U
utgatt60135
Gjest
God og enkel produksjon med topp programleder
.
Lyngen skrev:Møkka mokkamann pinlig :-[.
Ja, som dok.1 ;D.dag1234 skrev:Da er det dokumentert.oct skrev:Nei , det er det vel ikke. Kun ment som alternativ til spellemannen ;D.dag1234 skrev:Dokumentar liksom.oct skrev:Forøvrig går Edith Piaf dokumentaren i reprise på NRK 2.
Hilsen Filmpolitiet
Ja det var pinlig. Observerte også buing i salen.Lyngen skrev:Møkka mokkamann pinlig :-[.
Alt må være politisk korrekt i detta landet vettø.Ludo skrev:Hvorfor er det pinlig?
Tosk!BHO skrev:Alt må være politisk korrekt i detta landet vettø.Ludo skrev:Hvorfor er det pinlig?
Åsså kalle en neger for mokkamann a gittdet er seff alt for drøyt.
![]()
Btw.....det er seff ikke riktig å kalle en neger for neger heller lenger.......farget heter det nå.
Men hvilken farge.....se det må du gjette om du ikke ser vedkommende.
Jeg er ikke for politisk korrekthet, men jeg tror han som kom med kommentaren angra seg i det øyeblikket han så reaksjonen fra prisutdelerne, og forsøkte seg med et "Nei da..." Blir vel oppgjør på nachspielet. Brothers mot bondeknøler.BHO skrev:Alt må være politisk korrekt i detta landet vettø.Ludo skrev:Hvorfor er det pinlig?
![]()
Btw.....det er seff ikke riktig å kalle en neger for neger heller lenger.......farget heter det nå.
Ditto den !JENO skrev:Og Plumbo... Litt overrasket over at et band og en låt jeg aldri har hørt om vant årets hit. Er det noen som har kuppet avstemminga?
Takk det samme......Kristin?lars_erik skrev:Tosk!BHO skrev:Alt må være politisk korrekt i detta landet vettø.Ludo skrev:Hvorfor er det pinlig?
![]()
Jens. Enn du? Tumyr?BHO skrev:Takk det samme......Kristin?lars_erik skrev:Tosk!BHO skrev:Alt må være politisk korrekt i detta landet vettø.Ludo skrev:Hvorfor er det pinlig?
![]()
Og alle nettaviser renner over av indignasjon, noe sååå forferdelig!BHO skrev:Alt må være politisk korrekt i detta landet vettø.Ludo skrev:Hvorfor er det pinlig?
![]()
Hvilken planet har du vært på det siste året?JENO skrev:Og Plumbo... Litt overrasket over at et band og en låt jeg aldri har hørt om vant årets hit. Er det noen som har kuppet avstemminga?
Har heller ikke hørt om de. Men så er jeg også allergisk mot slik "musikk".Pink_Panther skrev:Hvilken planet har du vært på det siste året?JENO skrev:Og Plumbo... Litt overrasket over at et band og en låt jeg aldri har hørt om vant årets hit. Er det noen som har kuppet avstemminga?
Jeg har heller ikke hørt om de. Bruker det mest i avløpet. Kall meg priviligert.Pink_Panther skrev:Hvilken planet har du vært på det siste året?JENO skrev:Og Plumbo... Litt overrasket over at et band og en låt jeg aldri har hørt om vant årets hit. Er det noen som har kuppet avstemminga?
Regner med at Ottar henger seg på:JENO skrev:Jeg er ikke for politisk korrekthet, men jeg tror han som kom med kommentaren angra seg i det øyeblikket han så reaksjonen fra prisutdelerne, og forsøkte seg med et "Nei da..." Blir vel oppgjør på nachspielet. Brothers mot bondeknøler.BHO skrev:Alt må være politisk korrekt i detta landet vettø.Ludo skrev:Hvorfor er det pinlig?
![]()
- Jeg fikk ikke med meg hva han sa oppe på scenen, men ble fortalt det nå. For et jævla fittehøl han er. For en dårlig vits. Den setter jeg ikke pris på i det hele tatt., sier Tshawe Baqwa til Dagbladet.
Godt å se at den hvite rase ikke har monopol på smakløsheter.Godalive skrev:Regner med at Ottar henger seg på:
- Jeg fikk ikke med meg hva han sa oppe på scenen, men ble fortalt det nå. For et jævla fittehøl han er. For en dårlig vits. Den setter jeg ikke pris på i det hele tatt., sier Tshawe Baqwa til Dagbladet.
Som vanlig tyter de ut her inne. Møkkafolka, altså, som ikke ser problemet. Fordi det gir uttrykk for deres egne holdninger.emotikon skrev:Og for en mediadekning de får - også gjennom de sosiale.... Er nok mange møkkafolk som syns det er kult. Jeg fikk ikke med meg sendingen- hører på på kvalitetsmusikk i stedet. Men har bare ved å åpne FB og HFS nå, fått vite i en hel haug med kommentarer at noen "velvalgte" ord falt under sending....
Totalt smakløs humor som gutta tydeligvis misslikte veldig i øyeblikket - forståelig nok. Jeg gremtes også.Ludo skrev:Hvorfor er det pinlig?
Dette er ikke noe forsøk på å leke musikkpoliti, men hvor burde jeg hørt dette bandet? Jeg hører mye på radio, hovedsaklig NRK (P1/P2/P3), men har ikke sett eller hørt snurten av dette bandet før jeg så nominasjonene til årets hit på tv i kveld.Pink_Panther skrev:Hvilken planet har du vært på det siste året?JENO skrev:Og Plumbo... Litt overrasket over at et band og en låt jeg aldri har hørt om vant årets hit. Er det noen som har kuppet avstemminga?
Om du bruker plumbo i avløpet er du antagelig akademiker.....et ufattelig dårlig produkt.erato skrev:Jeg har heller ikke hørt om de. Bruker det mest i avløpet. Kall meg priviligert.Pink_Panther skrev:Hvilken planet har du vært på det siste året?JENO skrev:Og Plumbo... Litt overrasket over at et band og en låt jeg aldri har hørt om vant årets hit. Er det noen som har kuppet avstemminga?
Etter å ha sjekket låten på youtube, - den rette !Pink_Panther skrev:Hvilken planet har du vært på det siste året?JENO skrev:Og Plumbo... Litt overrasket over at et band og en låt jeg aldri har hørt om vant årets hit. Er det noen som har kuppet avstemminga?
Du må på en tenårings eller bygdefest for å høre Plumbo.JENO skrev:Dette er ikke noe forsøk på å leke musikkpoliti, men hvor burde jeg hørt dette bandet? Jeg hører mye på radio, hovedsaklig NRK (P1/P2/P3), men har ikke sett eller hørt snurten av dette bandet før jeg så nominasjonene til årets hit på tv i kveld.Pink_Panther skrev:Hvilken planet har du vært på det siste året?JENO skrev:Og Plumbo... Litt overrasket over at et band og en låt jeg aldri har hørt om vant årets hit. Er det noen som har kuppet avstemminga?
Altså: Hvilken planet burde jeg luftet ørene mine på for å få med meg dette fenomenet? Følte meg med ett litt som Sigbjørn Obstfelder...
aldri hørt det sjæl! ser ikke tv, hører ikke radio annet enn podcast og leser sjelden aviser.Trane skrev:Etter å ha sjekket låten på youtube, - den rette !Pink_Panther skrev:Hvilken planet har du vært på det siste året?JENO skrev:Og Plumbo... Litt overrasket over at et band og en låt jeg aldri har hørt om vant årets hit. Er det noen som har kuppet avstemminga?
Det gir jo en ny dimensjon til bandnavnet.BHO skrev:Om du bruker plumbo i avløpet er du antagelig akademiker.....et ufattelig dårlig produkt.erato skrev:Jeg har heller ikke hørt om de. Bruker det mest i avløpet. Kall meg priviligert.Pink_Panther skrev:Hvilken planet har du vært på det siste året?JENO skrev:Og Plumbo... Litt overrasket over at et band og en låt jeg aldri har hørt om vant årets hit. Er det noen som har kuppet avstemminga?
Åjoda, titt og ofte i fjor (2011) vår.Anonym skrev:Tror ikke de har vært på spillelistene til Nrk.
Veldig usympatisk sammenligning. Setter stor pris på fitter, jeg. Mye mer enn plumbo !Godalive skrev:- Jeg fikk ikke med meg hva han sa oppe på scenen, men ble fortalt det nå. For et jævla fittehøl han er. For en dårlig vits. Den setter jeg ikke pris på i det hele tatt., sier Tshawe Baqwa til Dagbladet.
Feil, du er på samme planet som alle verdens møkkamenn.Trane skrev:Etter å ha sjekket låten på youtube, - den rette !Pink_Panther skrev:Hvilken planet har du vært på det siste året?
Folk her har ikke hørt om Adele en gang, så kanskje ikke så rart om de ikke har hørt denne.Pink_Panther skrev:Hvilken planet har du vært på det siste året?JENO skrev:Og Plumbo... Litt overrasket over at et band og en låt jeg aldri har hørt om vant årets hit. Er det noen som har kuppet avstemminga?
Jeg setter i såfall pengene mine på Ottar. De ville ikke jeg ha møtt alene i en mørk bakgate.Godalive skrev:Regner med at Ottar henger seg på:JENO skrev:Jeg er ikke for politisk korrekthet, men jeg tror han som kom med kommentaren angra seg i det øyeblikket han så reaksjonen fra prisutdelerne, og forsøkte seg med et "Nei da..." Blir vel oppgjør på nachspielet. Brothers mot bondeknøler.BHO skrev:Alt må være politisk korrekt i detta landet vettø.Ludo skrev:Hvorfor er det pinlig?
![]()
Jepp......bare dritten bandet og.JENO skrev:Det gir jo en ny dimensjon til bandnavnet.BHO skrev:Om du bruker plumbo i avløpet er du antagelig akademiker.....et ufattelig dårlig produkt.erato skrev:Jeg har heller ikke hørt om de. Bruker det mest i avløpet. Kall meg priviligert.Pink_Panther skrev:Hvilken planet har du vært på det siste året?JENO skrev:Og Plumbo... Litt overrasket over at et band og en låt jeg aldri har hørt om vant årets hit. Er det noen som har kuppet avstemminga?
Kanskje på tide å starte en ny tråd: "Plumbo - den store avløpsbløffen" så kan rørleggerne komme med sine hemmelige triks.BHO skrev:Jepp......bare dritten bandet og.JENO skrev:Det gir jo en ny dimensjon til bandnavnet.BHO skrev:Om du bruker plumbo i avløpet er du antagelig akademiker.....et ufattelig dårlig produkt.erato skrev:Jeg har heller ikke hørt om de. Bruker det mest i avløpet. Kall meg priviligert.Pink_Panther skrev:Hvilken planet har du vært på det siste året?JENO skrev:Og Plumbo... Litt overrasket over at et band og en låt jeg aldri har hørt om vant årets hit. Er det noen som har kuppet avstemminga?
Men lov meg at du slutter å bruke plumbo i avløpet ditt og, det gjør mer skade enn bot og bedring.![]()