SRM's tumletråd

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.497
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    PRO bokser ruler av og til8)

    Fint har du det også, gratulerer:) Låter sikkert flott.
    Takk for det alphamale. :) Lyden kommer seg i hvert fall. :)

    Nå, på vinyl, Arabs In Aspic. Skikkelig bra prog!
    IMAG0084.jpg
     

    SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.497
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    Er vel ikke helt stuerent blant mange her, men siden jeg først har beveget meg inn i pro verdenen så fikk jeg lyst til å utforske litt videre.

    Yamaha XP5000.
    IMAG0087_1.jpg


    Første gang jeg har en pro-amp i anlegget siden jeg var 15-16 år. Da lånte jeg en amp til mine Cerwin Vega fra Ten Sing gruppa hvor jeg var aspirerende lydteknikker. ;)

    Denne er sikkert bra til bass, men er mer nysgjerrig på hvordan den er lenger opp.
     

    DAChild

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.01.2004
    Innlegg
    1.217
    Antall liker
    118
    Torget vurderinger
    2
    Har du fått noe dreis på den DBX boksen? Så jo spennende ut, masse muligheter...
     

    SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.497
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    Spilt litt på XP5000 nå. Den er helt stille. Viftene begynner først å gå når kjøleribbene når 50°C. Da starter de stille og rolig. For at de i det hele tatt skal starte må jeg spille virkelig høyt i rundt 30 min. Støyen viftene lager når de starter kan jeg ikke høre fra lytteposisjonen. De støyer sikkert betydelig mer ved full hastighet, men for å få til det må jeg nok la den drive noe annet enn høyttalerne mine. Lydmessig føler jeg nå at jeg kanskje har undervurdert hvor mye tilstrekkelig effekt (+litt til) og kontroll faktisk har å si for totalopplevelsen. Forsterkeren har virkelig stålkontroll på høyttalerne. Det låter presist og detaljert, og den låter virkelig mye bedre enn hva jeg hadde sett for meg. For min del så kaster jeg bort en del av mine fordommer mot pro-forsterkere og pro-utstyr generelt etter mine opplevelser med dbx og denne Yamaha forsterkeren.

    Det er som kjent mange veier til Rom, men dette blir nok den veien jeg kommer til å følge videre. Kanskje er dette min vei til Rom. dbx og Yamaha blir, og de får sikkert litt selskap etter hvert.
     

    hakan666

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    01.07.2016
    Innlegg
    156
    Antall liker
    55
    Det er min erfaring med Yamaha ampene og ang støy, men syns de kanskje ble litt daffe i bassen, motsatt av hva jeg forventet...
    Blir mye skruing på DBX'n nå tipper jeg : )
    Noen nyheter her og:
    Alle digitale filer er snart overført til Sony HAPz1es, tar forferdelig laaaaang tid.
    Jeg går og venter på et par xlr y-koblinger, så jeg kan kjøre 4x300 på søylene.
    2 stk bridged Crown K2 tar seg av bassene på en veldig god måte...
     

    SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.497
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    Det er min erfaring med Yamaha ampene og ang støy, men syns de kanskje ble litt daffe i bassen, motsatt av hva jeg forventet...
    Blir mye skruing på DBX'n nå tipper jeg : )
    Noen nyheter her og:
    Alle digitale filer er snart overført til Sony HAPz1es, tar forferdelig laaaaang tid.
    Jeg går og venter på et par xlr y-koblinger, så jeg kan kjøre 4x300 på søylene.
    2 stk bridged Crown K2 tar seg av bassene på en veldig god måte...
    Har ikke testet Yamaha på sub enda, men jeg har faktisk lest om flere som mener de ikke er så gode der. Det gjeler P serien. Den jeg har er i XP serien, men vet ikke helt hva som er forskjellen på de annet enn at XP koster det dobbelte?
    Har vært i kontakt med Yamaha Europe hvor jeg spurte om hvilken forsterker som hadde best lyd og egnet seg best til hifi i frekvensområdet fra 60Hz og opp. Uavhengig pris. Kort oppsummert anbefalte de at jeg gikk for XP serien.

    Har faktisk ikke skrudd så mye på dbx’n. Kjørt autokorreksjon, og det låt overraskene bra med det samme. Totalt forskjellig fra Lyngdorf Room Perfect. Har foretatt litt mindre justeringer i bassen bare. Skal etter hvert ta en skikkelig runde på dette med kotrollmålinger i REW og også sørge for unity gain.

    Her er det nærmest null streaming. Går i cd og plater. Har du kjøpt deg HAP-Z1ES? Flott maskin! Ikke ofte å se at noen har en slik. Fått tak i K2 også? Fortsatt Snell A Ref sikkert?
     

    SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.497
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    Liker det jeg leser her, morro at du tester litt utenfor «normalen» :)
    Artig at du liker det. Kan jo være at jeg har særdeles dårlig hørsel og er helt på jordet?;)

    Har spesialbestil 19” rack etter mine mål som skal stå i rommet ved siden av i tilfelle viftestøy. Der skal dbx og forsterkerne stå.
    Ser slik ut, men høyere og dypere. Det blir palisander finish på mitt. Dette er vel cherry eller lignende.

    694A3A24-1708-4DFF-B601-B50C7A9D7EC6.jpg
     

    hakan666

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    01.07.2016
    Innlegg
    156
    Antall liker
    55
    Det er min erfaring med Yamaha ampene og ang støy, men syns de kanskje ble litt daffe i bassen, motsatt av hva jeg forventet...
    Blir mye skruing på DBX'n nå tipper jeg : )
    Noen nyheter her og:
    Alle digitale filer er snart overført til Sony HAPz1es, tar forferdelig laaaaang tid.
    Jeg går og venter på et par xlr y-koblinger, så jeg kan kjøre 4x300 på søylene.
    2 stk bridged Crown K2 tar seg av bassene på en veldig god måte...
    Har ikke testet Yamaha på sub enda, men jeg har faktisk lest om flere som mener de ikke er så gode der. Det gjeler P serien. Den jeg har er i XP serien, men vet ikke helt hva som er forskjellen på de annet enn at XP koster det dobbelte?
    Har vært i kontakt med Yamaha Europe hvor jeg spurte om hvilken forsterker som hadde best lyd og egnet seg best til hifi i frekvensområdet fra 60Hz og opp. Uavhengig pris. Kort oppsummert anbefalte de at jeg gikk for XP serien.

    Har faktisk ikke skrudd så mye på dbx’n. Kjørt autokorreksjon, og det låt overraskene bra med det samme. Totalt forskjellig fra Lyngdorf Room Perfect. Har foretatt litt mindre justeringer i bassen bare. Skal etter hvert ta en skikkelig runde på dette med kotrollmålinger i REW og også sørge for unity gain.

    Her er det nærmest null streaming. Går i cd og plater. Har du kjøpt deg HAP-Z1ES? Flott maskin! Ikke ofte å se at noen har en slik. Fått tak i K2 også? Fortsatt Snell A Ref sikkert?
    Ok, blandet de litt sammen , har hatt p3500, og min kommentar gjelder for den.
    XP er nok i en høyere klasse.
    Snell A Ref blir her for alltid : )
    Sonyen var litt mer vrien enn jeg trodde, eget filsystem på disken så overføringer tar eKSTRemt lang tid, men den upsampler alt til dsd og låter som en ES.
    Upsampler alt, det vil si nettradio også, kanskje der jeg har hørt mest forskjell, men fremstår som et godt Sony ES produkt på 15,5 kilo...
     

    SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.497
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    Det er min erfaring med Yamaha ampene og ang støy, men syns de kanskje ble litt daffe i bassen, motsatt av hva jeg forventet...
    Blir mye skruing på DBX'n nå tipper jeg : )
    Noen nyheter her og:
    Alle digitale filer er snart overført til Sony HAPz1es, tar forferdelig laaaaang tid.
    Jeg går og venter på et par xlr y-koblinger, så jeg kan kjøre 4x300 på søylene.
    2 stk bridged Crown K2 tar seg av bassene på en veldig god måte...
    Har ikke testet Yamaha på sub enda, men jeg har faktisk lest om flere som mener de ikke er så gode der. Det gjeler P serien. Den jeg har er i XP serien, men vet ikke helt hva som er forskjellen på de annet enn at XP koster det dobbelte?
    Har vært i kontakt med Yamaha Europe hvor jeg spurte om hvilken forsterker som hadde best lyd og egnet seg best til hifi i frekvensområdet fra 60Hz og opp. Uavhengig pris. Kort oppsummert anbefalte de at jeg gikk for XP serien.

    Har faktisk ikke skrudd så mye på dbx’n. Kjørt autokorreksjon, og det låt overraskene bra med det samme. Totalt forskjellig fra Lyngdorf Room Perfect. Har foretatt litt mindre justeringer i bassen bare. Skal etter hvert ta en skikkelig runde på dette med kotrollmålinger i REW og også sørge for unity gain.

    Her er det nærmest null streaming. Går i cd og plater. Har du kjøpt deg HAP-Z1ES? Flott maskin! Ikke ofte å se at noen har en slik. Fått tak i K2 også? Fortsatt Snell A Ref sikkert?
    Ok, blandet de litt sammen , har hatt p3500, og min kommentar gjelder for den.
    XP er nok i en høyere klasse.
    Snell A Ref blir her for alltid : )
    Sonyen var litt mer vrien enn jeg trodde, eget filsystem på disken så overføringer tar eKSTRemt lang tid, men den upsampler alt til dsd og låter som en ES.
    Upsampler alt, det vil si nettradio også, kanskje der jeg har hørt mest forskjell, men fremstår som et godt Sony ES produkt på 15,5 kilo...
    Glemte jo pre'en da
    Benchmark DAC1HDR, helt fantastisk...
    MEN, hørselen min begynner å bli ekstremt dårlig..........
    musikktips:
    https://cps-static.rovicorp.com/3/JPG_500/MI0001/974/MI0001974742.jpg?partner=allrovi.com
    P3500 ja. Det er vel en litt annen konstruksjon enn P5000 og P7000 også mener jeg.
    Er det airplay, spotify connect osv på HAP-Z1ES? Muligheter for streaming?

    Noe slik som Benchmark passer ikke inn hos meg. Må ha både analoge og digitale innganger samt fjernkontroll. Slik sett er Lyngdorf perfekt. Veldig godt fornøyd med den som pre/dac. Også flott at den har fire separate utganger. Dessuten er volumhjulet helt fantastisk!:D

    Sjekker ut musikktips. Takk for det.
     

    SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.497
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    Låter i hvert fall skikkelig tøft på Rammstein nå!:cool:

    IMAG0092.jpg
     

    hakan666

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    01.07.2016
    Innlegg
    156
    Antall liker
    55
    Glemte jo pre'en da
    Benchmark DAC1HDR, helt fantastisk...
    MEN, hørselen min begynner å bli ekstremt dårlig..........
    musikktips:
    https://cps-static.rovicorp.com/3/JPG_500/MI0001/974/MI0001974742.jpg?partner=allrovi.com
    P3500 ja. Det er vel en litt annen konstruksjon enn P5000 og P7000 også mener jeg.
    Er det airplay, spotify connect osv på HAP-Z1ES? Muligheter for streaming?

    Noe slik som Benchmark passer ikke inn hos meg. Må ha både analoge og digitale innganger samt fjernkontroll. Slik sett er Lyngdorf perfekt. Veldig godt fornøyd med den som pre/dac. Også flott at den har fire separate utganger. Dessuten er volumhjulet helt fantastisk!:D

    Sjekker ut musikktips. Takk for det.
    nei, sonyen er som en cd spiller som har alle cdene matet inn : )
    Du kjenner ikke Benchmark dac1hdr skjønner jeg : )
    Den har både både analoge og digitale innganger samt fjernkontroll , haha...
     

    SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.497
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    Glemte jo pre'en da
    Benchmark DAC1HDR, helt fantastisk...
    MEN, hørselen min begynner å bli ekstremt dårlig..........
    musikktips:
    https://cps-static.rovicorp.com/3/JPG_500/MI0001/974/MI0001974742.jpg?partner=allrovi.com
    P3500 ja. Det er vel en litt annen konstruksjon enn P5000 og P7000 også mener jeg.
    Er det airplay, spotify connect osv på HAP-Z1ES? Muligheter for streaming?

    Noe slik som Benchmark passer ikke inn hos meg. Må ha både analoge og digitale innganger samt fjernkontroll. Slik sett er Lyngdorf perfekt. Veldig godt fornøyd med den som pre/dac. Også flott at den har fire separate utganger. Dessuten er volumhjulet helt fantastisk!:D

    Sjekker ut musikktips. Takk for det.
    nei, sonyen er som en cd spiller som har alle cdene matet inn : )
    Du kjenner ikke Benchmark dac1hdr skjønner jeg : )
    Den har både både analoge og digitale innganger samt fjernkontroll , haha...
    Men da kan man jo like gjerne spille cd?:rolleyes:
    Litt for rask på dac1hdr kanskje, men uansett litt for få innganger. Men den låter sikkert veldig bra.
     

    SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.497
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    Da har rack og litt kabler ankommet. Høyttalerkabel er Canare 4F12S fra Ghent Audio og signalkabler er Klotz Supreme. Skal nå plassere effektforsterkere og DSP i et annet rom. Preamp og kilder skal selvfølgelig fortsatt være i stua. Mangler litt på å fylle opp 19" racket, men det kommer. :)

    IMAG0124.jpg
     

    SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.497
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    Kommer også 6 stk. Seas L26ROY til uka for å komplettere basstårna. Det blir artig.:D
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Begynner nesten å lure på om du er "syk", eller bare koser deg.. :rolleyes:
     

    Leikis Lyd

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.05.2006
    Innlegg
    5.464
    Antall liker
    2.120
    Sted
    Kyrksæterøra
    Torget vurderinger
    12
    Halloen. Du er fortsatt imponert over DBX’n ?
    Er det volumjustering slik att den kan brukes som pre amp ? Det er vel strengttatt volum på Bluesound som kanskje kan brukes også. Vurderer å selge Lyndorf da jeg trenger snart 2 veis :)
     

    SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.497
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    Kjempefornøyd med dbx’n! Litt å sette seg inn i for å utnytte hele potensialet, men samtidig er det et veldig bra brukergrensesnitt. Det er mulig å justere volum, men den er ikke ment brukt slik. Man går gjennom en prossedyre i oppsettet for å sikre unity gain for alle kanaler, og det er da ment som faste instillinger etter hva jeg kan forstå. Ville nok fint kunne levd med å justere volum via dbx’n som en midlertidig løsning, men ikke noe varig. Bruker fortsatt Lyngdorf sammen med dbx’n, og det fungerer veldig bra.

    Du sier du trenger 2 veis, men Lyngdorf er jo det?
     

    Leikis Lyd

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.05.2006
    Innlegg
    5.464
    Antall liker
    2.120
    Sted
    Kyrksæterøra
    Torget vurderinger
    12
    Kjempefornøyd med dbx’n! Litt å sette seg inn i for å utnytte hele potensialet, men samtidig er det et veldig bra brukergrensesnitt. Det er mulig å justere volum, men den er ikke ment brukt slik. Man går gjennom en prossedyre i oppsettet for å sikre unity gain for alle kanaler, og det er da ment som faste instillinger etter hva jeg kan forstå. Ville nok fint kunne levd med å justere volum via dbx’n som en midlertidig løsning, men ikke noe varig. Bruker fortsatt Lyngdorf sammen med dbx’n, og det fungerer veldig bra.

    Du sier du trenger 2 veis, men Lyngdorf er jo det?
    Mente 3 veis :)
    Har du peil på forskjellene på PA2 og Venu360 ? Bortsett fra prisen da :)
    Ser Evenstad har bare Venu360 på lager.
     

    SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.497
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    Har ikke oversikt over alle forskjellene på de, men noen av forskjellene jeg har merket meg kan være ganske avgjørende.

    Det kanskje viktigeste.
    Output delay PA2: 10ms pr. kanal. Venu360: 1000ms pr. kanal.
    PEQ PA2: 8 bånd inn/ut. Venu360: 12 bånd inn/ut.
    Bedre konvertere i Venu360, både AD og DA.
    PA2 har 2 innganger. Venu360 har 3.
    Venu360 har bedre tekniske data enne PA2.
    Ser på proforum at venu360 beskrives som et steg opp i lydkvalitet.

    Mulig det er flere viktige forskjeller også, men PA2 var aldri noe jeg selv vurderte, så har ikke sjekket det veldig nøye.:)
     

    SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.497
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    PA2 kan sikkert fungere helt fint, men føler meg tryggere på Venu360. Den har jo også delay som kan brukes sammen med feks subhorn hvis man skulle finne på noe slikt.;)
     

    Ine123

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.09.2013
    Innlegg
    2.847
    Antall liker
    4.603
    Sted
    Halden
    Hei SRM :)
    Ser heftig ut det der ! Hvordan låter det nå, med begge bass-tårna i drift ?

    Herlig tråd du har :)

    Mvh.
    Johnny
     
    • Liker
    Reaksjoner: SRM

    SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.497
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    Hei SRM :)
    Ser heftig ut det der ! Hvordan låter det nå, med begge bass-tårna i drift ?

    Herlig tråd du har :)

    Mvh.
    Johnny
    Vel. Tester man kapasiteten så er det virkelig massive saker. På lave frekvenser settes hele huset i kraftig bevegelse. Det er like tydelig på innsiden som utsiden. Panelen på ytterveggen skrangler faretruende. Men målet var fullfrekvent bass med lav forvregning på mer normale lyttenivåer. Har ikke testet så mye enda, men det låter veldig uanstrengt og lett. Jeg må ta en ny måling og korreksjon før jeg kan si hvordan det vil fungere totalt sett. Men jeg har trua på dette. Det virker lovende. :)
     

    thohaug

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.02.2014
    Innlegg
    2.983
    Antall liker
    1.840
    Sted
    Fetsund
    Deilig å se folk som tar bass på alvor. Flott oppsett og rom. Her må jeg sjekke innom oftere ser jeg!
     
    • Liker
    Reaksjoner: SRM

    SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.497
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    DSP og forsterkere er nå flyttet til rommet ved siden av. Kabler går gjennom veggen via et bassrefleksrør som er skjøtt på midten slik at det er tett i forhold til innsiden og utsiden på veggen.

    IMAG0140[255].jpg
     

    SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.497
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    Deilig å se folk som tar bass på alvor. Flott oppsett og rom. Her må jeg sjekke innom oftere ser jeg!
    Har lest litt av det du holder på med, og selv om jeg ikke drar ting så langt som deg så tror jeg vi kan enes om mye. :)
     

    thohaug

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.02.2014
    Innlegg
    2.983
    Antall liker
    1.840
    Sted
    Fetsund
    Deilig å se folk som tar bass på alvor. Flott oppsett og rom. Her må jeg sjekke innom oftere ser jeg!
    Har lest litt av det du holder på med, og selv om jeg ikke drar ting så langt som deg så tror jeg vi kan enes om mye. :)
    Ting er langt fra ekstremt her nå etter at jeg byttet bosted, men det drar seg vel til igjen en gang i fremtiden.
     

    SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.497
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    Deilig å se folk som tar bass på alvor. Flott oppsett og rom. Her må jeg sjekke innom oftere ser jeg!
    Har lest litt av det du holder på med, og selv om jeg ikke drar ting så langt som deg så tror jeg vi kan enes om mye. :)
    Ting er langt fra ekstremt her nå etter at jeg byttet bosted, men det drar seg vel til igjen en gang i fremtiden.
    Ja, har fått med meg at du har flyttet. Leilighet?
     

    thohaug

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.02.2014
    Innlegg
    2.983
    Antall liker
    1.840
    Sted
    Fetsund
    Deilig å se folk som tar bass på alvor. Flott oppsett og rom. Her må jeg sjekke innom oftere ser jeg!
    Har lest litt av det du holder på med, og selv om jeg ikke drar ting så langt som deg så tror jeg vi kan enes om mye. :)
    Ting er langt fra ekstremt her nå etter at jeg byttet bosted, men det drar seg vel til igjen en gang i fremtiden.
    Ja, har fått med meg at du har flyttet. Leilighet?
    Ja, leilighet. Midlertidig. Har lyd i det minste, så overlever forsåvidt :)
     

    Leikis Lyd

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.05.2006
    Innlegg
    5.464
    Antall liker
    2.120
    Sted
    Kyrksæterøra
    Torget vurderinger
    12
    Uanstrengt bass er deilig :) Hva gjør du med finish, folie, maling, lakk, beis, eller naturell :)
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Tar meg en tur igjen snart. Men først skal vi fikse et annet prosjekt :)
     

    SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.497
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    Ting er langt fra ekstremt her nå etter at jeg byttet bosted, men det drar seg vel til igjen en gang i fremtiden.
    Ja, har fått med meg at du har flyttet. Leilighet?
    Ja, leilighet. Midlertidig. Har lyd i det minste, så overlever forsåvidt :)
    Hvor lenge blir dere i leilighet? Selv bor jeg relativt lite sentralt i en passe stor enebolig for to.
    Har en blokkleilighet etter min nylig avdøde far som ligger veldig sentralt, og vurderte en liten stund å fytte dit. Men det vil nok aldri kunne fungere for meg. Må ha litt plass og avstand til naboer for å holde på med dette. :)

    Uanstrengt bass er deilig :) Hva gjør du med finish, folie, maling, lakk, beis, eller naturell :)
    Har vurdert flere ting egentlig, men folie har jeg faktisk ikke tenkt på. Det kunne jo også blitt bra. Har en som kan lakkere de, men de er så vanvittig tunge at jeg vet ikke om jeg orker å styre med transporten. Har vel nesten bestemt meg for å male de i samme farge som frontveggen. Har maling til overs også, så det er en enkel løsning uten særlige kostnader. :)

    Tar meg en tur igjen snart. Men først skal vi fikse et annet prosjekt :)
    Ja, det skal vi få til vet du. Blir nok artig.:D
     
    • Liker
    Reaksjoner: HCS
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn