Ja, på den positive siden har jeg ett tårn med vinylemballasje til hjørnesteinsbedriften på Foldnes![]()

|
Ja, på den positive siden har jeg ett tårn med vinylemballasje til hjørnesteinsbedriften på Foldnes![]()
Skal nok til «byn» om ikke alt for lenge!Håper du drar oftere til Bergen enn jeg drar til Fitjar
![]()
Gøy med spesielle ting i alle format.Det fylles på med mye bra musikk i forskjellig format ser jegHvordan går det med jakten på Gryphon forforsterker?
Gratlurerer.
Det eneste som sikkert er utdatert på over 25 år er nok DACen i CD-spilleren, men med gode utganger er det jo ikke noe problem. Bare få tak i en god DAC å koble mellom.^ Takker!
Kule produkter fra slutten av 90-tallet!
CD-Spilleren ser solid ut og begge er dual mono konstruksjoner.
Vis vedlegget 1125895
Ja det er nok en mulighet, Har en Chord DAC men den har ikke AES/EBU…. CD er uansett ikke noe som blir spilt så ofte her i huset så hvem vet hvor haren hopper etterhvert!Det eneste som sikkert er utdatert på over 25 år er nok DACen i CD-spilleren, men med gode utganger er det jo ikke noe problem. Bare få tak i en god DAC å koble mellom.
Takk for det!Flott sett det der! Blir nok en knall match med effekten. Oppbyggingen av den cd spilleren borger for godlyd rett ut av de balansert utgangene og rett i pre. Spill og kos deg. Kan aldri tenke meg du trenger ny dac med ditt oppsett. Gratulerer, det begynner å lukte fugl av det oppsettet!!
j
Gratulerer med forforsterker og cd-spillerGøy med spesielle ting i alle format.
Morsomt at du skulle spør om det(var du i nærheten når de kom inn kanskje?)
Fikk tilbud fra HifiHub om Gryphon Tabu Pre/One og en CDP-1 spiller i dag, som jeg har takket ja til
Noen bilder stjålet fra det store internett frem til jeg flyr til Oslo senere i juni!
Fin vente pre-amp til en Sonata Allegro dukker opp! CD-Spiller har jeg savnet litt så det er en bonus!
Vis vedlegget 1125851
Vis vedlegget 1125850
Takk takk!Gratulerer med forforsterker og cd-spillerBlir stas med all Gryphon setup
Var nok ikke i nærheten av villaen på Jessheim, men bra de hadde deg i kikkerten
![]()
Gratulerer med ny pre og flotte høyttalere. NS1000 ser veldig spennende ut på papiret.i dag er dagen for HiFiHub og henting av Gryphon pre- og CD!
Starter dagen med riktig kopp! husvert fikk forøvrig inn Yamaha NS-1000 i går kveld, artige saker
Vis vedlegget 1129745
Takk for det!Gratulerer med ny pre og flotte høyttalere. NS1000 ser veldig spennende ut på papiret.