonto 16271710775, og du kan selv velge hvilket beløp du ønsker å gi, men for å bli fullverdig støttemedlem må du gi minimum kr. 199. Hvis du setter inn en lavere sum vil dette også settes stor pris på, men du vil ikke oppnå fordelene som er listet opp lenger ned på siden. Kontonummer tilhører Høium Data & Hifi AS som er juridisk eier av Hifisentralen.


    VIKTIG: Hvis du velger å overføre penger til bankkonto så er det veldig viktig at du merker betalingen med ditt brukernavn her på Hifisentralen. Hvis du unnlater å gjøre dette vil det ikke være mulig å gi deg status som Støttemedlem.





    3. Du kan også overføre via vipps, og du må da bruke email: tas(@)hoium.no (fjern parantes). Du må skrive "Brukernavn: XXXXX" i meldingsfeltet. Dette er veldig viktig, og hvis du glemmer å oppgi brukernavn blir det umulig å koble betalingen til en brukerkonto her på Hifisentralen.
     
    A

    ANM

    Gjest
    Da har jeg forpliktet meg til å støtte dette fellesskapet 365 dager til. Håper jeg at jeg til gjengjeld vinner Høvdingens gunst og blir overøst med hans kjærlighet!
     

    Ulf-B

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Innlegg
    7.905
    Antall liker
    2.086
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Da har jeg forpliktet meg til å støtte dette fellesskapet 365 dager til. Håper jeg at jeg til gjengjeld vinner Høvdingens gunst og blir overøst med hans kjærlighet!
    199 kroner for Høvdingens gunst? Det var billig!

    Minner meg om historien om han som spurte en dame i et finere selskap om hun ville gå til sengs med ham for en million kroner. Etter å tenkt seg litt om, svarte damen at, "jo, det skulle vel kunne la seg gjøre" "OK, men kunne du tenke deg å gå til sengs med meg for 500 kroner?" "Nei, vet du hva! - hva tar du meg for?" "Vel - det har vi allerede avklart. Nå forhandler vi bare om prisen."
     

    niha

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    1.035
    Antall liker
    406
    Torget vurderinger
    7
    Mitt Støttemedlemskap ble fornyet med nettbank 10/3-17. Til tross for det står det et varsel på min side at Støttemedlemskapet gikk ut 12/3-17. Jeg har fått bekreftet fra høvdingen at innbetaling er mottatt, men varslet står der fortsatt. Jeg har sendt melding til høvdingen uten å ha fått svar. Er det noen andre moderatorer som kan fjerne denne meldingen, da jeg synes dette er irriterende?
     
    • Liker
    Reaksjoner: oct

    Harald HM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.02.2016
    Innlegg
    2.251
    Antall liker
    2.142
    Sted
    Bardufoss
    Torget vurderinger
    1
    På tide!

    Gutter og jente (entall, ja. Er vel bare Hifigirl77 av siste slaget).

    Time to look up your account here at the HFS.

    Vi er nede på ca 350. Burde ligge på minst 550 på denne tiden av året.

    Begynner dere å bli slakke, friends:confused:
     

    Høvdingen

    The big chief
    Administrator
    Ble medlem
    01.01.2001
    Innlegg
    6.876
    Antall liker
    5.719
    Torget vurderinger
    1
    Mitt Støttemedlemskap ble fornyet med nettbank 10/3-17. Til tross for det står det et varsel på min side at Støttemedlemskapet gikk ut 12/3-17. Jeg har fått bekreftet fra høvdingen at innbetaling er mottatt, men varslet står der fortsatt. Jeg har sendt melding til høvdingen uten å ha fått svar. Er det noen andre moderatorer som kan fjerne denne meldingen, da jeg synes dette er irriterende?
    Dette skal være fikset nå. Det er forøvrig nokså normalt at brukertallet synker mor våren. Har vært slik vært år.
     
    C

    Cyber

    Gjest
    Snodig at det er over 2000 stk. pålogget, 28 k registrert og kun 356 støttemedlemmer.
     
    2

    2xJ

    Gjest
    Prosedyre:

    Registrere seg som medlem.
    Logge inn
    Betale medlemskontingenten
    Gjøre seg til kjenne

    Alt ila 3-4 minutter........ anyone?


    :cool:
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.518
    Antall liker
    102.835
    Torget vurderinger
    23
    Cool avatar - er det Snap-On trippel fast/ringnøkkel?
     

    IvarT

    Fløyelsgutten
    Ble medlem
    19.02.2015
    Innlegg
    2.062
    Antall liker
    4.940
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    2
    Invester i egen lykke! Ikke noe er som å svi litt på pungen - det gir eierskap og tilhørighet :D
    Helt enig, men kun årlig støttemedlemskap blir for pinglete for meg. Det svir for lite på pungen. Så da har jeg satt opp dette i nettbanken:

    nettbank_fast_bidrag.png


    Begynner ganske forsiktig med en liten sum som kun er en 349,5-del av summen for et sett Nordost Odin 2 Bi-Wire Jumpers. Jeg kan altså forsyne HFS med månedlige bidrag i over 29 år før jeg har svidd av mer enn for disse jumperne. Så det spørs egentlig om det svir nok, men jeg får eventuelt øke den månedlige summen etter hvert :D
     

    Høvdingen

    The big chief
    Administrator
    Ble medlem
    01.01.2001
    Innlegg
    6.876
    Antall liker
    5.719
    Torget vurderinger
    1
    Invester i egen lykke! Ikke noe er som å svi litt på pungen - det gir eierskap og tilhørighet :D
    Helt enig, men kun årlig støttemedlemskap blir for pinglete for meg. Det svir for lite på pungen. Så da har jeg satt opp dette i nettbanken:

    Vis vedlegget 453542

    Begynner ganske forsiktig med en liten sum som kun er en 349,5-del av summen for et sett Nordost Odin 2 Bi-Wire Jumpers. Jeg kan altså forsyne HFS med månedlige bidrag i over 29 år før jeg har svidd av mer enn for disse jumperne. Så det spørs egentlig om det svir nok, men jeg får eventuelt øke den månedlige summen etter hvert :D
    Seriøst? Har du gjort det? Da må jeg lage en super-stjerne da, hehe. Hvis det er sant, så takker jeg stort, er det spøk, så er det rett ut, hehe

    (For de som ikke forstår humor, så bare tuller jeg)
     
    2

    2xJ

    Gjest
    God ide! Jeg har betalt årsavgiften :cool: Men og sette inn en fast sum månedlig er even better - I tillegg!!!!!!!



    50 lapp herifra hver måned i tillegg til årsavgift.

    Dette er et sted som verdt dette uten tvil, Høvdingen skal ha mye mer honnør for sitt arbeid enn det han får av visse som bare MÅ slenge med leppa om driften her.


    Jan Robert

    HFS.jpg
     

    IvarT

    Fløyelsgutten
    Ble medlem
    19.02.2015
    Innlegg
    2.062
    Antall liker
    4.940
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    2
    Invester i egen lykke! Ikke noe er som å svi litt på pungen - det gir eierskap og tilhørighet :D
    Helt enig, men kun årlig støttemedlemskap blir for pinglete for meg. Det svir for lite på pungen. Så da har jeg satt opp dette i nettbanken:

    Vis vedlegget 453542

    Begynner ganske forsiktig med en liten sum som kun er en 349,5-del av summen for et sett Nordost Odin 2 Bi-Wire Jumpers. Jeg kan altså forsyne HFS med månedlige bidrag i over 29 år før jeg har svidd av mer enn for disse jumperne. Så det spørs egentlig om det svir nok, men jeg får eventuelt øke den månedlige summen etter hvert :D
    Seriøst? Har du gjort det? Da må jeg lage en super-stjerne da, hehe. Hvis det er sant, så takker jeg stort, er det spøk, så er det rett ut, hehe

    (For de som ikke forstår humor, så bare tuller jeg)
    Selv om tidspunktet jeg valgte kan se noe tvilsomt ut (natt til lørdag), kan jeg meddele at jeg ikke våkna med fylleangst i dag og lurte på hva som hadde skjedd i nettbanken ;)

    Tvert imot ser jeg at det første månedlige trekket har lagt seg pent og pyntelig inn i forfallsmappa:

    hfs-bidrag.jpg


    Ellers er det jo mer imponerende at Jan Robert som knapt nok har rukket å bli varm i trøya som hfs-er allerede hiver seg på dette. Kanskje vi har starta en ny trend? :)
     
    Sist redigert:

    Distinctive

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2006
    Innlegg
    11.063
    Antall liker
    3.589
    Sted
    Stavanger
    Ikke vær gjerrige nå, la oss beholde dette stedet i mange år til !!!!
    Tror det er mange som støtter Øystein Sunde her inne, mhp. å spare penger:
    'Jeg kaster ikke bort en eneste fis,
    Jeg bare slepper'n på flaske og legger'n på is.
    Du vet aldri når slikt kan komme til nytte.'
     

    Høvdingen

    The big chief
    Administrator
    Ble medlem
    01.01.2001
    Innlegg
    6.876
    Antall liker
    5.719
    Torget vurderinger
    1
    Jeg skal innrømme at jeg har en tanke om å forlange kr. 10 pr. annonse på Torget for vanlige medlemmer og vanlige bransjeaktører (ikke støttemedlemmer eller bransjemedlemmer - de betaler allerede), og jeg nok dum som spør om hva dere synes, men spør likevel. Tanken er 1 poeng pr. annonse, også kan en kjøpe så mange poeng en vil slik at en ikke trenger å betale hver gang en legger ut en annonse. Ved større kjøp gis rabatt. Kun en tanke, men vi ligger fortsatt i underskudd, og vi må hente penger på en eller annen måte.

    Nå blir jeg vel slaktet :)

    Mvh
    Høvdingen
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.368
    Antall liker
    63.323
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Synes det er forsøket verd, og absolutt ryddig. Utfordringen blir vel om folk er villig til å betale når Finn er gratis. Bare en måte å finne det ut på :)
     

    Høvdingen

    The big chief
    Administrator
    Ble medlem
    01.01.2001
    Innlegg
    6.876
    Antall liker
    5.719
    Torget vurderinger
    1
    Synes det er forsøket verd, og absolutt ryddig. Utfordringen blir vel om folk er villig til å betale når Finn er gratis. Bare en måte å finne det ut på :)
    Det er helt sant, og også årsaken til at jeg ikke lanserte betalingsløsning den gang, men jeg tror HFS er litt mer målrettet, og dette er jo bare småpenger. Audiogon tar jo opptil kr. 1000 for en annonse eller prosentsats, og de er riktignok mye større, men det ser ikke ut til å skremme folk. Jeg ønsker ikke å skremme bort brukere, men kr. 10 er jo ikke mye, og håper ikke det vil avskrekke brukerne. En kan jo betale for støttemedlemskap, da forsvinner betaling for annonser.
     

    IvarT

    Fløyelsgutten
    Ble medlem
    19.02.2015
    Innlegg
    2.062
    Antall liker
    4.940
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    2
    Kanskje en idé å innføre en abonnementsordning med prøvetid? Gratis å registrere seg og full tilgang i 30 dager, og så begrenset tilgang om man ikke betaler abonnement etter prøvetid?
     

    Høvdingen

    The big chief
    Administrator
    Ble medlem
    01.01.2001
    Innlegg
    6.876
    Antall liker
    5.719
    Torget vurderinger
    1
    Kanskje en idé å innføre en abonnementsordning med prøvetid? Gratis å registrere seg og full tilgang i 30 dager, og så begrenset tilgang om man ikke betaler abonnement etter prøvetid?
    Vi har allerede utviklet et system, og et slikt system som du foreslår er ikke så dumt, men krever en god del re-koding, hvilket dessverre ikke kommer til å skje nå. Jeg tror også de fleste brukerne her inne har fått nok prøvetid gjennom 16 år, hehe

    Jeg tror ikke en tier kommer til å svi i lomma :)
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Kanskje en idé å innføre en abonnementsordning med prøvetid? Gratis å registrere seg og full tilgang i 30 dager, og så begrenset tilgang om man ikke betaler abonnement etter prøvetid?
    Litt begrensinger finnes allerede for de som ikke har medalje i stjernerekka si. Høvdingens forslag er ikke dumt, men det kan føre til annonsenedgang også, så jeg vet ikke om det er strategisk riktig.
     

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    Jeg skal innrømme at jeg har en tanke om å forlange kr. 10 pr. annonse på Torget for vanlige medlemmer og vanlige bransjeaktører (ikke støttemedlemmer eller bransjemedlemmer - de betaler allerede), og jeg nok dum som spør om hva dere synes, men spør likevel. Tanken er 1 poeng pr. annonse, også kan en kjøpe så mange poeng en vil slik at en ikke trenger å betale hver gang en legger ut en annonse. Ved større kjøp gis rabatt. Kun en tanke, men vi ligger fortsatt i underskudd, og vi må hente penger på en eller annen måte.

    Nå blir jeg vel slaktet :)

    Mvh
    Høvdingen

    Det bør være gratis for vanlige folk, men bransjeaktører og bransjemedlemmer bør betale minst 100 kr pr annonse.
    Det er mer i tråd med alt.
     
    Sist redigert:
    2

    2xJ

    Gjest
    Jeg skal innrømme at jeg har en tanke om å forlange kr. 10 pr. annonse på Torget for vanlige medlemmer og vanlige bransjeaktører (ikke støttemedlemmer eller bransjemedlemmer - de betaler allerede), og jeg nok dum som spør om hva dere synes, men spør likevel. Tanken er 1 poeng pr. annonse, også kan en kjøpe så mange poeng en vil slik at en ikke trenger å betale hver gang en legger ut en annonse. Ved større kjøp gis rabatt. Kun en tanke, men vi ligger fortsatt i underskudd, og vi må hente penger på en eller annen måte.

    Nå blir jeg vel slaktet :)

    Mvh
    Høvdingen

    Det bør være gratis for vanlige folk, men bransjeaktører og bransjemedlemmer bør betale minst 100 kr pr annonse.
    Det er mer i tråd med alt.
    Kom med en ide da, på hvordan Høvdingen kan få inn mer kronasjer.....
     

    grammofon

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.02.2011
    Innlegg
    5.646
    Antall liker
    2.853
    Sted
    Bærum
    Helt usaklig fra min side, men han får inn et gjenopptatt støttemedlemskap fra meg den dagen Hr. Malmin i Hokksund leverer tilbake i reparert stand min Chapter kube til en nypris kr 120k. Jeg har ventet i over 2 1/2 år nå, og det var gjennom sentralen jeg ble forledet til å levere kuben dit. Mao ganske muggen for tiden. At jeg er blitt loppet for 20 K i "betaling" for ikke utført arbeid, gjør meg ikke lysere til sinns.
     

    Fenalaar

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.05.2002
    Innlegg
    8.514
    Antall liker
    6.913
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    3
    I såfall må du benytte de mekanismene som samfunnet har til å løse slike ting - nemlig forliksklage, namsmann og evnt aliere deg med advokat. Å være sur på høvdingen for Malmins unnfallenheter kan kanskje være tilfredsstillende, men det løser ikke noen problemer.

    En ikke utført servicejobb som påklages via forliksrådet skal i det minste resultere i penger og utstyr tilbake.

    Johan-Kr
     

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    Jeg skal innrømme at jeg har en tanke om å forlange kr. 10 pr. annonse på Torget for vanlige medlemmer og vanlige bransjeaktører (ikke støttemedlemmer eller bransjemedlemmer - de betaler allerede), og jeg nok dum som spør om hva dere synes, men spør likevel. Tanken er 1 poeng pr. annonse, også kan en kjøpe så mange poeng en vil slik at en ikke trenger å betale hver gang en legger ut en annonse. Ved større kjøp gis rabatt. Kun en tanke, men vi ligger fortsatt i underskudd, og vi må hente penger på en eller annen måte.

    Nå blir jeg vel slaktet :)

    Mvh
    Høvdingen

    Det bør være gratis for vanlige folk, men bransjeaktører og bransjemedlemmer bør betale minst 100 kr pr annonse.
    Det er mer i tråd med alt.
    Kom med en ide da, på hvordan Høvdingen kan få inn mer kronasjer.....
    Firmaer betaler mer, spesielt for reklame og annonser. Markedspris.
    Vi må tåle litt mer reklame øverst f.eks under hver gren..
    Facebook må vi bli mer aktiv på, der må vi stå for i hovedsak - Gir reklame.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn