I og med at jeg bare er 17 år, så har jeg ikke allverdens av utstyr og blotte med. Men, det bygger seg stadig oppover og når musikkinteressen min er så stor som den er så er jeg fullstendig avhengig i at musikken jeg spiller blir gjengitt med mest mulig real gjengivelse... ;D
Utstyrs liste:
-Meixing MingDa MC368-B integrert rør forsterker.
-Denon DCD-1500AE SACD-spiller.
-Onkyo Integra DX-6800 cd-spiller.
-Sonus Faber Concerto Grande Piano høyttalere.
-Triangle Espirit Antal Esw høyttalere.
-Xindak FS-1 høyttaler kabler.
-ViaBlue NF-A7 mono signalkabler.
-Monster Interlink 400MKII signalkabler.
-ViaBlue TRI Absorber under rør forsterker.
-Spikes under cd-spiller, med vinkork under spikes igjen.
Tror ikke det skal være noe jeg har glemt nå...! Dere lurer kanskje på hvorfor jeg har to forskjellige høyttalere og to forskjellige cd-spillere. Men, det er rett og slett fordi jeg liker lyden så godt i alle komponentene at jeg fåreløpig ikke har lyst til og kvitte meg med det. Selvom jeg oppgraderer nesten hele tiden... Skal se om jeg får lagt til noen bilder her! Visst det ikke går, så kunne jeg gjerne tenkt meg å vite hvordan det gjøres.
Utstyrs liste:
-Meixing MingDa MC368-B integrert rør forsterker.
-Denon DCD-1500AE SACD-spiller.
-Onkyo Integra DX-6800 cd-spiller.
-Sonus Faber Concerto Grande Piano høyttalere.
-Triangle Espirit Antal Esw høyttalere.
-Xindak FS-1 høyttaler kabler.
-ViaBlue NF-A7 mono signalkabler.
-Monster Interlink 400MKII signalkabler.
-ViaBlue TRI Absorber under rør forsterker.
-Spikes under cd-spiller, med vinkork under spikes igjen.
Tror ikke det skal være noe jeg har glemt nå...! Dere lurer kanskje på hvorfor jeg har to forskjellige høyttalere og to forskjellige cd-spillere. Men, det er rett og slett fordi jeg liker lyden så godt i alle komponentene at jeg fåreløpig ikke har lyst til og kvitte meg med det. Selvom jeg oppgraderer nesten hele tiden... Skal se om jeg får lagt til noen bilder her! Visst det ikke går, så kunne jeg gjerne tenkt meg å vite hvordan det gjøres.
Vedlegg
-
147.3 KB Visninger: 466