spin clean record washer system

ovitzi

Overivrig entusiast
Ble medlem
24.07.2008
Antall liker
1.307
Sted
Snarøya
Torget vurderinger
5
Hvor får man kjøpt Spin Clean platevaskeren? Har overtatt 20-30 møkkete plater fra min far, og de trenger sårt vask.

bluesbreaker

Hundeeier
Ble medlem
05.03.2009
Antall liker
74.837
Sted
Blåskogen
Torget vurderinger
1
Har kjøpt min Spin Clean på nett,- Acoustic Sounds (U.S.A.)
Mener jeg har sett annonse fra Big Dipper i et Fidelity blad, men da stod det Pro ject på den.Er litt usikker på dette.

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Antall liker
7.292
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
bluesbreaker skrev:
Har kjøpt min Spin Clean på nett,- Acoustic Sounds (U.S.A.)
Mener jeg har sett annonse fra Big Dipper i et Fidelity blad, men da stod det Pro ject på den.Er litt usikker på dette.
Det stemmer nok. Pro-Ject selger denne, og da har sikkert Ljudtema den i sortimentet de tilbyr til norske forhandlere, men husker jeg ikke feil, er den tett på dobbelt så dyr over disk i norge som ved egenimport.

bluesbreaker

Hundeeier
Ble medlem
05.03.2009
Antall liker
74.837
Sted
Blåskogen
Torget vurderinger
1
Spin Clean er ikke noe problem å ta inn selv.
Ikke noe som går i stykker, og jo billigere jo bedre. Er jo samme produktet.
Anbefaler i tilfelle å kjøpe stor pakke m kluter og renseveske da fraktutgifter blir omlag det samme.

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Antall liker
4.182
Sted
I en blokk
Torget vurderinger
17
Trodde ikke at Pro-ject solgte den. Det står "recomended by pro-ject" på siden, men jeg trodde ikke de hadde noe med den å gjøre på noen som helst måte.

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Antall liker
7.292
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Antall liker
4.182
Sted
I en blokk
Torget vurderinger
17
Jeg trodde dette var et småmannsforetak. Jeg spurte forhandleren om det var tilfelle at det var Pro-ject som produserte den, men det var det visdtnok ikke. Vel, da er jeg feilinformert. Vel, uansett er det et godt produkt.

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Antall liker
7.292
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Griffenfeldt skrev:
Jeg trodde dette var et småmannsforetak. Jeg spurte forhandleren om det var tilfelle at det var Pro-ject som produserte den, men det var det visdtnok ikke. Vel, da er jeg feilinformert. Vel, uansett er det et godt produkt.
Nei, Pro-Ject produserer den ikke, men de selger den (videre).

ovitzi

Overivrig entusiast
Ble medlem
24.07.2008
Antall liker
1.307
Sted
Snarøya
Torget vurderinger
5
Da blir det nok en Spin Clean på meg under treet i år. Har bare 20-30 møkkete plater jeg har arvet etter pappa. Og når dama kom med en Rega RP1 til meg på lørdag, så må platene til pers og vaskes.

bluesbreaker

Hundeeier
Ble medlem
05.03.2009
Antall liker
74.837
Sted
Blåskogen
Torget vurderinger
1
ovitzi skrev:
Da blir det nok en Spin Clean på meg under treet i år. Har bare 20-30 møkkete plater jeg har arvet etter pappa. Og når dama kom med en Rega RP1 til meg på lørdag, så må platene til pers og vaskes.
Det er en nyttig ting å få.Det er mye vinyl å få kjøpt. Før eller siden må de vaskes! :)

Topp Bunn