U
utgatt60135
Gjest
Noen som kjenner dette bandet? Nye utgivelser (har visst ikke vært å få tak i) av deres to første album som kom ut i 80 og 87. Pitchfork: 9.1/9.1 av 10 poeng.

|
Jepp, kjøpt billett og forhåndsbestilt cdvargen skrev:Har nok fulgt godt med på det der.Lyngen skrev:Nå vet vi litt mer. Alltid spennende så se coverne for første gangvargen skrev:Porcupine Tree skal jo komme med noe i september i år. Mer vet jeg faktisk ikke...![]()
. 21/9.
![]()
Gleder meg vilt! Er det noen andre som skal på konserten den 23.10?
Forhåndsbestilt på vinyl!Lyngen skrev:Nå vet vi litt mer. Alltid spennende så se coverne for første gangvargen skrev:Porcupine Tree skal jo komme med noe i september i år. Mer vet jeg faktisk ikke...![]()
. 21/9.
![]()
Satte nesten kaffen i vranga da jeg leste det...flashback til en konsert på Rockefeller som jeg er evig takknemlig for at jeg fikk med meg...mikefish skrev:The Mountain Morphine - at your service (2cd)
Fingrene krysset for at Built To Spill klarer å levere, det hadde vært utrolig artig. John Darnielle leverer alltid, så der er det bare store smil.mikefish skrev:Built To Spill - there is no enemy
The Mountain Goats - the life of the world to come
En plate for oss som har alle de gamle Lavaplatene på vinyl, og som har kommet opp i 40årene.mteinum skrev:
Var ikke klar over at den var kommet engangRoberten skrev:Eels kom med et av fjorårets beste album i 'Hombre Lobo,' og det later til at det fortsatt er fart i maskineriet.
'End Times' slipper 15.1.10
![]()
Og dere har vel alle Transmission Sessions Ep'en som kom i høst ?
Vår alles Stephen Merrit er tilbake med Realism i løpet av januar.
![]()
Ai ! Det var det virkelig ! Og både artig og hyggelig at han er såpass samlet at dette er gjennomførbart.decibelius skrev:
Eels ikke så altfor god, hadde du drukket da du postet dette innlegget, Lyngen ?Lyngen skrev:2010 har ikke begynt så bra for min del. Har ikke falt for anmeldelernes favoritter og både Eels og Spoon platene var ikke så altfor gode.
Bare Vampire Weekend´s Contra innkjøpt og den er veldig, veldig god da.
Nei, men altfor kjapp mening :-\. Er nok bedre enn først antatt, men neppe noen favoritt E album.Roberten skrev:Eels ikke så altfor god, hadde du drukket da du postet dette innlegget, Lyngen ?Lyngen skrev:2010 har ikke begynt så bra for min del. Har ikke falt for anmeldelernes favoritter og både Eels og Spoon platene var ikke så altfor gode.
Eller som vi sier i my neck of the woods; Sir, you are clearly high !
Den siste Eelsplaten syntes jeg er den beste så langtLyngen skrev:Nei, men altfor kjapp mening :-\. Er nok bedre enn først antatt, men neppe noen favoritt E album.Roberten skrev:Eels ikke så altfor god, hadde du drukket da du postet dette innlegget, Lyngen ?Lyngen skrev:2010 har ikke begynt så bra for min del. Har ikke falt for anmeldelernes favoritter og både Eels og Spoon platene var ikke så altfor gode.
Eller som vi sier i my neck of the woods; Sir, you are clearly high !
The Knife blir spennede. Hører på en låt nå og den er ... tja kunne vært lyd fra en film. En stille, vakker og sær film.
![]()
Kunne vært noe fra Biosphere :...