SOUNDSCAPES stereo-stue

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.940
    Antall liker
    32.927
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    Brev fra Mr. Thakker i dag - og TD 125 får strammet livreimen litt. Det gamle var i slakkeste laget - helt klart. Noen drypp olje fikk den og , så da gjenstår det å se om den holder takten. Føler det går ubønnhørlig mot full recapping på et tidspunkt. Sitter en drøss med trimpotmetere der også som er lurt å ta i samme slengen. Endel jobb, men så går den vel i drøye 40 nye år :)

    belt1.jpg

    belt2.jpg

    belt3.jpg
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.940
    Antall liker
    32.927
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    God morgen godtfolk ! Nei, jeg har ikke begynt å lese postordrekataloger med undertøy. Det er første albumet til Flash ! Bandet ble startet av gitarist Peter Banks i 1971 etter han forlot Yes - og de ga ut 3 studioalbum i 72-73. Geniale Hipgnosis laget covere , og debutalbumet som spilles her er en perle jeg gjerne spiller igjen og igjen:)

    Flash.jpg
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.940
    Antall liker
    32.927
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    Mer kamera nerding - (er redd det kan bli noe av det). Jeg leser som nevnt ikke postordrekataloger med dameundertøy, men kamera tøy derimot :)
    I Norge koster en grei tilpasset plast-veske 12-1300 kroner - altså sikter man mot det store utland. Du får samme fra Kina for et par hundringser. Men
    her handler det jo om et livsstilsprodukt , og man må da ha noe litt mer snasent en en pvc veske. Håndlaget skinn finnes i flere varianter , det er bare å
    velge og vrake.


    i-smBNKvG-X2.jpg


    x100 leather.jpg

    B06_XTYH35_X.PT01.jpg
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.246
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Snasne de skinn etuiene! Uten å ha peiling innbiller jeg meg de kan bli litt stive og upraktiske. Likevel, kjør stil! :)
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Nydelig retro design på et kameraet der, og du har helt rett, det fortjener ett god skinn futteral, fikk litt flashbacks til min gamle Leica kompakt (husker ikke modellen) :D...

    mvh
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.940
    Antall liker
    32.927
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    Tilbakemeldinger tyder på at de går seg til med litt smøring og bruk. Skinn bruker jo å gjøre det enten det er sko eller andre produkter.

    Og som musicus sier - de gir litt følelsen av gammel Leica. En Fujifilm x100 blir regnet som fotografens kompakt. Elsket av gatefotografer , men kan brukes til det meste. Fast opptikk med knall kvalitet innebygget i kamera. Nå skal de sies at man får converter for både vidvinkel og kort tele , men jeg kommer ikke til å gå for noen av de. Hele poenget er topp kvalitet , lite og lett - sånn at man faktisk gidder å ta det med. Fujifilm har flere gode speilløse systemkameraer - faktisk så gode at jeg kjenner fotografer som har kuttet ut FX systemer og gått over til Fuji grunnet størrelse og vekt. Men, for min del er det ikke aktuelt å "vrake" Nikon 810 med objektiver. X100f er ment som et supplement , men med en kvalitet som gjør at man ikke angrer på at man ikke tok med det andre.
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.940
    Antall liker
    32.927
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    Årstiden gjør det mer attraktivt å ta med kamera på tur fremover. Er spent på hva X100F presterer kontra mitt Nikon system og Leica/Panasonic LX5 som ble brukt på de to siste skogsbildene over. Nå skal de sies at kvaliteten er endel bedre enn det som vises her på hfs , men ikke bra nok for min del. Så det er sjelden eller aldri det blir brukt - og ender vel opp som første kamera til eldste barnebarn eller noe sånt.

    Etter noen runder på eBay bestilte jeg veske også , i noe som virker å være meget bra kvalitet. Retro så det holder. Valgte faktisk sort da jeg heller vil ha en kontrast til kamera i stedet for to brunfarger som ikke matcher. De fleste går for sort kamera/brun veske , mens jeg går altså motsatt. Kommer nok for det meste til å bruke underdelen , men prisforskjellen til hel veske er så liten at det er greit å ta med. Da er det bare å kjøpe beskyttelse til skjerm , samt minnekort - så kan kamera bare komme :)

    black8 s.jpg

    black7 s.jpg
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    God morgen ! Her startes dagen med litt Morphine . Datteren min spilte litt i går, og som man vet blir man fort hekta :)

    Vis vedlegget 581126

    Nå er heldigvis dette "stoffet" ganske harmløst , så det blir å kjøre gjennom litt av katalogen før sola lokker en ut i godværet.

    Tiden foran alteret avtar på denne tiden av året , men jeg har begynt å planlegge høsten allerede. Min Ø.K. annonse på Step-up trafo
    ser ut til å bære frukter , og jeg har mottatt et par hyggelige henvendelser. Da er både 12 tommers arm og SUT klar for en Ortofon SPU
    til sensommer / høst. Ser ut til at jeg ender opp med en Denon AU-320 - og den er faktisk perfekt til både SPU og til DENON DL-103 R som jeg også har.
    Med to innganger på trafo så har jeg plutselig en ekstra å leke med på riaa . Kanskje ikke vinylen er helt død her i huset tross alt.
    Det var en bra påminnelse, tror og mener det albumet står her hjem, på cd...og noen til..det blir en runde med Morphine her nu kjenner jeg!

    mvh
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.940
    Antall liker
    32.927
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    Morphine er litt sånn - når man tar det frem så får det som regel noen runder i spilleren. Har veldig sans for både bass-spill og vokal til Mark Sandman , som døde av hjerteinfarkt i relativt ung alder. De hadde en sound med en helt egen identitet.

    Starter dagen med ny skive fra jazz-trompetist Avishai Cohen her. Liker veldig godt det jeg hører så langt....

    avishai cohen.jpg

    ac2.jpg
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Helt enig ang Morphine, den skiva du starter dagen med kom også innafor döra for noen dager siden, kjenner ikke mannens katalog, men jeg liker denne!

    Selv starter jeg slow tempo med denne idag, passer en grå regnfull dag her i Gbg. Piano, trommer og saxofon i litt kontemplativt tempo!

    439160.jpg


    mvh
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.940
    Antall liker
    32.927
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    Ser bra ut det der ptb . Sony har jo opparbeidet seg et godt rykte i fotomarkedet også. Selv ikke Leica er 100% retro lenger , men de har et veldig bra design - og en prisklasse for seg også dessverre.
     
    Sist redigert:
    • Liker
    Reaksjoner: ptb

    DagT

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.05.2013
    Innlegg
    2.544
    Antall liker
    3.039
    Sted
    Oslo
    Årstiden gjør det mer attraktivt å ta med kamera på tur fremover. Er spent på hva X100F presterer kontra mitt Nikon system og Leica/Panasonic LX5 som ble brukt på de to siste skogsbildene over. Nå skal de sies at kvaliteten er endel bedre enn det som vises her på hfs , men ikke bra nok for min del. Så det er sjelden eller aldri det blir brukt - og ender vel opp som første kamera til eldste barnebarn eller noe sånt.

    Etter noen runder på eBay bestilte jeg veske også , i noe som virker å være meget bra kvalitet. Retro så det holder. Valgte faktisk sort da jeg heller vil ha en kontrast til kamera i stedet for to brunfarger som ikke matcher. De fleste går for sort kamera/brun veske , mens jeg går altså motsatt. Kommer nok for det meste til å bruke underdelen , men prisforskjellen til hel veske er så liten at det er greit å ta med. Da er det bare å kjøpe beskyttelse til skjerm , samt minnekort - så kan kamera bare komme :)
    Gratulerer! Jeg har hatt originalen og nå T-utgaven i sølv og svart. Ifølge min kone det eneste kameraet jeg har som passer til dress.

    Jeg kjøpte brunt skinnetui på eBay, men det har etterhvert vist seg å ha ganske dårlig kvalitet (men pent var det).
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.940
    Antall liker
    32.927
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    Når man er inne på retro , må nesten Nikon df nevnes også. Holdt på å kjøpe et slikt en gang, og skulle gjerne hatt et som kamerahus nr. 2 . Men de holder seg (litt for) godt i pris. Begynner å bli noen år , og man får vel D810 rimeligere på børsen nå en en df. Men for en retrofølelse, og den deler mye av samme teknologi som D4.

    nikon_1528_df_dslr_camera_with_1013093.jpg
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.940
    Antall liker
    32.927
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    Årstiden gjør det mer attraktivt å ta med kamera på tur fremover. Er spent på hva X100F presterer kontra mitt Nikon system og Leica/Panasonic LX5 som ble brukt på de to siste skogsbildene over. Nå skal de sies at kvaliteten er endel bedre enn det som vises her på hfs , men ikke bra nok for min del. Så det er sjelden eller aldri det blir brukt - og ender vel opp som første kamera til eldste barnebarn eller noe sånt.

    Etter noen runder på eBay bestilte jeg veske også , i noe som virker å være meget bra kvalitet. Retro så det holder. Valgte faktisk sort da jeg heller vil ha en kontrast til kamera i stedet for to brunfarger som ikke matcher. De fleste går for sort kamera/brun veske , mens jeg går altså motsatt. Kommer nok for det meste til å bruke underdelen , men prisforskjellen til hel veske er så liten at det er greit å ta med. Da er det bare å kjøpe beskyttelse til skjerm , samt minnekort - så kan kamera bare komme :)
    Gratulerer! Jeg har hatt originalen og nå T-utgaven i sølv og svart. Ifølge min kone det eneste kameraet jeg har som passer til dress.

    Jeg kjøpte brunt skinnetui på eBay, men det har etterhvert vist seg å ha ganske dårlig kvalitet (men pent var det).
    Synd etuiet ikke holdt mål . Det er en del produsenter , så jeg får håpe jeg er mer heldig. Valgte i alle fall en som hadde stor produksjon, og bra feedback - så da gjenstår det å se. En annen ting som brukere av x100 serien melder er at folk reagerer helt annerledes på et slikt kamera enn om du kommer med et systemkamera. Man utgjør liksom ingen trussel med et retrokamera, og folk synes det stort sett er kult. Jeg blir vel tatt for å være en aldrende kæll som er ute med sort/hvitt kamera eller noe sånt :)
     
    • Liker
    Reaksjoner: ptb

    DagT

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.05.2013
    Innlegg
    2.544
    Antall liker
    3.039
    Sted
    Oslo
    Je, jeg har fått noen sånne kommentarer, ja. Flere som har trodd jeg hadde kastet meg på analogbølgen.

    Jeg tror det lille kameraet også virker mindre truende enn en diger DSLR når du skal ta bybilder. Folk slapper mer av.
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.940
    Antall liker
    32.927
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    Alltid gøy med pakker , og Scandiavian Photo leverte superraskt. Bestilt oppunder helgen , og ankom posten allerede i går ettermiddag. Får stille det opp med Panasonic LX5 - så ikke det får komplekser i forhold til størrelsen. Nikon D810 med 28-70 1:2,8 zoom ser og føles som 2 murstein i forhold. Yngste datter har allerede vist stor interesse for LX5 - så den blir nok en Instagram stjerne fremover :) Batteri står til lading , så er det bare å finne et passende minnekort.

    fuji1.jpg

    fuji2.jpg
     

    jorwed_

    Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Innlegg
    10.842
    Antall liker
    17.346
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    Ligner veldig på ett kamera jeg har (sikkert ikke samme kvalitet da mitt er gammelt :) Olympus Pen PL-8
    Grattis :)
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.940
    Antall liker
    32.927
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    Endel menyer og nye innstillinger å sette seg inn i, men så langt virker kamera meget bra. Tror jeg har truffet blink ut fra hva jeg søkte med dette kjøpet.
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.940
    Antall liker
    32.927
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    Den Olympus'en der var jo stilig den @jorwed , men de er nok ment for forskjellige brukere. Mitt har en APS-C sensor og fast brennvidde 23mm som tilsvarer 35mm fullformat (linse som er halvt bygd inn i kamera) og veldig egnet til å bruke med manuelle innstillinger (selv om det har automatikk også.) I tillegg kan man velge mellom øye-søker og bilde på skjermen bak. Søkeren har ramme med all info man trenger rundt , og kan justeres etter hvilken brillestyrke man måtte bruke så den blir lynskarp.

    De har lagt inn endel filtere også, som blant annet simulerer forskjellige filmtyper fra den analoge tidsalderen. Retro følelsen går igjen hele veien altså. Det føles solid og skikkelig sammenskrudd - og det er faktisk produsert i Japan. Ut fra hva du IKKE har av zoom , og diverse auto funksjoner - så er det nok først og fremst et kamera for entusiasten / mer et nisjeprodukt. Her er et par diagram over objektivet.

    diagram-green-1033.jpg

    diagram-blue-2500.jpg
     

    DagT

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.05.2013
    Innlegg
    2.544
    Antall liker
    3.039
    Sted
    Oslo
    Den Olympus'en der var jo stilig den @jorwed , men de er nok ment for forskjellige brukere. Mitt har en APS-C sensor og fast brennvidde 23mm som tilsvarer 35mm fullformat (linse som er halvt bygd inn i kamera) og veldig egnet til å bruke med manuelle innstillinger (selv om det har automatikk også.) I tillegg kan man velge mellom øye-søker og bilde på skjermen bak. Søkeren har ramme med all info man trenger rundt , og kan justeres etter hvilken brillestyrke man måtte bruke så den blir lynskarp.
    Og så må du ikke glemme at det er en hybridsøker, dvs at du kan velge om du vil ha elektronisk eller optisk øyesøker :)
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.940
    Antall liker
    32.927
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    Den Olympus'en der var jo stilig den @jorwed , men de er nok ment for forskjellige brukere. Mitt har en APS-C sensor og fast brennvidde 23mm som tilsvarer 35mm fullformat (linse som er halvt bygd inn i kamera) og veldig egnet til å bruke med manuelle innstillinger (selv om det har automatikk også.) I tillegg kan man velge mellom øye-søker og bilde på skjermen bak. Søkeren har ramme med all info man trenger rundt , og kan justeres etter hvilken brillestyrke man måtte bruke så den blir lynskarp.
    Og så må du ikke glemme at det er en hybridsøker, dvs at du kan velge om du vil ha elektronisk eller optisk øyesøker :)
    Ja, det så jeg nå. Man kan ha øyesensor så den switcher mellom øyesøker og skjerm automatisk - hvis det var det du mente ?
     

    DagT

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.05.2013
    Innlegg
    2.544
    Antall liker
    3.039
    Sted
    Oslo
    Den Olympus'en der var jo stilig den @jorwed , men de er nok ment for forskjellige brukere. Mitt har en APS-C sensor og fast brennvidde 23mm som tilsvarer 35mm fullformat (linse som er halvt bygd inn i kamera) og veldig egnet til å bruke med manuelle innstillinger (selv om det har automatikk også.) I tillegg kan man velge mellom øye-søker og bilde på skjermen bak. Søkeren har ramme med all info man trenger rundt , og kan justeres etter hvilken brillestyrke man måtte bruke så den blir lynskarp.
    Og så må du ikke glemme at det er en hybridsøker, dvs at du kan velge om du vil ha elektronisk eller optisk øyesøker :)
    Ja, det så jeg nå. Man kan ha øyesensor så den switcher mellom øyesøker og skjerm automatisk - hvis det var det du mente ?
    Nei, du har en spak foran til høyre som gjør at hele øyesøkeren kobles fra optisk til skjerm i søkeren. Den elektroniske er kjekk i dårlig lys, mens den optiske er mer behagelig i dagslys :)
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.940
    Antall liker
    32.927
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    Den Olympus'en der var jo stilig den @jorwed , men de er nok ment for forskjellige brukere. Mitt har en APS-C sensor og fast brennvidde 23mm som tilsvarer 35mm fullformat (linse som er halvt bygd inn i kamera) og veldig egnet til å bruke med manuelle innstillinger (selv om det har automatikk også.) I tillegg kan man velge mellom øye-søker og bilde på skjermen bak. Søkeren har ramme med all info man trenger rundt , og kan justeres etter hvilken brillestyrke man måtte bruke så den blir lynskarp.
    Og så må du ikke glemme at det er en hybridsøker, dvs at du kan velge om du vil ha elektronisk eller optisk øyesøker :)
    Ja, det så jeg nå. Man kan ha øyesensor så den switcher mellom øyesøker og skjerm automatisk - hvis det var det du mente ?
    Nei, du har en spak foran til høyre som gjør at hele øyesøkeren kobles fra optisk til skjerm i søkeren. Den elektroniske er kjekk i dårlig lys, mens den optiske er mer behagelig i dagslys :)
    Ja, da snakker vi om det samme. Men du har mulighet til å stille den så den switcher automatisk også - fra skjermen bak til skjerm i søkeren. Skjermen bak slukker så snart du setter øyet mot søkeren - for så å tenne igjen når du tar øyet fra søkere.. På den andre stillingen er det enten skjerm eller øyesøker.
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.940
    Antall liker
    32.927
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    Et par testbilder i dårlig lys. Manuell innstilling - ingen etterbehandling . Det som vises her er nok ikke i nærheten av slik de er når de ikke blir komprimert.

    test1.jpg

    test2.jpg
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.940
    Antall liker
    32.927
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    Ja, den skjermen er en liten genistrek. Jeg liker heller ikke å bruke bakskjermen i sollys osv. Informasjonen i søkeren er lett leselig og fungerer som gull.
    Kjenner jeg er meget imponert over hvordan kamera presterer. Ytelsen står ikke tilbake for speilrefleks med samme str. på brikken. Det at det er fast brennvidde
    gjør at du unngår noen kompromiss som alltid vil følge med en zoom også.
     

    DagT

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.05.2013
    Innlegg
    2.544
    Antall liker
    3.039
    Sted
    Oslo
    Ja, den skjermen er en liten genistrek. Jeg liker heller ikke å bruke bakskjermen i sollys osv. Informasjonen i søkeren er lett leselig og fungerer som gull.
    Kjenner jeg er meget imponert over hvordan kamera presterer. Ytelsen står ikke tilbake for speilrefleks med samme str. på brikken. Det at det er fast brennvidde
    gjør at du unngår noen kompromiss som alltid vil følge med en zoom også.
    På mitt er optikken nydelig, på ditt er den oppgradert enda mer. Kos deg!
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.940
    Antall liker
    32.927
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    Refererer til innlegget ovenfor som viste seg å være et skikkelig tweak for min del. Vet det er flere her inne som har anbefalt en skikkelig øreskylling - og jeg kan underskriver på at det fungerte for min del. Diskanten på venstre øret som begynte å dabbe av og som jeg trodde var aldersrelatert , har våknet til liv igjen. Jeg har ikke testet med frekvenssveip enda , men hele den tonale balansen i lydbildet er forandret. Og jeg som trodde q-tips var nok - det er det IKKE altså :)
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.766
    Antall liker
    50.395
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78
    Refererer til innlegget ovenfor som viste seg å være et skikkelig tweak for min del. Vet det er flere her inne som har anbefalt en skikkelig øreskylling - og jeg kan underskriver på at det fungerte for min del. Diskanten på venstre øret som begynte å dabbe av og som jeg trodde var aldersrelatert , har våknet til liv igjen. Jeg har ikke testet med frekvenssveip enda , men hele den tonale balansen i lydbildet er forandret. Og jeg som trodde q-tips var nok - det er det IKKE altså :)
    Q-tips skal ALDRI brukes i ørene!. Til nød helt yterst om du på død og liv skal bruke de:). Du dytter bare voksen inn i ørekanalene.

    O
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.940
    Antall liker
    32.927
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    Refererer til innlegget ovenfor som viste seg å være et skikkelig tweak for min del. Vet det er flere her inne som har anbefalt en skikkelig øreskylling - og jeg kan underskriver på at det fungerte for min del. Diskanten på venstre øret som begynte å dabbe av og som jeg trodde var aldersrelatert , har våknet til liv igjen. Jeg har ikke testet med frekvenssveip enda , men hele den tonale balansen i lydbildet er forandret. Og jeg som trodde q-tips var nok - det er det IKKE altså :)
    Q-tips skal ALDRI brukes i ørene!. Til nød helt yterst om du på død og liv skal bruke de:). Du dytter bare voksen inn i ørekanalene.

    O
    Det har jeg nå lært gjennom erfaring :)
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.940
    Antall liker
    32.927
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    Noe av det jeg liker med Tidal er at man finner musikk man kanskje ikke hadde fått med seg på andre måter. Trey Anastasio er et relativt nytt bekjentskap for meg , selv om han har mange album bak seg. Etter å ha steppet inn for Jerry Garcia i Grateful Dead sommeren 2015 ga han ut albumet PaperWheels - inspirert av 70 tallet.
    Ingen låter som utmerker seg spesielt ved første gjennomlytting, men et veldig trivelig album med bra flyt hele veien.

    91bUwdRCYIL._SS500_.jpg


    Ellers har jeg hørt en del på Ghosts of the Forest fra 2019 . Ikke så mye 70 talls vibber her , men et bra pop/rock album verd å sjekke ut det også.

    TreyGhosts_cover.jpg
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn