Det audiofile kjøkken
Angrer jeg nå har jeg to hull i veggen
Godt å se en til som har stereoanlegg på kjøkkenet sitt![]()
Sluket blir smågutt.....
Her er mitt bidrag til kjøkkenanleggsavdelingen![]()
Den spiller forbausende bra , såfremt man ikke presser den alt for hardt da. Litt lettdrevne stativhøyttalere som ikke går under 4 ohms belastning så synger den som langt dyrere saker. Synergien i kjøkkenanlegget er også svært bra - jeg har i alle fall ingen problemer med å nyte musikk der selv om hele anlegget er billigere enn en signalkabel i hovedanlegget.Mye utstyr blir nok dømt utifra utstyr i samme prisklasse. En slik forsterker som 316BEE blir normalt testet med den «tilhørende» CD-spiller og stativhøyttalere i prisklasse 3-4.000.
Men hvis man gjør som du har testet og kobler til en vesentlig bedre DAC og høyttalere, så finner man ut at forsterkeren slettes ikke gjør så mye galt som prisen skulle tilsi![]()
Så braDen spiller forbausende bra , såfremt man ikke presser den alt for hardt da. Litt lettdrevne stativhøyttalere som ikke går under 4 ohms belastning så synger den som langt dyrere saker. Synergien i kjøkkenanlegget er også svært bra - jeg har i alle fall ingen problemer med å nyte musikk der selv om hele anlegget er billigere en enn signalkabel i hovedanlegget.
Ja, syns også den er god. Har Analogue Productions utgaven fra 2013.Steppenwolf
Første album fra 1968 - fy flate noe så tøft![]()
Spiller gjennom skiver fra min gamle kompis som gikk bort i fjord - og blir litt emosjonell her kjenner jeg.
Vis vedlegget 1002100
Jeg måtte finne frem Steppenwolf live her nå . Har den bare på CD da den forsvant med den gamle vinylsamlingen. Men, en veldig bra liveskive uansett.Ja, syns også den er god. Har Analogue Productions utgaven fra 2013.
Gromlåtene kommer som perler på en snor.Jeg har også en dobbel samle-cd med dem, med mye av deres mest kjente. Må kanskje kjøpe den liveskiva også.
Se innlegg #770 i tråden herMoro med litt Steppenwolf igjen. Takk for påminning
Har eit eksemplar av «For ladies only» med eit litt spesielt bilde inne i folden.
Ein ekte «kukabil»![]()
Ja, har vært på hyggelig lyttebesøk i dag. Det kommer antagelig en egen tråd om oppsettet som består av virkelig bra komponenter !Er du rett og slett på tur i dag? Flott oppsett
mvh
Moro soundJa, har vært på hyggelig lyttebesøk i dag. Det kommer antagelig en egen tråd om oppsettet som består av virkelig bra komponenter !
Nydelig album
Like flott som sistJa, har vært på hyggelig lyttebesøk i dag. Det kommer antagelig en egen tråd om oppsettet som består av virkelig bra komponenter !
Nytt rom siden sist jeg hørte anlegget - og ny platespiller som er en av de aller fineste vinylsnurrene jeg vet om . Byggekvalitet og presisjon som gruser det meste.Like flott som sistSer ut som litt ny plassering i rommet?
Gleder meg til å lese mer om oppsettet
mvh
Seff - her leker vi ikke stereo lissom^Er det en rad med batterier for hver kanal, siden det er monobatterier?![]()
Ja, har hatt en slik før og jeg angrer på at jeg solgte den. Ligger forøvrig en på FinnA "TT must have item" dette![]()
Han har sikkert minst en fra før . Hvis ikke har han sjansenA "TT must have item" dette![]()