Ha ha, nå skal ikke jeg påberope meg noe som helst om hva som er rett eller mindre rett. Håper å ende opp med et rom som kan bidra til god underholdning både med tanke på musikk og film. Jeg har sagt det før men gjentar det gjerne at hele prosjektet har vært helt avhengig av mange flinke folk her inne som har bidratt med ideer og delt sin kunnskap. Evig takknemlig.
Prosjektet har tatt lang tid, såpass lang tid at en viss bidragsyter ikke er blant oss lenger, noe som gjør meg trist at han ikke fikk være med på ferdigstillelsen. Samtidig er det kjennetegn ved høyttalerkonstruksjonene som vil bære hans minne for alltid.
Montering av satellitter er i gang. Har montert føtter og bakkammer på mellombassen som er en litt annen type GPA driver (515-G) og et j-horn. Platen i bunn er 20mm eloksert alu.
Jobber også med å trekke kabler fra forsterkerne til SLOBene. Endte opp med å hente en ekstra Powersoft Quattrocanali 4804 fra Prolyd i dag så da har jeg totalt 6 stk. hvor hver av de leverer 4x1200W. 3 stk. til SBA og 3 stk. til SLOBsa, alt koblet i parallell, 2 drivere pr. kanal. 600W til hver driver er fullstendig overkill, men det er helt greit