SOUNDSCAPES stereo-stue

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    11.087
    Antall liker
    33.898
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    19
    Droppa operasjon flisfuging i dag - og rydder litt i jazz-hjørnet. Sortert med litt luft i hyllene så man kan stappe inn mer etter hvert som det måtte dukke opp. Hadouk Trio står for underholdningen akkurat nå.


    jazz.jpg
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    11.087
    Antall liker
    33.898
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    19
    Skikkelig bra lyd på den Hadouk skiva . Fant ikke konserten på nettet, men det ligger en annen der. Musikalsk passer ikke dette for alle. Etnisk jazz er nok større nedover i Europa . Didier Malherbe spilte forøvrig sax, fløyte ect. i Gong , og var med fra starten sammen med Daevid Allen som ga ham navnet Bloomdido Bad De Grasse 😄


     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    11.087
    Antall liker
    33.898
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    19
    Planlegger et uformellt treff her førstkommende tirsdag. Det er fellesferie og de fleste er sikkert opptatt med andre ting. Men, har noen tid og lyst så send meg en PM. Vi er så langt 4 stykker. Det er nok Tambaqui som er den store stjernen her akkurat nå, men Garrard'en er jo satt opp med ny plog og kan sikkert sjekkes ut den også. Ellers blir det kanskje en liten streamer test da det kommer en HiFi Rose medbrakt som eier gjerne vil høre her. Vi satser på fint vær , mye musikk og gode samtaler.


    2.jpg
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    11.087
    Antall liker
    33.898
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    19
    Hvis du begynner forhåndssalg av billetter til lyttetreffen nå, så skal du ikke bli overrasket at det veldig snart står en Mola Mola Lupe på hyllen om kort tid. 😎
    Jeg er redd de billettene hadde blitt særs lite attraktive hvis jeg skulle finansiere en Lupe 😄 Er egentlig veldig tilfreds med tingenes tilstand på vinylsiden. Jeg nedgraderte jo nylig på pickup-siden , og er meget komfortabel med det nivået riggen er på nå. Investeringene må liksom gjenspeile bruken , og det spiller bra nok til at det er gøy å snurre en og annen gammel skive.
     

    YesJens

    Musikkelsker og Livsnyter😊
    Ble medlem
    21.08.2018
    Innlegg
    3.275
    Antall liker
    6.445
    Sted
    Under stjernene
    Jeg er redd de billettene hadde blitt særs lite attraktive hvis jeg skulle finansiere en Lupe 😄 Er egentlig veldig tilfreds med tingenes tilstand på vinylsiden. Jeg nedgraderte jo nylig på pickup-siden , og er meget komfortabel med det nivået riggen er på nå. Investeringene må liksom gjenspeile bruken , og det spiller bra nok til at det er gøy å snurre en og annen gammel skive.
    Må innrømme at jeg sliter med å forstå nedgradering av PU.
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    11.087
    Antall liker
    33.898
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    19
    Må innrømme at jeg sliter med å forstå nedgradering av PU.
    Gikk mest på match med arm osv. Den spilte veldig bra på de aller fleste parametere.

    Har ellers pløyd gjennom flere liveskiver med Hadouk Trio her nå, og avsluttet med et par Radka Toneff konserter på CD. Anlegget spiller så alt av kabelnevroser er blåst bort for lange tider fremover. Dette ble en av de kveldene hvor alt stemte , og man føler man har de virkelige store musikkopplevelsene. Noen ganger er det deilig å være audiofil.
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    11.087
    Antall liker
    33.898
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    19
    Billy Cobham - Nordic / Off Color

    Den andre skiva med Nordic prosjektet som i tillegg til Cobham består av Terje Gewelt , Tore Brunborg og Bugge Wesseltoft.
    Anlegget blir varmet opp til vår lille sceanse i ettermiddag med sosialt samvær, streamer-testing og masse musikk.


    1.jpg


     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    24.663
    Antall liker
    32.661
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Billy Cobham - Nordic / Off Color

    Den andre skiva med Nordic prosjektet som i tillegg til Cobham består av Terje Gewelt , Tore Brunborg og Bugge Wesseltoft.
    Anlegget blir varmet opp til vår lille sceanse i ettermiddag med sosialt samvær, streamer-testing og masse musikk.


    Vis vedlegget 935893


    God morgen, skulle vært morsomt å kommet en tur men dessverre falt det ikke så godt inn i andre planer denne gangen. Håper på en mulighet senere?
    Spent på hvilken streamer som skal få testet seg i ettermiddag👍🏼
    Ønsker deg/dere en fin ettermiddag😉🎶

    gismo
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    11.087
    Antall liker
    33.898
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    19
    God morgen, skulle vært morsomt å kommet en tur men dessverre falt det ikke så godt inn i andre planer denne gangen. Håper på en mulighet senere?
    Spent på hvilken streamer som skal få testet seg i ettermiddag👍🏼
    Ønsker deg/dere en fin ettermiddag😉🎶

    gismo
    Du er alltid velkommen gismo. Det blir testet en HiFi Rose som eier hadde lyst til å høre på anlegget her, og Jørgen tar kanskje med en Lumin T3 . Jeg er ikke ute etter ny streamer , men artig å prøve andre greier for det. (Man så jo hvordan det endte med test av Tambaqui) 🤪🤭
     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    24.663
    Antall liker
    32.661
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Du er alltid velkommen gismo. Det blir testet en HiFi Rose som eier hadde lyst til å høre på anlegget her, og Jørgen tar kanskje med en Lumin T3 . Jeg er ikke ute etter ny streamer , men artig å prøve andre greier for det. (Man så jo hvordan det endte med test av Tambaqui) 🤪🤭
    Tusen takk for det soundscape👍🏼
    Spennende med litt testing!
    Uavhengig av matching til systemet forøverig😉

    gismo
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    11.087
    Antall liker
    33.898
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    19
    Tusen takk for det soundscape👍🏼
    Spennende med litt testing!
    Uavhengig av matching til systemet forøverig😉

    gismo
    Alltid interessant å sjekke ut ting - og det er langt fra alltid det fører til kjøp av noe nytt. Jeg har flere ganger fått en bekreftelse på at det jeg har tross alt er bra nok i massevis , og noen ganger bedre enn testobjektet. Tambaqui gjorde ting såpass mye bedre enn noe annet jeg har hørt her i alle fall at jeg bestemte meg for nå eller aldri hvis jeg skulle opp i toppsjiktet på DAC. Det lå jo tilfeldigvis en på bruktmarkedet samtidig , og jeg angrer ikke på den avgjørelsen. Tror det er mange år frem før dac chip'ene har kommet dit lydmessig.
     

    Eirik84

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2011
    Innlegg
    5.720
    Antall liker
    7.848
    Sted
    Drammen
    Torget vurderinger
    13
    Alltid interessant å sjekke ut ting - og det er langt fra alltid det fører til kjøp av noe nytt. Jeg har flere ganger fått en bekreftelse på at det jeg har tross alt er bra nok i massevis , og noen ganger bedre enn testobjektet. Tambaqui gjorde ting såpass mye bedre enn noe annet jeg har hørt her i alle fall at jeg bestemte meg for nå eller aldri hvis jeg skulle opp i toppsjiktet på DAC. Det lå jo tilfeldigvis en på bruktmarkedet samtidig , og jeg angrer ikke på den avgjørelsen. Tror det er mange år frem før dac chip'ene har kommet dit lydmessig.
    Ja selv på messer med svindyrt utstyr så føler jeg at i 9 av 10 tilfeller, så låter det ikke vesentlig bedre enn det jeg føler jeg lytter til hjemme. I alle fall ikke så forskjellig at forskjellen er påfallende uten å måtte A/B-switche mellom systemene. Men heldigvis dukker det plutselig opp noe som fanger interessen og man hører det virkelig er en forskjell 👍🏻
     

    Eirik84

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2011
    Innlegg
    5.720
    Antall liker
    7.848
    Sted
    Drammen
    Torget vurderinger
    13
    Ja selv på messer med svindyrt utstyr så føler jeg at i 9 av 10 tilfeller, så låter det ikke vesentlig bedre enn det jeg føler jeg lytter til hjemme. I alle fall ikke så forskjellig at forskjellen er påfallende uten å måtte A/B-switche mellom systemene. Men heldigvis dukker det plutselig opp noe som fanger interessen og man hører det virkelig er en forskjell 👍🏻
    Gjengangeren på det som imponerer mest er relativt store elementer plassert i de største lytterommene hvor man da får et enormt lydbilde både lydmessig og til dels fysisk. Men veldig få hus man kan ha slike enorme rom på 150m2++ til hifi 😬
     
    Sist redigert:

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.697
    Antall liker
    58.689
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Ja selv på messer med svindyrt utstyr så føler jeg at i 9 av 10 tilfeller, så låter det ikke vesentlig bedre enn det jeg føler jeg lytter til hjemme. I alle fall ikke så forskjellig at forskjellen er påfallende uten å måtte A/B-switche mellom systemene. Men heldigvis dukker det plutselig opp noe som fanger interessen og man hører det virkelig er en forskjell 👍🏻
    Det er stort sett ikke på messer man hører den beste lyden, med noen unntak.
    Du må komme deg ut, og hjem til folk som har habile oppsett og brukbare rom/lytteforhold for å få riktig inntrykk av hva ulikt utstyr, og ikke minst matching av disse kan prestere.
    Det er jo ikke slik at det nesten ikke er forskjell på hvordan det låter uansett hva det spilles musikk på. Hvis det var slik, kunne vi gitt oss med galskapen. 😊
     

    Eirik84

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2011
    Innlegg
    5.720
    Antall liker
    7.848
    Sted
    Drammen
    Torget vurderinger
    13
    Det er stort sett ikke på messer man hører den beste lyden, med noen unntak.
    Du må komme deg ut, og hjem til folk som har habile oppsett og brukbare rom/lytteforhold for å få riktig inntrykk av hva ulikt utstyr, og ikke minst matching av disse kan prestere.
    Det er jo ikke slik at det nesten ikke er forskjell på hvordan det låter uansett hva det spilles musikk på. Hvis det var slik, kunne vi gitt oss med galskapen. 😊
    Ja må prøve å få til det etterhvert, men må nok bli noen her inne da jeg ikke kjenner noen personlig med hifi-interesse. Kun en kamerat som har anlegg som jeg satt sammen for han, men ikke noe interessert utover at det funker. Vurdert å legge ut en tråd om det er flere interesserte i mitt område, eventuelt prøve å få dratt litt mer langveis utover høsten 👍🏻
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.697
    Antall liker
    58.689
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Ja må prøve å få til det etterhvert, men må nok bli noen her inne da jeg ikke kjenner noen personlig med hifi-interesse. Kun en kamerat som har anlegg som jeg satt sammen for han, men ikke noe interessert utover at det funker. Vurdert å legge ut en tråd om det er flere interesserte i mitt område, eventuelt prøve å få dratt litt mer langveis utover høsten 👍🏻
    Erfaringsmessig er det ikke vanskelig å få komme på besøk hos folk som har noe man synes er interessant. Mange synes det er morsomt med besøk, og har glede av å vise anlegget sitt og prate lyd og musikk.
    Selvfølgelig skal man oppføre seg skikkelig når verten åpner huset for noen han ikke kjenner
    Du skal ikke være redd for å spørre.
    Det er utrolig mange hyggelige og oppegående folk her på forumet. 🙂
     

    YesJens

    Musikkelsker og Livsnyter😊
    Ble medlem
    21.08.2018
    Innlegg
    3.275
    Antall liker
    6.445
    Sted
    Under stjernene
    Du er alltid velkommen gismo. Det blir testet en HiFi Rose som eier hadde lyst til å høre på anlegget her, og Jørgen tar kanskje med en Lumin T3 . Jeg er ikke ute etter ny streamer , men artig å prøve andre greier for det. (Man så jo hvordan det endte med test av Tambaqui) 🤪🤭
    Har ikke Tambaqui har innebygd streamer?
     

    YesJens

    Musikkelsker og Livsnyter😊
    Ble medlem
    21.08.2018
    Innlegg
    3.275
    Antall liker
    6.445
    Sted
    Under stjernene
    Klippet fra importøren.

    Tambaqui har innebygd streamer og volumkontroll. Klasse A analog utgangsbuffer som driver alle effekttrinn direkte uten problemer om en ønsker et rent digitalt og enkelt oppsett.
     

    Eirik84

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2011
    Innlegg
    5.720
    Antall liker
    7.848
    Sted
    Drammen
    Torget vurderinger
    13
    Klippet fra importøren.

    Tambaqui har innebygd streamer og volumkontroll. Klasse A analog utgangsbuffer som driver alle effekttrinn direkte uten problemer om en ønsker et rent digitalt og enkelt oppsett.
    Ja det er jo ikke feil, da alt man kan kjøre gjennom Roon kan streames. Men så vidt jeg vet har den ikke ordinære Connect-funksjoner og egen app for streaming av lokal musikk slik som en ordinær streamer. Sound kjører vel med Auralic Aries (femto) streamer i oppsettet sitt om jeg ikke husker feil.
     

    YesJens

    Musikkelsker og Livsnyter😊
    Ble medlem
    21.08.2018
    Innlegg
    3.275
    Antall liker
    6.445
    Sted
    Under stjernene
    OK, skjønner.

    Bruker Roon Nucleus+ og livstidsabn. (7 år).
    Streamer via SOtM sMS-200 Ultra NEO., da Mola Mola Makua DAC, ikke har nettverkstilgang.
    Den er sendt til MM for oppgradering med nettverkskort, da kan ekstern streamer fjernes.
    SSD med rippet CD og kjøpte filer er installert i Nucleus+
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    11.087
    Antall liker
    33.898
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    19
    Ja det er jo ikke feil, da alt man kan kjøre gjennom Roon kan streames. Men så vidt jeg vet har den ikke ordinære Connect-funksjoner og egen app for streaming av lokal musikk slik som en ordinær streamer. Sound kjører vel med Auralic Aries (femto) streamer i oppsettet sitt om jeg ikke husker feil.
    Er vel riktig som du sier at den mangler mulighet for egen app , men funker som roon endpoint - og det kunne vært interessant og hørt. Jeg kjører en Auralic Aries med femto og lineært power pr. i dag.

    HiFi Rose ble koblet på benken i dag fordi eier gjerne ville høre den i oppsettet her , samt hvordan den låt kontra CD transporten osv. ( Begge med Tambaqui som DAC). Den hadde også oppkoblet en harddisk med musikk . Og den klarte seg bra den - men CD transporten er litt bedre på et par parametere. Forskjellen er dog ikke større enn at man skal ha et ganske avslørende anlegg før det betyr noe særlig.

    Det ble ikke direkte AB test mellom HiFi Rose og Auralic , men evt. nyanser der er vel ikke så mye å rope høyt for. Jeg kunne gjerne levd med begge rent lydmessig (og har jo allerede en av dem).

    Det var først og fremst noen hyggelige timer med en del musikk , husets nybakte eplekake , samt litt snadder fra baker'n som @Proethifi hadde medbrakt.
    Slike treff må man rett og slett gjøre litt oftere. Om noen av gjesten har lyst til å tilføre noe så kjør på.


    1.jpg
    2.jpg
     
    Sist redigert:

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    11.087
    Antall liker
    33.898
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    19
    Det er stort sett ikke på messer man hører den beste lyden, med noen unntak.
    Du må komme deg ut, og hjem til folk som har habile oppsett og brukbare rom/lytteforhold for å få riktig inntrykk av hva ulikt utstyr, og ikke minst matching av disse kan prestere.
    Det er jo ikke slik at det nesten ikke er forskjell på hvordan det låter uansett hva det spilles musikk på. Hvis det var slik, kunne vi gitt oss med galskapen. 😊
    Enig der. Folk med oppegående anlegg hjemme har ofte brukt mange år på å fintune, få høyttalere til å spille på lag med rommet osv. Tilfeldig oppkoblet og sammensatt anlegg på en messe eller butikk blir sjeldent det samme . Samt at lytteforholdene på en messe er noe helt annet, med litt stressende forhold , masse folk og bakgrunnstøy osv.
     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    24.663
    Antall liker
    32.661
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Er vel riktig som du sier at den mangler mulighet for egen app , men funker som roon endpoint - og det kunne vært interessant og hørt. Jeg kjører en Auralic Aries med femto og lineært power pr. i dag.

    HiFi Rose ble koblet på benken i dag fordi eier gjerne ville høre den i oppsettet her , samt hvordan den låt kontra CD transporten osv. ( Begge med Tambaqui som DAC). Den hadde også oppkoblet en harddisk med musikk . Og den klarte seg bra den - men CD transporten er litt bedre på et par parametere. Forskjellen er dog ikke større enn at man skal ha et ganske avslørende anlegg før det betyr noe særlig.

    Det ble ikke direkte AB test mellom HiFi Rose og Auralic , men evt. nyanser der er vel ikke så mye å rope høyt for. Jeg kunne gjerne levd med begge rent lydmessig (og har jo allerede en av dem).

    Det var først og fremst noen hyggelige timer med en del musikk , husets nybakte eplekake , samt litt snadder fra baker'n som @Proethifi hadde medbrakt.
    Slike treff må man rett og slett gjøre litt oftere. Om noen av gjesten har lyst til å tilføre noe så kjør på.


    Vis vedlegget 936035 Vis vedlegget 936036
    Spennende og hyggelig ser jeg, ja sånne treff blir ofte koselig og hyggelig👍🏼 Men syns det fungerer best da det ikke blir alt for mange😎 Trenger ofte litt tid i sweetspot😅 og det kan by på litt trengsel om mange skal gjøre seg seriøse betraktninger😉
    Ser av bilde at det ikke vare en HiFi Rose RS 150B på benken?
    Fint at du deler😊

    gismo
     
    Sist redigert:

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    11.087
    Antall liker
    33.898
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    19
    Spennende og hyggelig ser jeg, ja sånne treff blir ofte koselig og hyggelig👍🏼 Men syns det fungerer best da det ikke blir alt for mange😎 Trenger ofte litt tid i sweetspot😅 og det kan by på litt trengsel om mange skal gjøre seg seriøse betraktninger😉
    Ser av bilde at det ikke vare en HiFi Rose 150B på benken?
    Fint at du deler😊

    gismo
    Nei, streameren var en RS 250. Men vi lyttet ikke til den innebygde DAC'en. Eieren har selv en Tambaqui som er koblet opp med den til daglig.
     

    Proethifi

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    14.04.2023
    Innlegg
    541
    Antall liker
    645
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Spennende og hyggelig ser jeg, ja sånne treff blir ofte koselig og hyggelig👍🏼 Men syns det fungerer best da det ikke blir alt for mange😎 Trenger ofte litt tid i sweetspot😅 og det kan by på litt trengsel om mange skal gjøre seg seriøse betraktninger😉
    Ser av bilde at det ikke vare en HiFi Rose 150B på benken?
    Fint at du deler😊

    gismo
    Var en HiFi Rose RS250A med innsatt intern RED WD SSD. Brukes kun som streamer/ lagringsverk for rippede CDer / DVDer.
     

    erk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.01.2015
    Innlegg
    2.051
    Antall liker
    3.984
    Sted
    Tårnåsen
    Ja må prøve å få til det etterhvert, men må nok bli noen her inne da jeg ikke kjenner noen personlig med hifi-interesse. Kun en kamerat som har anlegg som jeg satt sammen for han, men ikke noe interessert utover at det funker. Vurdert å legge ut en tråd om det er flere interesserte i mitt område, eventuelt prøve å få dratt litt mer langveis utover høsten 👍🏻
    Bare å ta en tur det @Eirik84 :) Det er jo til og med tunnel over (edit: eller blir det under??) til den andre siden! Send en PM
     
    Sist redigert:

    Proethifi

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    14.04.2023
    Innlegg
    541
    Antall liker
    645
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Ja må prøve å få til det etterhvert, men må nok bli noen her inne da jeg ikke kjenner noen personlig med hifi-interesse. Kun en kamerat som har anlegg som jeg satt sammen for han, men ikke noe interessert utover at det funker. Vurdert å legge ut en tråd om det er flere interesserte i mitt område, eventuelt prøve å få dratt litt mer langveis utover høsten 👍🏻
    Det er jo bare å stikke innom HiFi&Vinyl på Ski en lørdag, alltid hyggelige folk der, hvis du vil bryte isen ;-)
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    11.087
    Antall liker
    33.898
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    19
    Vi snakket litt om forskjeller på digitale overføringer i går. usb, coax,xlr - og jeg vil si at xlr har en fordel her. Koblet om streamer fra coax til xlr (AES/EBU) , og da låter streameren egentlig bedre enn Rega Apollo med rca. Forstår derfor at mange mener streaming er bedre enn cd - eller at det ikke er noen forskjeller. Alt strander på hva man har av utstyr - både på streamer og CD siden. Jeg har tilgode å få til bedre lyd enn Pro-ject transporten , men den er dessverre ikke helt friskmeldt enda. Importør har vær både vennlige og profesjonelle i håndteringen av denne, men nå bør den bli i orden en gang for alle.

    I mellomtiden strames det - via XLR - og skulle jeg ønske meg noe mer på Tambaqui måtte det bli 2 st. AES/EBU innganger.

    Litt jazz og lunsj her nå , før jeg går løs på resten av hekken ut mot veien. Årets største frisørjobb.


    a3182944978_10.jpg
     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    24.663
    Antall liker
    32.661
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Føler litt det samme ang XLR vs RCA, i alle fall som analogsignal. Når det gjelder digital så trodde jeg, så ikke etter😎, at jeg kunne bruke XLR da min HiFi Rose har begge deler som digital ut, glemte å sjekke inn på MichiX5😅
    Bestilte denne, men nei da🤣🤣

    IMG_8748.jpeg


    Så i dag kom denne, får håpe det blir ok også!
    Mest for å kunne veksle mellom dac i begge bokser😉

    IMG_8823.jpeg


    Tvi tvi😇

    gismo
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn