Rett fra kilden:ovitzi skrev:Hvor får man kjøpt Spin Clean platevaskeren? Har overtatt 20-30 møkkete plater fra min far, og de trenger sårt vask.
Det stemmer nok. Pro-Ject selger denne, og da har sikkert Ljudtema den i sortimentet de tilbyr til norske forhandlere, men husker jeg ikke feil, er den tett på dobbelt så dyr over disk i norge som ved egenimport.bluesbreaker skrev:Har kjøpt min Spin Clean på nett,- Acoustic Sounds (U.S.A.)
Mener jeg har sett annonse fra Big Dipper i et Fidelity blad, men da stod det Pro ject på den.Er litt usikker på dette.
Den er i alle fall avbildet i Pro-Jects varekatalog, og jeg tror det var jokris her på forumet som snakket med en forhandler/importør om å kjøpe en.Griffenfeldt skrev:Trodde ikke at Pro-ject solgte den. Det står "recomended by pro-ject" på siden, men jeg trodde ikke de hadde noe med den å gjøre på noen som helst måte.
Nei, Pro-Ject produserer den ikke, men de selger den (videre).Griffenfeldt skrev:Jeg trodde dette var et småmannsforetak. Jeg spurte forhandleren om det var tilfelle at det var Pro-ject som produserte den, men det var det visdtnok ikke. Vel, da er jeg feilinformert. Vel, uansett er det et godt produkt.
Det er en nyttig ting å få.Det er mye vinyl å få kjøpt. Før eller siden må de vaskes!ovitzi skrev:Da blir det nok en Spin Clean på meg under treet i år. Har bare 20-30 møkkete plater jeg har arvet etter pappa. Og når dama kom med en Rega RP1 til meg på lørdag, så må platene til pers og vaskes.