SRM's tumletråd

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • grammofon

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.02.2011
    Innlegg
    5.646
    Antall liker
    2.853
    Sted
    Bærum
    Poenget med å være litt nøye sikter til to ting. Det ene er det åpenbare at når man kjøper en så god poweramp som du har gjort, bør man pare den med en matchende pre som gjør at man får ut hele potensialet. Det andre er at ulike preer kan gi ganske store utslag uten at det er så lett å si hvorfor. For eksempel går preene til Luxmans 800 og 900 serie ikke "om hverandre", selv om det ikke er all verdens forskjell på specs - i alle fall er det min erfaring etter å ha prøvd. Hadde en kamerat med en 900 som også prøvde med ulike preer og var overrasket over store utslag.
    Jeg har ikke peiling på hvordan den preen du har, matcher Luxman M-900u, men jeg ville avgjort ha prøvd ut litt forskjellig hvis jeg hadde muligheten. Det er jo også noe av det morsomste med denne hobbyen å kunne prøve ut og sammenlikne. ;)
    ikke for å krølle til denne trivelige tråden :) og må først og fremst Gratulerer jeg så mye med fantastisk pwer :)

    men kan selv skrive under på at hos meg også så var ikke luxman bare luxman, jeg hadde Luxman c-70f pre fra 2003 med det da relativt nye lecua volumstyringsmotorikken og den klarte ikke helt å forstå meg på i kombinasjon med den eldre toppmodel powern m-08 måtte faktisk der på kl 10 på og med tonekontrollen av bass på fullt for å få noe fundament og liv, og hørtes fortsatt ut som bassen var komprimert både i vekt størrelse og detaljering, jeg fikk det bare ikke til å stemme at lux sammen med lux ikke funket bedre og ikke minst power av slikt kaliber ikke hadde mer å gå på , nå etter jeg fikk tilhørende pre c-08 så holder det stort sett å ha volumet 10 over halv og tone kontrollen fortsatt på neutralt :) så tydelig at den nyere Lux pre overstyrte den eldre effekten , noe av det jeg trur har vært største forskjellen er selve volumstyrings motoren større strømforsyning og annen pre driver krets
    mvh
    Ivan
    Vi får følge med og se hva trådeier skriver etter hvert. Flott forsterker er det i alle fall. Et trygt valg er å benytte tilhørende pre i 900-serien, men ikke spesielt oppfinnsomt, og veldig dyrt.
     

    KrazyIvan#

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Innlegg
    2.907
    Antall liker
    4.416
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    hadde nok vært det tryggeste som du sier men også det ``kjedeligste`` alltid spennende å prøve div alternativer ;) selv før jeg endte opp med C-08 så vurderte jeg manley jumbo shrimp da jeg etter horten messa fant manley og luxman som en utrolig komplett og innlevende kombo, men ingen hadde visst noe manley å selge :rolleyes: og hadde uansett ikke fått sove før jeg fikk prøve det som var ment sammen av lux heller hehe, har lest at du også Grammofonen også synes det var en egen klaff med rør pre til lux, jeg har selv nokså neutrale og presise høyttalere og med horn så merker her at lux kan bli litt for ``flinkt``men skal nå spe på med rørdac og satser på at det blir akk nok svevestøv til sarte kvinner og slikt :p

    Tipper at trådeier SRM er kanon fornøyd uansett :) det går ikke ann å tråkke feil med disse topp juvelene fra Luxman :)
    Mvh
    Ivan
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Gratulerer..Skal ikke røpe "Trevatn-line" høyttalere..Henspiller på at de krysser ekvator..Men gleder meg til å høre de..:)
     

    SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.497
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    Poenget med å være litt nøye sikter til to ting. Det ene er det åpenbare at når man kjøper en så god poweramp som du har gjort, bør man pare den med en matchende pre som gjør at man får ut hele potensialet. Det andre er at ulike preer kan gi ganske store utslag uten at det er så lett å si hvorfor. For eksempel går preene til Luxmans 800 og 900 serie ikke "om hverandre", selv om det ikke er all verdens forskjell på specs - i alle fall er det min erfaring etter å ha prøvd. Hadde en kamerat med en 900 som også prøvde med ulike preer og var overrasket over store utslag.
    Jeg har ikke peiling på hvordan den preen du har, matcher Luxman M-900u, men jeg ville avgjort ha prøvd ut litt forskjellig hvis jeg hadde muligheten. Det er jo også noe av det morsomste med denne hobbyen å kunne prøve ut og sammenlikne. ;)
    Helt enig at man må ha en pre av god kvalitet for å få mest ut av effekttrinnet. Ellers mener jeg at mye, kanskje det meste, kan forklares med vitenskapen vi i dag har tilgjengelig. Har man nok kunnskap og innsikt finner man ut av det utroligste. For ordens skyld, jeg har ikke det. :)
    Å prøve litt forskjellig er jo uansett gøy, så kommer nok til å gjøre det.


    Ser du har en fin Luxman selv. PD350 er en spiller jeg også har lyst til å eie.


    Gratulerer..Skal ikke røpe "Trevatn-line" høyttalere..Henspiller på at de krysser ekvator..Men gleder meg til å høre de..:)

    Takk HC. Du må komme en tur når de er i hus. :) Veldig lyst til å høre på Ø også. Kanskje i løpet av jula?
     
    • Liker
    Reaksjoner: HCS

    SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.497
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    hadde nok vært det tryggeste som du sier men også det ``kjedeligste`` alltid spennende å prøve div alternativer ;) selv før jeg endte opp med C-08 så vurderte jeg manley jumbo shrimp da jeg etter horten messa fant manley og luxman som en utrolig komplett og innlevende kombo, men ingen hadde visst noe manley å selge :rolleyes: og hadde uansett ikke fått sove før jeg fikk prøve det som var ment sammen av lux heller hehe, har lest at du også Grammofonen også synes det var en egen klaff med rør pre til lux, jeg har selv nokså neutrale og presise høyttalere og med horn så merker her at lux kan bli litt for ``flinkt``men skal nå spe på med rørdac og satser på at det blir akk nok svevestøv til sarte kvinner og slikt :p

    Tipper at trådeier SRM er kanon fornøyd uansett :) det går ikke ann å tråkke feil med disse topp juvelene fra Luxman :)
    Mvh
    Ivan
    Er så langt meget fornøyd ja. Har jo også en annen Luxman fra før.

    IMAG0228.jpg


    En C-900u kunne sikkert vært noe, men skulle gjerne hatt en god pre med XO og DSP innebygget.
    Litt usikker på hva som skjer videre nå. Avventer til nye høyttalere ankommer og tar det derfra. :)
     

    grammofon

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.02.2011
    Innlegg
    5.646
    Antall liker
    2.853
    Sted
    Bærum
    Høres fornuftig ut - også å bruke litt tid. Det er ikke alltid det man liker med en gang som viser levedyktighet over tid.

    Det er vel slik at ørene - eller hjernen eller hva det nå er - har en tendens til å venne seg til lyden fra et anlegg. Slik er det jo med inngåtte sko også. Nye sko er aldri så gode som dem - inntil de blir inngått de også. :)

    Har du forresten spurt folkene på Stereofil hvordan effekttrinnet ditt spiller sammen med Cl-38u? I alle fall en av dem har jo muligheten til den kombinasjonen hjemme, så dette bør de jo vite litt om. Jeg vurderer å prøve denne preampen selv. Det som holder meg litt tilbake, er at Cl-38u ikke har balanserte utganger. M-800A låter merkbart bedre når de kjøres balansert.
     

    SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.497
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    Høres fornuftig ut - også å bruke litt tid. Det er ikke alltid det man liker med en gang som viser levedyktighet over tid.

    Det er vel slik at ørene - eller hjernen eller hva det nå er - har en tendens til å venne seg til lyden fra et anlegg. Slik er det jo med inngåtte sko også. Nye sko er aldri så gode som dem - inntil de blir inngått de også. :)

    Har du forresten spurt folkene på Stereofil hvordan effekttrinnet ditt spiller sammen med Cl-38u? I alle fall en av dem har jo muligheten til den kombinasjonen hjemme, så dette bør de jo vite litt om. Jeg vurderer å prøve denne preampen selv. Det som holder meg litt tilbake, er at Cl-38u ikke har balanserte utganger. M-800A låter merkbart bedre når de kjøres balansert.
    Absolutt enig i det du sier om at ørene (eller hodet) venner seg til lyden. Driver man hele tiden på i sin egen verden uten noen referanse kan det ende opp veldig galt. :D Har i flere måneder spilt med DSP og aktiv deling. Har gjort noen forsøk med å kutte ut DSP slik at lyden går rett gjennom samtidig som aktiv deling er opprettholdt. Synes alltid det låt veldig tynt i nedre mellomtoneområdet og veldig entone i bassen uten DSP. Frekvensgangen med DSP er jo korrigert etter rommet anlegget står i.

    Nå spiller jeg helt uten basstårn, DSP og aktivt XO. Har spilt på dette i noen dager, og har på ingen måte samme inntrykk som tidligere. Nå er jo ampen ny, men den utgjør ikke en slik forskjell alene. Samtidig har jeg ingen opplevelser så gode med disse høyttalerne fra tidligere når DSP ikke har vært i bruk. Konklusjonen? Aner ikke. :)

    Kommer til å koble opp med DSP etter hvert, så får vi se hvordan det blir.
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    PA amp sier jeg.. Ert, ert.. Men ja, litt uti romjulen må vi få til noe :)
     
    • Liker
    Reaksjoner: SRM

    SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.497
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    Fikk en oppdatering angående høyttalerne i dag, og kjente det kilte litt i magen.;) De befinner seg nå på dette skipet.

    COSCO_CAPRICORN.jpg
     

    SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.497
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    SCD-777ES er jo sårbar i forbindelse med at ny laser ikke er å oppdrive. Har ikke hatt noe problemer med spilleren så langt, men man vet aldri. Håper dette er the real deal. NOS laser til SCD-1/SCD-777ES.

    s-l1600.jpg
     

    SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.497
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    Spiller ting jeg ikke har hørt på siden jeg var guttunge.

    WASP.jpg
     

    SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.497
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    Divine Alpha er pakket og shippet til ny og forhåpentligvis lykkelig eier. :) Ble ganske mye styr for å få sendt disse siden flere av transportørene ville ha ganske ublu priser. Valgte til slutt ble TNT som transportør siden prisen for frakt var fornuftig samt at de tilbydde full forsikring av forsendelsen til en ok pris.

    IMAG0991s.jpg


    En dag før forventet signerte jeg også for denne forsendelsen. Endelig! :)

    IMAG1003s.jpg


    IMAG1004s.jpg
     

    SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.497
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    Måtte kjøre en og en høyttaler i bilen fra kontoret. Det var hardt arbeid å alene lempe de inn i bilen, for ikke å snakke om ut av bilen og inn i stua. :D
    JM Lab Cobalt 816 som jeg har brukt etter Divine Alpha gikk ut fikk bli med på bildet. De låter i grunn overraskende bra på en skikkelig forsterker.

    IMAG1006s.jpg
     

    SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.497
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    Siden de ankom i dag, en dag tidligere enn forventet har jeg tatt meg fri fra jobben i morgen. Må likevel innom en liten tur på morgenen for å ta hånd om et par saker, etter det blir det kaffe og kos med nye høyttalere og masse musikk. :)

    IMAG1007.jpg


    SAM_5479.jpg
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Skulle tro du har bodd på Toten, så tregt som du pakker ut.. :mad:;)
     
    • Liker
    Reaksjoner: SRM

    W.Sand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    3.019
    Antall liker
    4.364
    Sted
    moelv
    Torget vurderinger
    2
    Du liker deg vel nå som du skal løfte på skjørtet ;)
     
    • Liker
    Reaksjoner: SRM

    Bergfinn

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.07.2013
    Innlegg
    9.003
    Antall liker
    12.884
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    6
    Ja, på tide med en titt under kjolen her.
    Er det noe skikkelig hårete greier, eller bare glattpolert bling?

    :p
     
    • Liker
    Reaksjoner: SRM

    ottone

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.04.2008
    Innlegg
    14.267
    Antall liker
    11.007
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    Fin tråd her, SRM!

    Men nå må du våkne og blotte den der spøkelseskladden, ellers ødelegger du en god arbeidsdag for oss nysgjerrige.
    Jeg nekter å tro at utpakkingen stoppet ved det siste bildet fra igår kveld.
     
    • Liker
    Reaksjoner: SRM

    SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.497
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    Ja, på tide med en titt under kjolen her.
    Er det noe skikkelig hårete greier, eller bare glattpolert bling?

    :p
    Det kommer vel an på hvem man spør tenker jeg, men det er i hvert fall glattpolert. ;)

    Fin tråd her, SRM!

    Men nå må du våkne og blotte den der spøkelseskladden, ellers ødelegger du en god arbeidsdag for oss nysgjerrige.
    Jeg nekter å tro at utpakkingen stoppet ved det siste bildet fra igår kveld.
    Haha, noe må man jo ha å gjøre på jobb også. Må vel gi deg litt da. ;)
    Slik ser de ut fra oven.

    SAM_5485s.jpg


    Skal ta noen flere bilder i kveld.
     

    Bergfinn

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.07.2013
    Innlegg
    9.003
    Antall liker
    12.884
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    6
    Grattis:)
    Hva er dette?
    Låter de bra?
     
    • Liker
    Reaksjoner: SRM

    SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.497
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    Gratulerer, de var nydelige!

    mvh
    Jo, takk! De er kanskje ikke nette og smekre, men beauty is in the eye of the beholder som de sier. Synes selv at de ser nydelige ut. ;)


    Lite utbredt her på berget, men dette er altså siste utgave av Aurum Cantus sin Grand Supreme. Både elementer og høyttaler er utviklet og produsert i Kina av Penglai Aurum Cantus Audio Co., Ltd. Så dette er ekte kinamikk. Det vi snakker om er en 4,5 veis høyttaler med 2x10" bass, 2x5,2" mellomtone, en stor AMT i front og en mindre bånddiskant på baksiden. Høyttaleren er 141cm høy, 39cm bred og 51cm dyp. Vekten ligger på 82kg pr stk.

    Mine høyttalere er bestilt i en custom finish, med valnøtt høyglans og halvmatt frontbaffel. Vanlisgvis er frontbaffel i høyglans sort, og valnøtt er ikke et alternativ.
     
    • Liker
    Reaksjoner: HCS

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Wow... Lekre.. Og svære.. Bi-wire? Hehe, søt skinne som du kan bytte ut med litt englestøv kabler så ser du lyset... Eller kanskje ikke.. :).

    Gleder meg til å høre disse. De var rett og slett rålekre ;D
     
    • Liker
    Reaksjoner: SRM

    SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.497
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    Hehe, skinna skal nok få bli der så lenge alt er passivt i hvert fall. ;) Men de er svære ja! Blir alltid overrasket når jeg ser på oppgitte mål og når jeg får se det live. De var en god del større enn jeg hadde sett for meg. Du må bare komme å høre, men først skulle nok jeg vært hos deg. :)
     
    • Liker
    Reaksjoner: HCS

    W.Sand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    3.019
    Antall liker
    4.364
    Sted
    moelv
    Torget vurderinger
    2
    Big beauties de der, gratulerer !
    Som alle medlidende har skjønt, så er det smart å først presentere nye høyttalere i målestokk 1:10 :)
     
    • Liker
    Reaksjoner: SRM

    jasjas

    Medlem
    Ble medlem
    08.02.2014
    Innlegg
    39
    Antall liker
    71
    Se hva som dukket opp her for en ukes tid side.

    51085286_581007885694426_3311000665127387136_n.jpg


    Etter mye viljestyrke og iver fikk jeg satt dem opp på sin nye plass.

    IMG_0601.jpg


    Er svært fornøyd med at jeg fikk tak i disse meget pent behandlede høyttalerne. Takker så mye for alt bryet du tok på deg for å få fraktet dem opp til meg. Nå er det Hypex ncoren som får bryne seg på dem, noe det høres ut som den klarer overraskende bra enn så lenge. Nå var jeg ikke veldig godt vant fra før, men med litt utforsking med brytere og noen plugger så ble lyden veldig bra.

    får håpe dine nyervervede høyttalere står til forventningene. Disse må du nok anse som tapt, de blir hos meg :) Tusen takk for handelen.
     
    • Liker
    Reaksjoner: SRM

    SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.497
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    Se hva som dukket opp her for en ukes tid side.

    Vis vedlegget 528173

    Etter mye viljestyrke og iver fikk jeg satt dem opp på sin nye plass.

    Vis vedlegget 528172

    Er svært fornøyd med at jeg fikk tak i disse meget pent behandlede høyttalerne. Takker så mye for alt bryet du tok på deg for å få fraktet dem opp til meg. Nå er det Hypex ncoren som får bryne seg på dem, noe det høres ut som den klarer overraskende bra enn så lenge. Nå var jeg ikke veldig godt vant fra før, men med litt utforsking med brytere og noen plugger så ble lyden veldig bra.

    får håpe dine nyervervede høyttalere står til forventningene. Disse må du nok anse som tapt, de blir hos meg :) Tusen takk for handelen.
    Der var de ja. Godt de kom trygt fem. Hypex vil nok fungere bra på disse, så det er ikke noe å være redd for. Har du vurdert en egen tråd? Kunne vært artig å følge med videre. :) Selv har jeg spilt musikk mesteparten av helga og må si at de nye innfrir, og vel så det.
    Takk for en meget ryddig og hyggelig handel!
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.269
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Flotte høyttalere. Gratulerer så mye.
     
    • Liker
    Reaksjoner: SRM

    fbh71

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.06.2014
    Innlegg
    2.172
    Antall liker
    1.671
    Sted
    Mo I Rana
    Torget vurderinger
    2
    Oi det var flotte beist, 82 kg høres solid ut.
    Gratulerer så mye :D
    Når du holder på i den vektklassen er det ikke så fristende å bytte så ofte :rolleyes:
     
    • Liker
    Reaksjoner: SRM

    SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.497
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    Takk for gratulasjoner. :)

    Gratulerer med nye høyttalere, så utrolig fete ut. Bra det også er noen som handler det som ikke er mainstream:)
    Takk! Er artig å handle noe som ikke er så utbredt synes jeg. Man får sannsynligvis svi for det på bruktbørsen, men satser på at disse ikke skal dit i overskuelig fremtid.;) Er ganske godt kjent med denne produsenten, så viste litt om hva jeg gikk til. Disse høyttalerne har vært en av mine drømmer i lang tid nå. Å bestille høyttalere i denne prisklassen som er laget i Kina hadde jeg nok ikke gjort helt uten videre. Har feks. V8F på soverommet. En modell som ligger midt i mellom i det øvre sjiktet av høyttalerne Aurum Cantus lager. Aurum cantus Synes disse låter helt fantastisk bra.

    Har kost meg en del med de nye nå, men vil ikke si så mye før euforien fra et nytt kjøp har blitt litt nedtonet. Likevel kan jeg si at jeg kjenner godt igjen signaturen fra de andre Aurum Cantus jeg har hørt. Her er det bare tatt enda lengere.

    Oi det var flotte beist, 82 kg høres solid ut.
    Gratulerer så mye :D
    Når du holder på i den vektklassen er det ikke så fristende å bytte så ofte :rolleyes:
    Takk! Det er et veldig godt poeng du har der. Det blir faktisk ganske mye mer utfordrende med salg i denne vektklassen. jasjas kjøpte jo Divine av meg, og siden de måtte sendes ble det litt styr rundt det. De må jo på en pall, og de må hentes av transportør. Slike ting blir fort kostbart. For ikke å snakke om det å pakke ned slike høyttalere alene, det er ganske heftige greier. :rolleyes:
     

    SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.497
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    Er godt fornøyd så langt HCS! Du må komme å høre en dag etter jeg har besøkt deg til helga. :) Jeg skal gi en beskrivelse av lyden etter det har gått litt tid og euforien fra noe nytt har dempet seg.
     

    SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.497
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    Er du fornøyd SRM? Hva gjør disse godt synes du?
    Kommer med en liten betraktning her.

    Høyttalerne tegner opp et lydbilde som går langt utenfor bredden og dybden som er tilgjengelig i rommet.
    Har ikke opplevd det samme lydbildet med andre bortsett fra Aurum Cantus V8F som jeg tidligere hadde på stua.
    De er relativt fullfrekvent med godt drag nedover, og AMT diskanten leverer både skikkelig dynamikk og følelsen av lydtrykk.
    Tror den veldig begrensede spredningen til AMT bidrar til en positiv lytteopplevelse, vel og merke i en litt smal sweet-spot.
    Kapasiteten er stor, hvis man har behov. (og effekt) De er nøyaktige og detaljerte. Skiller meget godt på utstyr som kobles til.
    Høyttalerne er et presisjonsinstrument men samtidig ganske tilgivende på mindre gode innspillinger.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn