Ja, Springsteen i Køben lørdag var virkelig et steg opp i forhold til Oslo. Forkjølelsen virket ha mistet taket, så stemmen var langt bedre. Setlisten var mer spennende, med en forrykende versjon av Kitty's Back. Mannen skulle hatt forbud mot å droppe denne fra set-listen. Denne låten er jazzet opp, og sammen med Tenth Avenue Freez-Out, og The River, gav den konserten mer spenn og dynamikk. Sånn sett synes jeg Oslo-konserten manglet noe kontrast da det tenderte øs-pøs og full guffe hele tiden. Her var København langt, langt bedre. Jeg manglet billett ved ankomst, som en drøss andre gjorde, det fantes ikke én svartebørsbillett, og jeg fikk ikke tak på en før mellom halv-syv og syv, derfor havnet jeg lenger bak enn normalt, ca 10 meter foran miksepulten. Resulterte i god lyd, men dårligere sikt og intimitet enn jeg er vant med.
Ble en strålende lørdag. At jeg manglet billett gjorde at jeg ikke køet som normalt og følgelig rakk en lengre tur innom et par av Københavns aldeles glitrende platebutikker. Sound Station, flott utvalg til ikke for lave priser.