Takk for en rimelig god forklaring - , trådløst eller ethernet (hva er ethernet?) mellom skvisboks og router - OK, men hva så mellom skvisboks og anlegget? Må boksen stå ved anlegget da?
Forskjell på dac sier du? Hvor gode er disse dacene? Må matche, tett oppunder, nåværende cd-kvalitet jeg får fra eC synes jeg.. :
(bær over med meg)
JT
Forskjell på dac sier du? Hvor gode er disse dacene? Må matche, tett oppunder, nåværende cd-kvalitet jeg får fra eC synes jeg.. :
(bær over med meg)
JT
coolbiz skrev:J T skrev:Ok -
Er rimelig grønn på dett.. hva er forskjell på skvisboks og transporter? Hva trenger jeg (har laptop fra før) i tillegg til f.eks skvisboks? Har trådløs router, skal det gå trådløst helt frem til anlegget?? Har normalt stilt relativt store krav til kabler i anlegget..
JT
Du trenger ikke noe mer. Du kan benytte enten trådløst eller ethernet mellom squeezeboxen og routeren. Det vil ikke være noen hørbare forskjeller men ethernet er immunt mot forstyrrelser og dropouts.
Transporter er toppmodellen i squeezeboxfamilien. Forskjellen ligger først og fremst i en vesentlig mer påkostet DAC-del og utganger. Funksjonelt er de like bortsett fra ulike fjernkontroll-løsninger og at Transporter har digital-inngang og klokke-inn/utganger.