HCS har gått bort 😥♥️

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Dharmabum

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    05.03.2010
    Innlegg
    1.169
    Antall liker
    1.385
    Torget vurderinger
    11
    Utrolig trist ,en kjernekar har gått bort. Varme tanker til alle etterlatte.
     

    MakkinTosken

    En kjekkas
    Ble medlem
    21.02.2020
    Innlegg
    13.579
    Antall liker
    34.255
    Sted
    og til
    Torget vurderinger
    6
    Veldig godt initiativ!❤

    Regner nok med at beløpet oppnås raskt, men skulle det skorte skyter jeg gjerne inn mer jeg også Le.
     

    Aerik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    2.342
    Antall liker
    5.443
    Sted
    Moss
    Takk for at du ordnet dette Le.
    Vips er sendt.
    HC vil bli savnet her på HFS og selvsagt fra familien og alle hans venner.
    Hvil i fred HC ❤

    /Arild
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.062
    Antall liker
    7.913
    Torget vurderinger
    12
    HCS møtte jeg i flere sammenhenger gjennom årene. Vi hadde våre feider, men skværet alltid opp. Det er trist å høre at han er borte. Hvil i fred urolige sjel. Kondolanser til familie og pårørende.
     

    stianG

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    628
    Antall liker
    663
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    27
    Har slept en del hundre kilo sammen med HC opp gjennom årene. Dette var veldig trist😢 Takk for at du organiserer Le.
     

    sundkoien

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.01.2007
    Innlegg
    2.618
    Antall liker
    4.248
    Sted
    Kirkenær
    Torget vurderinger
    2
    Fint tiltak. Jeg hadde mange gode stunder med HC..
    Bildet i første innlegg tok jeg da vi var og besøkte Karmana i Hilversum. Gismo, Bluesbreaker og JJ var også med. En flott tur 👌

    Mvh Morten
     

    Singh

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.08.2006
    Innlegg
    1.674
    Antall liker
    1.765
    Torget vurderinger
    1
    Vipps er sendt, støtter opp om dette.
     

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.591
    Antall liker
    11.082
    Ufattelig trist! Hvil i fred Hans Christian.
     

    motoren

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Innlegg
    23.822
    Antall liker
    38.492
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    Er veldig glad du ordner dette Le men kan du sende meg kontonr da jeg ikke har vips?
    Dette var bare så ufattelig trist selv om jeg aldri traff han men han har mast på meg i mange år om jeg ikke kan ta meg en helg hos han men nå er det for sent dessverre.
    Han blir savnet som det fine menneske han var ❤

    Frank
     

    Høvdingen

    The big chief
    Administrator
    Ble medlem
    01.01.2001
    Innlegg
    6.876
    Antall liker
    5.717
    Torget vurderinger
    1
    Fint tiltak, og jeg fremhevet innlegget på forsiden.

    Jeg synes det er hyggelig å se at HFS sine medlemmer går sammen i situasjoner i som dette, og jeg tror HCS ville blitt veldig glad hvis han kunne ha sett hvordan han nå blir hedret og husket av sine hi-fi venner.
     

    kjellben

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    18.11.2004
    Innlegg
    433
    Antall liker
    290
    R.I.P. Tanker går til dine kjære.

    Mvh
    Kjell
     

    pedal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2007
    Innlegg
    5.454
    Antall liker
    3.254
    Torget vurderinger
    1
    Takk for initiativet, Le. Overført!
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.326
    Antall liker
    63.088
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Veldig bra initiativ, Le ❤ Når jeg tenker meg om var initiativ også noe som til de grader kjennetegnet, Hans Christian. Jeg var sist i kontakt med ham 13. mai, og da var han vel ikke sikker på om det ville gå bra denne gangen, men han hadde ikke (helt) mistet troen (vi snakket om at målet skulle være Warszawa til høsten). Sånn gikk det jo ikke dessverre. Sjokkerende hvor fort dette gikk, og når man er sånn omtrent på samme alder gjør man seg noen tanker. Tror som flere har skrevet at han hadde satt pris på oppmerksomheten fra hifi-miljøet.

    Krans og forhåpentligvis en skjerv til Kreftforeningen, begge deler bra, hver på sin måte.
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    8.949
    Antall liker
    27.944
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Fint at du organiserer dette Le, bidrag vippset, jeg tenker mange vil være med på en siste hilsen
    til Hans Christian, men om så skulle være, er jeg også med på å fylle opp «kvota».
     

    emotikon

    Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Innlegg
    12.505
    Antall liker
    2.944
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    :cry:

    Hans Christian og jeg har hatt en del PM-meldinger på fjesboka frem og tilbake opp gjennom årene - helt fra før jeg var på besøk hos ham -og i årene etterpå.
    Det manglet ikke på invitasjoner disse årene. Og nå er det for sent å ta turen innom ham igjen....
    Dette minner oss om at livet må leves NÅ - og ikke kanskje en annen gang.

    Flott tiltak og støttes selvfølgelig opp.
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.384
    Antall liker
    12.325
    Sted
    Smurfeland
    Kjente ikke HCS utover noen ytterst få meldinger her inne hvor han kom med noen høyttaleranbefalinger, men syns det er greit å være med på spleiselaget for det. Og eventuelt overskudd går til kreftforeningen, så da er man uansett med og støtter en god sak. ❤
     

    roeng2

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2012
    Innlegg
    4.345
    Antall liker
    5.819
    Sted
    Møre & Romsdal
    Torget vurderinger
    8
    @rama et kjempefint tiltak, mitt bidrag er vipset.
    Jeg var på tur i Sverige og hadde tanker om å kontakte HCS på turen hjem i dag, for å høre om jeg kunne ta en tur innom.
    Beskjeden i går var derfor tøff å få, ikke mange uker siden jeg sist var i kontakt med han.
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.868
    Antall liker
    26.619
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Min beste venn gikk bort snart nå 10år siden, Hans Christian kjøpte hans rakk som blev overlevert over en hyggelig prat, sprang siden på varandra ett par gånger til etterpå alltid ett smil og hyggelig. Det er trist og vondt når dem som skulle ha mye tid igjen blir borte.❤
    Ett bidrag vippset
     

    Håkon_Rognlien

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    6.713
    Antall liker
    11.174
    Torget vurderinger
    2
    Hans Christian, HC, venn, medmenneske. Det har vært et par tunge dager med mange tanker om livet og om døden. Om urettferdighet og det fullstendig uventede. HC finnes ikke mer. Aldri mer skal hans glade smil og ertende blikk møte våre, vi skal ikke lenger humre over hans underfundighet, og vi skal ikke la oss provosere over hans skarpe skyts fra tastaturet.
    HC var en initiativtaker. Han dro igang treff og turer, han besøkte folk, han lyttet, han lette og han lærte.
    HC var en altruist, en som likte mennesker med alle våre feil og mangler, han lette i folks sinn, han reiste til fremmede kulturer, han lyttet og han lærte.
    HC var en hverdagsfilosof, han tenkte, han var vidsynt og storsinnet. Ikke bare lot han seg fascinere av menneskets intellektuelle irrganger, han lurte også på dette med kunstig intelligens. I så stor grad, faktisk, at han like godt tok en doktorgrad på temaet. Samtidig som han hadde full jobb og kroppen sloss med alvorlig sykdom. Men aldri hørte vi ham klage, aldri hørte vi ham skryte, han var bare seg selv, og så alltid fremover mot neste tinde.

    Nå er siste tinde besteget, min venn. Reisen er forbi. Jeg er takknemlig for å ha blitt kjent med deg, jeg skal bringe minnene med meg, og la meg inspirere til å leve litt mer, glede meg litt mer, og se undrene i hverdagen.
    I skrivende stund ligger jeg for anker på svai i en trygg bukt, og drikker min ankerpils. Den deler jeg med deg, kompis, skål, og fly avsted til evigheten!
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.810
    Antall liker
    50.654
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78
    Fint tiltak Le❤ HC kommer til å bli savnet.
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.424
    Antall liker
    12.959
    Meget prisverdig foretak Le ❤
    Også jeg ber ydmykt om et kontonummer, da jeg ikke har slike "moderanes" ting som Vipps.
    Jeg stiller som flere andre har sagt seg villig til med nødvendig mellomlegg om det skulle knipe eller en duganes skjerv trengs til kreftforeningen..
    Selv om ikke kransen fra OSS verken skal eller bør overstråle de nærmeste sin siste hilsen, så skal den være fyldig og praktfull i all sin enkelhet.
     

    plinius

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.06.2003
    Innlegg
    609
    Antall liker
    75
    Sted
    Drammen
    Torget vurderinger
    54
    Dette var bare utrolig trist
    har pratet med han noen ganger og sendt meldinger.
    Hvil i fred Hans Christian
     

    ogla

    Prepare to be baffeled!
    Ble medlem
    18.08.2010
    Innlegg
    1.136
    Antall liker
    738
    Sted
    Sola
    Torget vurderinger
    18
    Hvil i fred Hans Christian 🕯🌹
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn