Støttemedlemsskap HFS - Slukcommended!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Minutten

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.12.2007
    Innlegg
    8.301
    Antall liker
    3.092
    Torget vurderinger
    4
    Trodde alle fikk en måned med gratis prøve abonnement hos Wimp? Ser også at det følger med "både her og der" så jeg tror ikke det er avgjørende for dem som blir støttemedlem.
     

    pelsjeger

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    27.04.2004
    Innlegg
    897
    Antall liker
    1.007
    Torget vurderinger
    4
    Trodde alle fikk en måned med gratis prøve abonnement hos Wimp? Ser også at det følger med "både her og der" så jeg tror ikke det er avgjørende for dem som blir støttemedlem.
    Første måned er vel gratis for standard wimp. Det vi får inkludert her er test av loslessvarianten, som koster 199,- mnd.
    Jeg kommer ikke til å benytte koden selv, da jeg har hatt wimp hifi siden lansering, men jeg kan finne på å gi den bort til noen.
     

    bjarnetv

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.03.2008
    Innlegg
    3.794
    Antall liker
    5.351
    Sted
    oslo
    Jeg brukte iallefall wimp koden, men kommer til å si opp medlemskapet med en gang gratismåneden er over.

    Det er forresten på høy tid at vi alle går sammen for systematisk uthenging og fremmedgjøring av brukere uten medalje i margen.

    mobbing.jpg
     

    Minutten

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.12.2007
    Innlegg
    8.301
    Antall liker
    3.092
    Torget vurderinger
    4
    Trodde alle fikk en måned med gratis prøve abonnement hos Wimp? Ser også at det følger med "både her og der" så jeg tror ikke det er avgjørende for dem som blir støttemedlem.
    Første måned er vel gratis for standard wimp. Det vi får inkludert her er test av loslessvarianten, som koster 199,- mnd.
    Jeg kommer ikke til å benytte koden selv, da jeg har hatt wimp hifi siden lansering, men jeg kan finne på å gi den bort til noen.
    Nei det var HIFI versjonen, har testet det en måned selv.

    Edit: Gikk inn på websidene til Wimp, og det er nå 7 dager gratis HIFI til alle ikke en måned som før.
     

    Dolbytor

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.03.2012
    Innlegg
    7.207
    Antall liker
    22.916
    Sted
    Setesdal
    Torget vurderinger
    8
    Jeg kommer ikke til å benytte meg av tilbudet på Wimp. Jeg har Spotify så det får holde.
     

    Skallemann

    Medlem
    Ble medlem
    18.08.2007
    Innlegg
    31
    Antall liker
    10
    Sted
    Karmøy
    Jeg kunne faktisk godt tenke meg å ha Wimp Hi-Fi med lossless kvalitet, hadde Wimp kjipversjon via Canal Digital før og syntes det var en grei måte å utforske musikk. De hadde også mye som ikke var tilgjengelig på Spotify da jeg sjekket.

    Men det blir litt over smertegrensen med den månedsprisen akkurat nå siden jeg er så gammeldags at jeg ikke klarer å slå meg til ro bare med streaming, jeg vil uansett kjøpe og eie musikken og ha den tilgjengelig selv om både nettilgang og PC skulle gå i dass.
    For den yngre garden er dette en helt merkelig tanke, "nettet er der jo alltid, og man kan jo ha tilgang offline". Yeah, right! Både nett og strøm har vært like mye borte som det har funket her i vinter virker det som, med tordenvær og stormer i kø, men lossless musikk har ikke vært noe problem for denne hamstreren (og la være med å psykoanalysere meg, takk. Ekstreme samlere, pøh :rolleyes:).
     

    Slam Dancer

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    09.10.2014
    Innlegg
    579
    Antall liker
    371
    Sted
    Porsgrunn
    Virker som mange av hard-core gutta er treige i avtrekket........ jeg hadde forventet litt større entusiasme og spesielt at alle storbrukerne her på HFS forlengst hadde fått seg en ekstra stjerne........ men de hopper kanskje på toget litt etter litt ?
    Hardcore som i brukere av forumet? Eller i sjangeren av musikk? Hvis sistnevnte teller, så er jeg med! 8)
     

    Ulf-B

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Innlegg
    7.905
    Antall liker
    2.086
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Det er forresten på høy tid at vi alle går sammen for systematisk uthenging og fremmedgjøring av brukere uten medalje i margen.

    Vis vedlegget 302235
    Hm.... Jeg ville ha ventet med noe slikt til tallene var litt mer i klar favør av dem med medaljer i margen. Pr i dag er stillingen 300 mot 24.180 - faren for en flodbølge av motmobbing og motuthengning er overhengende.
     

    Gubra

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2004
    Innlegg
    2.998
    Antall liker
    724
    Ingen wimp nei, hadde neimen ikke hørt om det før jeg fikk epost av oversjefen.
     

    Terje-A

    Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Innlegg
    13.515
    Antall liker
    9.281
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Jeg kunne faktisk godt tenke meg å ha Wimp Hi-Fi med lossless kvalitet, hadde Wimp kjipversjon via Canal Digital før og syntes det var en grei måte å utforske musikk. De hadde også mye som ikke var tilgjengelig på Spotify da jeg sjekket.

    Men det blir litt over smertegrensen med den månedsprisen akkurat nå siden jeg er så gammeldags at jeg ikke klarer å slå meg til ro bare med streaming, jeg vil uansett kjøpe og eie musikken og ha den tilgjengelig selv om både nettilgang og PC skulle gå i dass.
    For den yngre garden er dette en helt merkelig tanke, "nettet er der jo alltid, og man kan jo ha tilgang offline". Yeah, right! Både nett og strøm har vært like mye borte som det har funket her i vinter virker det som, med tordenvær og stormer i kø, men lossless musikk har ikke vært noe problem for denne hamstreren (og la være med å psykoanalysere meg, takk. Ekstreme samlere, pøh :rolleyes:).
    Hamsteren i meg blir tilfredstilt når jeg tar opp på kassetter fra wimp.
    Og det låter slettes ikke værst heller. Utvalget hos Wimp er slettes ikke dårlig, finner spennende, nye låter hver uke. Det neste som står for tur nå, blir en god spolebåndspiller. Når dette er på plass og mye av musikken ligger på tape så kan internettet bli borte i ukesvis for min del. Bortsett i fra at Hifisentralen også blir borte da, og det er ikke så bra. Mye fint å lese. Plukker opp mye artig og lærerikt her.
     

    Class

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2009
    Innlegg
    2.763
    Antall liker
    496
    Sted
    Vestfold
    Torget vurderinger
    7
    Jeg bryr meg ikke om WiMP.
    Det er lenge siden jeg prøvde og det er mulig det er blitt veldig bra men jeg synes Air app-en deres var noe skrot.
     

    Karl_Erik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.10.2002
    Innlegg
    2.192
    Antall liker
    1.067
    Torget vurderinger
    1
    Det er forresten på høy tid at vi alle går sammen for systematisk uthenging og fremmedgjøring av brukere uten medalje i margen.

    Vis vedlegget 302235
    Hm.... Jeg ville ha ventet med noe slikt til tallene var litt mer i klar favør av dem med medaljer i margen. Pr i dag er stillingen 300 mot 24.180 - faren for en flodbølge av motmobbing og motuthengning er overhengende.
    Det er godt å se at Jes Bjørneboe ikke levde forgjeves... :rolleyes:
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.278
    Antall liker
    3.331
    Torget vurderinger
    49
    Har hatt Wimp Hifi siden oppstarten, men koden er gitt videre.
    Hvis høvdingene må betale for Wimp koden synes jeg det er unødvendig, burde ikke være nødvendig og lokke brukere til støttemedlemskap.
    199kr er jo mindre enn jeg har stående i tomflasker/bokser .
     

    Edorfnaj

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    12.02.2013
    Innlegg
    359
    Antall liker
    150
    Sted
    Sandnes (Rogaland)
    Torget vurderinger
    7
    Har hatt Wimp Hifi siden oppstarten, men koden er gitt videre.
    Hvis høvdingene må betale for Wimp koden synes jeg det er unødvendig, burde ikke være nødvendig og lokke brukere til støttemedlemskap.
    199kr er jo mindre enn jeg har stående i tomflasker/bokser .
    Tviler litt på at høvdingen må betale noe for å kunne tilby Wimp Hifi til støttemedlemmer.
     

    Minutten

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.12.2007
    Innlegg
    8.301
    Antall liker
    3.092
    Torget vurderinger
    4
    Om han gjør det så vil jeg ha pengene mine tilbake! :)
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.438
    Antall liker
    84.039
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Og de som donerer får inngraverte messingskilt som vises når menigmann logger seg på?
    Da har jeg også (omsider) blitt støttekontakt. Da er det bare å vente på messingskiltet ;D
     

    mikefish

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.01.2005
    Innlegg
    4.960
    Antall liker
    517
    Er allerede kunde hos wimp,så det blir å gi den videre om noen er interessert.

    mvh. s,
     

    tommo21

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.07.2003
    Innlegg
    333
    Antall liker
    161
    Torget vurderinger
    26
    Tenkte på en liten ting som kanskje kunne være interessant for flere.

    Hva med et egen "avdeling" på Torget for Støttemedlemmer. Der salg og kjøp kun skjer mellom støttemedlemmene.

    Såklart da også kun synlig for støttemedlemmene.

    Jeg ville følt meg tryggere på kjøp, samtidig blir det kanskje med mer "riktige" priser også.
     

    equilibrium

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    29.10.2010
    Innlegg
    928
    Antall liker
    609
    Sted
    Østenfor sol og vestenfor måne
    Torget vurderinger
    3
    Tenkte på en liten ting som kanskje kunne være interessant for flere.

    Hva med et egen "avdeling" på Torget for Støttemedlemmer. Der salg og kjøp kun skjer mellom støttemedlemmene.

    Såklart da også kun synlig for støttemedlemmene.

    Jeg ville følt meg tryggere på kjøp, samtidig blir det kanskje med mer "riktige" priser også.

    Statusikonet er synlig i annonsen, så den tryggheten har man i så fall allerede :)

    Man har forskjellige behov selvsagt, men jeg ser dette medlemskapet først og fremst som en mulighet for brukermassen til å si takk for innsatsen til Høvdingen, fordeler er ikke så interessant. 199,- Regner jeg timeprisen så må det vel kunne sies å være tidenes kupp. For min del er det kun wimp-abb som er i nærheten, men heller ikke det når HFS til anklene hva cost/benefit angår.
     

    ragwo

    Mud-fi freak
    Ble medlem
    02.05.2007
    Innlegg
    6.791
    Antall liker
    14.651
    Sted
    Bodø
    Torget vurderinger
    42
    Hmmm, under en håndfull nye støttemedlemmer i dag? Jeg er litt skuffa, er det lov?
     

    iSaint

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    12.01.2006
    Innlegg
    506
    Antall liker
    60
    Sted
    Belgia
    Sjeldent fått såpass valuta for en 200-lapp.

    iSaint
     

    Holmium

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2002
    Innlegg
    3.444
    Antall liker
    784
    Torget vurderinger
    5
    Går sakte oppover nå.
    Mange som, i likhet med meg, har snyltet på forumet i årevis, men ikke har gitt sin støtte. På tide å gi litt tilbake.
     

    RojohII

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2011
    Innlegg
    4.423
    Antall liker
    1.850
    Sted
    Karmøy - Rogaland
    199,- overført til kontonr: 16271710775
    Dog "anonymt". Høvding skal ha kred for arbeidet som legges ned, og jeg støtter gjerne opp om det. Å blinge signaturen med medalje står jeg av.

    Mvh Johan Rosberg
     
    Sist redigert:

    Skallemann

    Medlem
    Ble medlem
    18.08.2007
    Innlegg
    31
    Antall liker
    10
    Sted
    Karmøy
    199,- overført til kontonr: 16271710775
    Dog "anonymt". Høvding skal ha kred for arbeidet som legges ned, og jeg støtter gjerne opp om det. Å blinge signaturen med medalje står jeg av.

    Mvh Johan Rosberg
    Pokker også Johan, nå ødela du hele gleden ved å brese seg med den fine medaljen ;)

    (forresten, DEQXen din hangler og går ennå, med litt førstehjelp.)

    Mvh Oddvar
     

    RojohII

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2011
    Innlegg
    4.423
    Antall liker
    1.850
    Sted
    Karmøy - Rogaland
    199,- overført til kontonr: 16271710775
    Dog "anonymt". Høvding skal ha kred for arbeidet som legges ned, og jeg støtter gjerne opp om det. Å blinge signaturen med medalje står jeg av.

    Mvh Johan Rosberg
    Pokker også Johan, nå ødela du hele gleden ved å brese seg med den fine medaljen ;)

    (forresten, DEQXen din hangler og går ennå, med litt førstehjelp.)

    Mvh Oddvar
    Hehe... :) DEQX PDC 2,6 var virkelig SOTA dengang. Teknikken var nok litt i overkant av hva jeg følte for å bakse med da. Nå er jeg riktignok tilbake på DSP-sporet (-og omtrent like forvirret som dengang). ;D

    Mvh Johan
     

    Ulf-B

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Innlegg
    7.905
    Antall liker
    2.086
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    199,- overført til kontonr: 16271710775
    Dog "anonymt". Høvding skal ha kred for arbeidet som legges ned, og jeg støtter gjerne opp om det. Å blinge signaturen med medalje står jeg av.

    Mvh Johan Rosberg
    Det minner meg om historien om presten som i hine hårde dager meddelte menigheten at "dagens kollekt har innbragt 8 kroner og 13 øre i de sedvanlige småmyntene - og i tillegg har vi fått en anonym gave i form av en hundrekronerseddel". Hvorpå bygdas kakse reiste seg og sa at "ja, jeg ville helst ha det slik".
     
    X

    X186841

    Gjest
    Syntes det var litt teit med den medaljen, men etter å ha tenkt ett par dager kom jeg til att man absolutt bør bidra og gi faen i hva man synes om medaljen og dens bakside.
    Har man ett splittet sinn eller en personlighetsforstyrrelse kan man jo bidra BÅDE offentlig OG anonymt :)
     

    Drossel

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.05.2012
    Innlegg
    9.900
    Antall liker
    3.227
    Hmm min samvittighed tilsiger mig at jeg bør betale når jeg har fået et kort. Præcis i dag er det bortkommet. Torget kan jeg ikke bruge til noget.
     

    Høvdingen

    The big chief
    Administrator
    Ble medlem
    01.01.2001
    Innlegg
    6.876
    Antall liker
    5.719
    Torget vurderinger
    1
    199,- overført til kontonr: 16271710775
    Dog "anonymt". Høvding skal ha kred for arbeidet som legges ned, og jeg støtter gjerne opp om det. Å blinge signaturen med medalje står jeg av.

    Mvh Johan Rosberg
    Det settes fortsatt stor pris på, og ingen medalje er påkrevet.

    Tusen takk !!!!
     

    Hornlyd

    Musikkglad
    Ble medlem
    01.04.2005
    Innlegg
    19.858
    Antall liker
    10.695
    Torget vurderinger
    10
    Kan beløpet trekkes fra skatteseddelen?
    Det er bare for høvdingen å søke:


    Skattytere kan kreve fradrag for gave til visse frivillige organisasjoner, tros- og livssynssamfunn som er forhåndsgodkjent av Skatteetaten. Listen nedenfor viser hvilke organisasjoner som er omfattet av gavefradragsordningen.


    http://www.skatteetaten.no/no/Bedrift-og-organisasjon/Rapportering-til-Skatteetaten/Fradrag/Gaver-til-frivillige-organisasjoner-tros--og-livssynssamfunn/Gaver-til-frivillige-organisasjoner---godkjente-organisasjoner/

     

    Hunsbedt

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    09.05.2013
    Innlegg
    629
    Antall liker
    2.717
    Sted
    Kvinesdal
    Torget vurderinger
    1
    Som passivt medlem her har jeg spesielt det siste året hatt veldig stor glede av mange interessante tråder. Jeg har derfor valgt å være med på Støttemedlemsskapet og har betalt inn kontingenten med glede. Jeg har også begynt å rote litt med streaming av musikk, og gleder meg derfor til å prøve ut Wimp. Lurer i den forbindelse på hvor lang tid det går før man mottar PM med verdikoden etter at man har betalt? Er hjemme for tiden, med sykemelding, og klør litt i fingrene etter å prøve dette ut...
     

    jokris

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2006
    Innlegg
    6.412
    Antall liker
    2.603
    Torget vurderinger
    7
    vil ikke bruke wimp jeg heller, har det fra før via CD
     

    Hunsbedt

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    09.05.2013
    Innlegg
    629
    Antall liker
    2.717
    Sted
    Kvinesdal
    Torget vurderinger
    1
    Takker for et klokt og innsiktsfullt svar, jokris. Kan hende at jeg kommer til den konklusjonen selv etter å ha prøvd.
     

    jokris

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2006
    Innlegg
    6.412
    Antall liker
    2.603
    Torget vurderinger
    7
    Takker for et klokt og innsiktsfullt svar, jokris. Kan hende at jeg kommer til den konklusjonen selv etter å ha prøvd.
    det var ikke ment som svar til deg, sorry :) så høvdingen tidligere i tråden spurte om hvor mange som ville bruke koden ....
     

    lars_erik

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Innlegg
    34.947
    Antall liker
    19.800
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Som passivt medlem her har jeg spesielt det siste året hatt veldig stor glede av mange interessante tråder. Jeg har derfor valgt å være med på Støttemedlemsskapet og har betalt inn kontingenten med glede. Jeg har også begynt å rote litt med streaming av musikk, og gleder meg derfor til å prøve ut Wimp. Lurer i den forbindelse på hvor lang tid det går før man mottar PM med verdikoden etter at man har betalt? Er hjemme for tiden, med sykemelding, og klør litt i fingrene etter å prøve dette ut...
    ^Sjekk søpleboksen eller junkboksen. Ting har en tendens til å bli lagt der.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn