Spotify invites

svingen68

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.01.2008
Innlegg
1.302
Antall liker
35
Torget vurderinger
1
Takk Sue!
Jeg tok den i midten: SVBatK8yc34maqtR
 

slagget

Medlem
Ble medlem
09.02.2006
Innlegg
33
Antall liker
0
Det e vel slikt so ongdommen lika ?


hZWZRjCs3gMzFeZR

WZ8TgXBTffYUayug

Versågod :)
 

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Innlegg
4.634
Antall liker
1.148
Torget vurderinger
7
J4m9975WYC2YrYCU

xcNdmWzhCzMbdqzs

Enjoy :)
 

Pittar

Hi-Fi interessert
Ble medlem
06.03.2006
Innlegg
91
Antall liker
35
Torget vurderinger
6
Takk thomand, min far fikk den nederste, han har fått bærbar PC til jul, og ble virkelig imponert over utvalget til Vikingarna på Spotify!


Pittar
 

TAF

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.06.2006
Innlegg
1.334
Antall liker
375
Torget vurderinger
14
Hei

Trenger ein invites exstra. Noken som har?

Send på PM.

Mvh
TAF
 
K

Kaare G. Opsahl

Gjest
T A F skrev:
Hei

Trenger ein invites exstra. Noken som har?

Send på PM.

Mvh
TAF
Det ser ut som det er en del invites lenger bakover i tråden. noen innlegg opp
 

TAF

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.06.2006
Innlegg
1.334
Antall liker
375
Torget vurderinger
14
Det virker som dei er brukt,men det har ordnet seg. :)

Mvh
TAF
 

slagget

Medlem
Ble medlem
09.02.2006
Innlegg
33
Antall liker
0
T A F skrev:
Det virker som dei brukt,men det har ordnet seg. :)

Mvh
TAF
Hadde vært veldig greit om de som bruker en invite hadde giddet å gi en tilbakemelding om det ;-)
 

pstraums

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2007
Innlegg
1.413
Antall liker
118
Sted
Flateby
Torget vurderinger
1
Dersom dere ønsker spotify, så fixer dere det selv ved å klikke på linken under..

funker som en drøm

pstraums skrev:
Jeg ble ALTID for treig for de generøse tilbudene i denne tråden, så jeg brukte denne varianten istedet .. Funka overraskende bra ;) (Ser litt "Jalla" ut, men who cares så lenge det virker)...

http://www.spotify-invite.info/no/index.php]Invitasjon'o'rama :)[/url]

God Jul
 

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Innlegg
24.590
Antall liker
15.155
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Jeg trenger også et par invites ekstra. I alle fall en. Enig med sistnevnte at det er sløvt å ta en invite og ikke orientere folket om det, slik at vi blir sittende og prøve ut kode etter kode som noen har brukt allerede. Pluss at de som er så greie at de legger ut invitasjoner tross alt ikke får den honnøren de fortjener, og at de ikke lenger har oversikt over om det trengs å legge ut flere invitasjoner. Til opplysning så virker det som om micromann-oppskriften ikke virker lenger, slik at det er ikke så enkelt å gi seg ut for å være engelskmann heller.

Jeg gav lenger oppe beskjed om at jeg har tatt J4m9975WYC2YrYCU fra thomand. Da jeg skulle bruke den nå så var den allerede tatt. Måtte du som tok den brenne et visst sted for å ikke gi beskjed om det. Det er ikke sløvt å ikke informere om slikt, det er rett og slett egoistisk. Skjerp dere, voksne menn som dere er. Dere fortjener ikke noen invites når dere driver på slik. Hvordan skal denne tråden ha noen hensikt hvis ikke kommunikasjonen er toveis?

Jeg oppfordrer fra nå av dere gavmilde givere å sende pm til de som ønsker en invitasjon. Hold de egoistiske tullingene utenfor opplegget vårt, for de som bare rapper en kode uten på gi beskjed fortjener ikke besøk av julenissen. Beklager at jeg er litt opphisset i kveld, men slik oppførsel gjør meg litt opprørt.

Det er jo ikke sikkert at det er en av våre som har gjort det. Kanskje ryktet om at invitasjoner ligger her har spredd seg utenfor miljøet, og at folk går inn og stjeler våre koder uten å være registrerte medlemmer og logget inn. For det er nærliggende å tenke at årsaken til at de ikke gir beskjed om hvilken kode de har tatt er de ikke er logget inn.

Selv har jeg kjøpt en mnd premium-konto i dag, og har allerede gitt dem bort til noen. Men en av mine venner sitter her uten invitasjon, og han er en stor (men fattig) musikkelsker som fortjener å ha dette tilbudet. Kan noen som har en invitasjon sende meg en pm med en slik i kveld slik at han får den før nyttår. Og for fremtiden bør all utdeling av invitasjoner foregå på den måten. De som trenger en invitasjon gir beskjed om det i denne tråden, og får svar i form av pm. På den måten blir vi kvitt invitasjonstyvene fra et eller annet nerdeforum for datatyver som sannsynligvis tapper oss ekte musikkelskere for de invitasjonene våre venner ønsker å gi oss. Dette er ment å være for HFS-folket, ikke mp3-diggere som ikke vet foran og bak på et stykke musikk. Det er for gæli at de som sitter og hører på apetekno mens de cracker programmer og konstruerer virus skal få gratis musikk fra vårt forum.

Er dere enige, eller synes dere jeg er for proteksjonistisk nå? Uansett så ber jeg ydmykt om at de som fremdeles har en invitasjon å dele med oss her på HFS sender meg en invitasjon over pm. Det er eneste måte å sikre seg mot at kvisete datatyver googler seg frem til denne tråden og rapper invitasjonene våre.

Mvh PM som gjerne ønsker å spre god musikk til ekte musikkelskere.
 

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Innlegg
24.590
Antall liker
15.155
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
65finger skrev:
kan være verdt å prøve denne linken:

http://spotify.mikromann.net

prøvde for noen uker siden og da fungerte oppskriften. Får ikke testet det selv for øyeblikket
Vi fikk den ikke til å fungere i dag, men det kan være tilfeldig. Uansett så synes jeg vi skal slutte å legge ut invitasjoner her på siden, for de forsvinner åpenbart til anonyme personer som har googlet seg frem til tråden. Meningen med denne tråden er å gjøre det enkelt for de som synes oppskriften med å utgi seg for å være engelskmann er vanskelig. For mange er Windows vanskelig nok.

Selv så har jeg brukt oppskriften til micromann for flere måneder siden, og da fungerte det helt ok. Det har da også fungert helt greit til jeg i natt ble lei av den evinnelige reklamen, og fordi jeg har hardwaren jeg trenger nå til å koble meg opp mot DAC-en min. Nå gleder jeg meg stort til å komme tilbake til Bergen og koble meg opp med full lydkvalitet, og nyte musikken døgnet rundt uten avbrekk. Det er lite kult å høre en ubetydelig popartist som vil selge meg sin siste cd når jeg er midt i Händels Messias. :mad:

Men, jeg trenger altså en invitasjon til en fattig alenefar som er så glad i musikk at det er en skam at han ikke allerede ikke har dette fantastiske tilbudet. Så de som har en invitasjon til overs kan gjøre en stakkars sliter glad i kveld hvis de ikke har noe bedre å bruke den til. På forhånd takk. :) Men som sagt, slutt å legge ut invitasjoner i tråden. Når jeg får tegnet meg et lenger abonnement enn en mnd så får jeg nok til å dele ut jeg også, og da vil jeg gi dem til folk over pm istedenfor å legge dem direkte ut. Det er nok for enkelt å google seg frem til denne tråden tror jeg.
 
K

Kaare G. Opsahl

Gjest
baluba skrev:
65finger skrev:
kan være verdt å prøve denne linken:

http://spotify.mikromann.net

prøvde for noen uker siden og da fungerte oppskriften. Får ikke testet det selv for øyeblikket
Vi fikk den ikke til å fungere i dag, men det kan være tilfeldig. Uansett så synes jeg vi skal slutte å legge ut invitasjoner her på siden, for de forsvinner åpenbart til anonyme personer som har googlet seg frem til tråden. Meningen med denne tråden er å gjøre det enkelt for de som synes oppskriften med å utgi seg for å være engelskmann er vanskelig. For mange er Windows vanskelig nok.

Selv så har jeg brukt oppskriften til micromann for flere måneder siden, og da fungerte det helt ok. Det har da også fungert helt greit til jeg i natt ble lei av den evinnelige reklamen, og fordi jeg har hardwaren jeg trenger nå til å koble meg opp mot DAC-en min. Nå gleder jeg meg stort til å komme tilbake til Bergen og koble meg opp med full lydkvalitet, og nyte musikken døgnet rundt uten avbrekk. Det er lite kult å høre en ubetydelig popartist som vil selge meg sin siste cd når jeg er midt i Händels Messias. :mad:

Men, jeg trenger altså en invitasjon til en fattig alenefar som er så glad i musikk at det er en skam at han ikke allerede ikke har dette fantastiske tilbudet. Så de som har en invitasjon til overs kan gjøre en stakkars sliter glad i kveld hvis de ikke har noe bedre å bruke den til. På forhånd takk. :) Men som sagt, slutt å legge ut invitasjoner i tråden. Når jeg får tegnet meg et lenger abonnement enn en mnd så får jeg nok til å dele ut jeg også, og da vil jeg gi dem til folk over pm istedenfor å legge dem direkte ut. Det er nok for enkelt å google seg frem til denne tråden tror jeg.
dengangen jeg hadde invitasjoner (kjøpte årsabo og fikk 30) ba jeg medlemmer sende PM, jeg sendte ut etterhvert og postet av og til hvor mange jeg hadde igjen. på den måten har man kontroll
 

pstraums

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2007
Innlegg
1.413
Antall liker
118
Sted
Flateby
Torget vurderinger
1
Utrolig, det er som å snakke til barna mine! (Må si ting minst tre ganger før de reagerer også!)
Jeg prøvde denne varianten for 14 dager siden (til meg selv) og i går til "svoger" og fatter og det fønka FINT! Det tar 2 minutter (maks!) så er dere inne! Med denne TRENGER dere ikke invitasjon! bare følg oppskriften fra punkt til punkt!

:) siste forsøk fra meg.. gir opp nå :)

http://www.spotify-invite.info/no/index.php


pstraums skrev:
Dersom dere ønsker spotify, så fixer dere det selv ved å klikke på linken under..

funker som en drøm om du følger den steg for steg!

pstraums skrev:
Jeg ble ALTID for treig for de generøse tilbudene i denne tråden, så jeg brukte denne varianten istedet .. Funka overraskende bra ;) (Ser litt "Jalla" ut, men who cares så lenge det virker)...

http://www.spotify-invite.info/no/index.php

God Jul
 

svingen68

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.01.2008
Innlegg
1.302
Antall liker
35
Torget vurderinger
1
pstraums skrev:
Utrolig, det er som å snakke til barna mine! (Må si ting minst tre ganger før de reagerer også!)
Jeg prøvde denne varianten for 14 dager siden (til meg selv) og i går til "svoger" og fatter og det fønka FINT! Det tar 2 minutter (maks!) så er dere inne! Med denne TRENGER dere ikke invitasjon! bare følg oppskriften fra punkt til punkt!

:) siste forsøk fra meg.. gir opp nå :)

http://www.spotify-invite.info/no/index.php


pstraums skrev:
Dersom dere ønsker spotify, så fixer dere det selv ved å klikke på linken under..

funker som en drøm om du følger den steg for steg!

pstraums skrev:
Jeg ble ALTID for treig for de generøse tilbudene i denne tråden, så jeg brukte denne varianten istedet .. Funka overraskende bra ;) (Ser litt "Jalla" ut, men who cares så lenge det virker)...

http://www.spotify-invite.info/no/index.php

God Jul
Får det ikke til å funke. ???
 

pstraums

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2007
Innlegg
1.413
Antall liker
118
Sted
Flateby
Torget vurderinger
1
Jeg laget en ny nå, bare for å teste.. jeg krølla litt med å finne et brukernavn som ikke existerte, og tolke riktig de tegna nederst.. men jeg fikk det til på tredje forsøk..

husk at den nedlastningslinken som dukker opp fønker ikke.. må bruke linken i beskrivelsen
 

svingen68

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.01.2008
Innlegg
1.302
Antall liker
35
Torget vurderinger
1
Joda fikk det til etterhvert, var bare jeg som røra litt :)

Så takk skal du ha, funker som bare det ;D
 

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Innlegg
24.590
Antall liker
15.155
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
jowil skrev:
baluba skrev:
Men, jeg trenger altså en invitasjon
Du har PM
Takk for invitasjon. Nå har jeg de tre som jeg trenger for å tilfredsstille de som er mine nærmeste, så de som har flere på lager får tenke på andre trengende nå. Her i huset er det i alle fall lutter glede. :)
 

Leikis Lyd

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.05.2006
Innlegg
5.464
Antall liker
2.120
Sted
Kyrksæterøra
Torget vurderinger
12
Siden jeg var å heldig å få en kode her, så skal jeg jaggu gi en tilbake også ;D


GwWDhyCmcRrBxfw4
 

Bent

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.10.2008
Innlegg
2.737
Antall liker
613
Sted
Nordhordland
Her er noen flere invites, hvis noen trenger. :) :)
4LpXWaEnssMR9P9Z
xW8WNxsnEGygYmNJ
 

Grumpy

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2007
Innlegg
5.631
Antall liker
15.457
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Bent skrev:
Her er noen flere invites, hvis noen trenger. :) :)
4LpXWaEnssMR9P9Z
xW8WNxsnEGygYmNJ
Hjertlig, da tok jeg en til GETO.
 

Tor

Overivrig entusiast
Ble medlem
03.11.2002
Innlegg
806
Antall liker
530
Bent skrev:
Her er noen flere invites, hvis noen trenger. :) :)
4LpXWaEnssMR9P9Z
xW8WNxsnEGygYmNJ
Jeg tok den første. Thanx!
 

theodor

Hi-Fi interessert
Ble medlem
29.05.2006
Innlegg
91
Antall liker
0
Noen som har en Spotify invite?
Må prøve dette nå siden det er mye pos. snakkis om det:))
På forhånd, tusen takk!!

Send PM

Mvh Theodor
 

theodor

Hi-Fi interessert
Ble medlem
29.05.2006
Innlegg
91
Antall liker
0
Tusen takk tore_v1, veldig kjekt..
musikkelskere må holde sammen ;D ;D

Mvh Theodor
 

halux

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.10.2007
Innlegg
270
Antall liker
4
Sakset fra et annet forum, har ikke prøvd den selv, men kan jo være verdt et forsøk for de som måtte ønske seg premium konto.

*** GRATIS SPOTIFY PREMIUM KONTO ***
adresse: link: http://www.premiuminvites.com/?r=66957


Fyll inn navn og fyll ut 1 av 3 spørreskjema.

Mvh
 

Hoppalong

Fersking
Ble medlem
07.01.2010
Innlegg
3
Antall liker
0
Først til mølla,

dX4uX86NLqCYVdmk

mLkWsFyYW2qdbqUB

guB88wkkESnmtEmt

X3VrLg7RExM5TDFa

2bJy4nggWSaB39c7

Hversågodtakkskalduha.
 

aloz

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.10.2007
Innlegg
442
Antall liker
124
Torget vurderinger
2
Denne er tatt:
X3VrLg7RExM5TDFa

Takk!
 

tore_v1

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2007
Innlegg
2.181
Antall liker
102
Torget vurderinger
2
Uansett skal vel alle ha premium, så da trenger dere ikke invite.
 
Topp Bunn