Sonus faber Club International (HFS-underavdelingen)

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • haraldo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.06.2012
    Innlegg
    2.477
    Antall liker
    2.319
    Sted
    Endor
    Designmessig synes jeg dette er noe av det lekreste som er lagd. 2-veis høyttalere på stativ gir et lett og elegant uttrykk. Det man mangler i bassen i store rom kan man fylle på med en sub eller 2 som jeg har. Gravisene gjør lite ut av seg visuelt, men fyller ut de dype tonene på et utmerket vis. De spille flott sammen med Guarneri. Jeg vet at man sier at det er vanskelig å få suber til å spille sømløst sammen med hovedhøyttalerne, men det er ikke tilfellet her.
    Jeg vurderte å sette subene under et bord mellom høyttalerne, men endte med å sette dem litt til side for høyttalerne. Det fungerer utmerket. De er i praksis ute av syne, men leverer dypbass på et utmerket vis.

    Jeg har aldri hørt Extrema, men har aldri helt klart å falle for utseende. I det hele tatt synes jeg nye SF er penere enn de gamle. Lydmessig har jeg absolutt ingen ting å utsette på mine. Jeg spiller i hovedsak det som gjerne kalles klassisk musikk, og det gjør de på en fortreffelig måte - både orkester, opera, kammer-, vokal- og klavermusikk. Dette oppsettet blir ikke byttet ut.
    Gjeldende design som igjen fører til enkelhet og lette i uttrykket støtter jeg deg 100% otare????????????
    2 veis stativere fra Sf er også mine favoritter, falt pladask da Guarneri Memento kom og da jeg fikk høre dem
    så ble det helt supert etter hva jeg spiller og mine ører og smak??????????????????
    Syns dine som kom etterpå er ennå et hakk opp og står på ønskelista, men så stopper det der etter min
    smak da vi kommer til design?????? Syns de som nå har overtatt har mistet litt av sjarm og sting selv om de lydmessig
    spiller rimelig bra fortsatt.
    Gravis har jeg dessverre aldri fått tester hjemme, bare hørt på demo, så de har jeg ikke
    kunnet forsøkt integrere med mine Memento. Men den er jo «inhouse» da??????
    Har hatt et par REL i mitt eie i tradisjonell subutforming som fungerte bra. Men da Mono tipset meg om REL Habitet så satt det helt perfekt?????? En sub med en hurtighet som matchet Memento, 2stk aktive 6,5 og en 10 slave vendt mot veggen ble innertier her hjemme??????
    Selv om den kan minne om en sort stresskoffert??????????????????
    Men den trenger en stabil vegg hos meg er de boltet i tømmerveggen i mitt gamle hus og med litt jobb ang både plassering
    og tuning forsvant den helt???????????? Ikke noen sub for de som krever masse under 30Hz, men ned i underkant dit ble det helt perfekt???????????? Rent visuelt skulle jeg jo hatt 2 stk men ikke noen behov rent lydmessig.
    Har hatt flere på lytting som har poengtert at de aldri har hørt en bedre integrert sub?????? Sånt er jo kult å høre da☺

    Bass har også en «signatur-sound» når man lytter litt rundt omkring hos andre etc??????
    REL Habitat har en tilnærmet helt lik bass-sound som Mementoene og som derfor gjør
    at jeg trives med kombinasjonen??????????????????

    gismo
    Dette er bare super-nydelig :cool:
     

    haraldo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.06.2012
    Innlegg
    2.477
    Antall liker
    2.319
    Sted
    Endor
    Hmmmm ... to monokoblede Burmester 911 er vel bra nok :cool:
    Jeg har hørt mye Burmester og synes det er bra, men aldri sammen med Sonus Faber.
    (Det ser vel ut som 911, vanskelig å se forskjell på Burmester 956 og 911)

    Jeg har hørt en del Soulution 311 på Duet sammen med Piega, det er entry level forsterkeren til Soulution, innbiller meg at den skulle funke utrolig bra....

    Roald Mikkelsen spiller på Ayre VX-5 Twenty for tiden, og på Stradivari spiller det så klokkene stopper .... aner dog ikke hvordan det vil funke på ex3ma, men tipper utrolig bra :confused:

    Ellers skryter hifipuristen uhemmet av Kinki Studio EX-B7 monoblokker (fra Kina), disse koster rundt 50.000 per par og ifølge hifipuristen må vi opp mot 3 gangen kronesum for å finne konkurrenter...

    Breaking news: Roald Mikkelsen får Inn Sonus Faber Elipsa special Edition med samme diskant og mellomtone som Stradivari ;)
     
    Sist redigert:

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.849
    Antall liker
    50.887
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78
    Må da få lov til det,noen liker å se på musikk filmer med god lyd :)

    O
     

    ragwo

    Mud-fi freak
    Ble medlem
    02.05.2007
    Innlegg
    6.801
    Antall liker
    14.703
    Sted
    Bodø
    Torget vurderinger
    42

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.991
    Antall liker
    10.644
    Sted
    Skien
    Ok da, så får tv lov å være der:cool:
    Men jeg ville itte hatt den der:p

    gismo
    Vis det er det lydmessige du tenker på så er det en enkel sak og feks hive over et teppe ved seriøs lytting.
    Det som oppleves som verre enn TV for meg er det jæv... glass vinduet som jeg har! Her hører jeg virkelig god forskjell når jeg dekker til.
    Men nå er planen lagt og blir igangsatt asap med å gjøre noe med vinduet :)


    Mvh: Espen L
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.991
    Antall liker
    10.644
    Sted
    Skien
    Er forskjellene over 800Hz?
    Primært diskanten jeg føler det blir mest forskjell ved tildekking!
    Tipper det hjelper fra Ca 1000Hz og oppover.
    Blir et nytt vindu i stuen som er kun 25 cm høyt for å få inn litt lys i stuen + at det blir foret ut med Rockwool + 2 lag med gips som blir fuget osv... på hele front veggen.
    Skal ta og legge ut litt bilder i tråden min når snekkeren starter vi venter nå bare på vinduet (3 til 4 uker) som er spesial bestilt med tanke på støy fra vei på utsiden.


    Mvh: Espen L
     
    Sist redigert:

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.522
    Antall liker
    102.857
    Torget vurderinger
    23
    Er enig med otare at de nyere Sf ser penere ut enn de eldre og ikke minst så spiller de bedre (etter mine ører)
    Når det gjelder stativ av Sf så er favoritten min de nyeste ex3ma som det dessverre kun ble laget 30 par av!
    Ser mye flottere og moderne ut enn de forrige extrema men selvfølgelig forskjellige meninger om dette som med alt annet :)

    Vis vedlegget 555724

    Vis vedlegget 555725



    Mvh: Espen L

    Må si jeg liker de faktisk bedre enn mk.I
     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    24.660
    Antall liker
    32.643
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Ok da, så får tv lov å være der:cool:
    Men jeg ville itte hatt den der:p

    gismo
    Vis det er det lydmessige du tenker på så er det en enkel sak og feks hive over et teppe ved seriøs lytting.
    Det som oppleves som verre enn TV for meg er det jæv... glass vinduet som jeg har! Her hører jeg virkelig god forskjell når jeg dekker til.
    Men nå er planen lagt og blir igangsatt asap med å gjøre noe med vinduet :)


    Mvh: Espen L
    TV reprenterer to ting for meg Espen, en så stor flate som den vi ser på bildet
    er ikke noen god løsning rent lydmessig, men som du sier, det kan forholdsvis enkelt løses������������������
    Det andre er heller det forstyrrende elementet, den skal i mine øyne ikke være sentrum i et eller flott musikk anlegg������
    Den forstyrrer meg rent visuelt og om mulig bør den få en annen plass i «min» stue������
    Men nå skal det samtidig sies at jeg har min krok i min stue kun til musikk nytelse og ikke kombinasjonen lyd/bilde eller kino om du vil������
    Dette med store vindusflater er jo heller ikke optimalt når vi kommer til akustikk.
    Har selv et vindu, om ikke voldsomt stort så er det nå der, men løses fint med lange tykke gardiner������������������

    gismo
     
    Sist redigert:

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.991
    Antall liker
    10.644
    Sted
    Skien
    Ok da, så får tv lov å være der:cool:
    Men jeg ville itte hatt den der:p

    gismo
    Vis det er det lydmessige du tenker på så er det en enkel sak og feks hive over et teppe ved seriøs lytting.
    Det som oppleves som verre enn TV for meg er det jæv... glass vinduet som jeg har! Her hører jeg virkelig god forskjell når jeg dekker til.
    Men nå er planen lagt og blir igangsatt asap med å gjøre noe med vinduet :)


    Mvh: Espen L
    TV reprenterer to ting for meg Espen, en så stor flate som den vi ser på bildet
    er ikke noen god løsning rent lydmessig, men som du sier, det kan forholdsvis enkelt løses������������������
    Det andre er heller det forstyrrende elementet, den skal i mine øyne ikke være sentrum i et eller flott musikk anlegg������
    Den forstyrrer meg rent visuelt og om mulig bør den få en annen plass i «min» stue������
    Men nå skal det samtidig sies at jeg har min krok i min stue kun til musikk nytelse og ikke kombinasjonen lyd/bilde eller kino om du vil������
    Dette med store vindusflater er jo heller ikke optimalt når vi kommer til akustikk.
    Har selv et vindu, om ikke voldsomt stort så er det nå der, men løses fint med lange tykke gardiner������������������

    gismo
    Enig i at det beste er å ikke ha TV mellom systemet gismo!
    Men vi ser mye på film og ikke minst konserter så da blir det noen kompromier i våres stue.
    Systemet hadde ikke blitt brukt så mye som det i dag gjør vis jeg ikke hadde hatt TV koblet opp på systemet.
    Har brukt noen Frogner tierè så greit at vi har glede av dette også til film/konsert bruk synes vi for våres del :)



    Mvh: Espen L
     

    haraldo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.06.2012
    Innlegg
    2.477
    Antall liker
    2.319
    Sted
    Endor
    Sist redigert:

    Bidevind

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    24.01.2011
    Innlegg
    462
    Antall liker
    248
    Sted
    Bohuslän, Sverige
    Torget vurderinger
    2
    Melder meg herved inn i venneklubben, med Amati Homage. Ett pent brukt sett fra 2003.
    Ikke fått hørt så veldig mye ennå, men det spiller stort og med meget bra holografi.
    Føler foreløpig at 25 rørwatt er tilstrekkelig.
    Dette spiller først og fremst stort og nærværende. Homogent og en så åpen og detaljert mellomtone som jeg aldri har hørt tidligere.
    Stor bredde og dybde i lydbildet, nesten uavhengig av høytalerplassering.
    Bassen er naturlig og går så dypt at jeg for første gang har måtte tenke på evt resonansdemping.
    Kari Iveland er akkurat nå her i min egen stue.

    20191018_122531.jpg
     
    Sist redigert:

    haraldo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.06.2012
    Innlegg
    2.477
    Antall liker
    2.319
    Sted
    Endor
    Melder meg herved inn i venneklubben, med Amati Homage. Ett pent brukt sett fra 2003.
    Ikke fått hørt så veldig mye ennå, men det spiller stort og med meget bra holografi.
    Føler foreløpig at 25 rørwatt er tilstrekkelig.
    Dette spiller først og fremst stort og nærværende. Homogent og en så åpen og detaljert mellomtone som jeg aldri har hørt tidligere.
    Stor bredde og dybde i lydbildet, nesten uavhengig av høytalerplassering.
    Bassen er naturlig og går så dypt at jeg for første gang har måtte tenke på evt resonansdemping.
    Kari Iveland er akkurat nå her i min egen stue.

    Vis vedlegget 557134
    Er det en spesialversjon du har?
    Alle de bilder jeg har sett av Amati Homage har silkedome :confused:
     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    12.891
    Antall liker
    13.924
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8

    grammofon

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.02.2011
    Innlegg
    5.646
    Antall liker
    2.853
    Sted
    Bærum
    Er det en spesialversjon du har?
    Alle de bilder jeg har sett av Amati Homage har silkedome :confused:
    Hei, aner ikke. Selger sa ikke noe om dette. Han var eier nr 2 og kjente godt til høytalerens historie.
    Hva slags dome er dette? Den er produsert i 2003
    http://soundmovements.co.uk/diyaudio/Amaticlones.html
    En som tror han vet hvilken diskant det var :)
    Mener du med det å antyde at Bidevinds høyttalere er fake?
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Er det noen her som har Venere 2.5 og som kunne tenke seg å skrive litt om de? Har fått et innbytteforslag på mine Dynabel Euforia som jeg vurderer litt. Har aldri hørt Venere.
     

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.152
    Antall liker
    10.662
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Er ikke SF venn (eier ikke selv) men har hørt Venere 2.5 flere ganger. Det er noe av det mest livløse og kjedelige av "high end" jeg har opplevd. Låt helt greit, trygt og prydelig men stopper der. Absolutt alle SF høyttalere jeg har hatt gleden av å lytte til har vært bedre enn de.
    PS: Jeg ville ikke byttet Euforiane mot de, men det er ditt valg :)
     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    12.891
    Antall liker
    13.924
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Er det en spesialversjon du har?
    Alle de bilder jeg har sett av Amati Homage har silkedome :confused:
    Hei, aner ikke. Selger sa ikke noe om dette. Han var eier nr 2 og kjente godt til høytalerens historie.
    Hva slags dome er dette? Den er produsert i 2003
    http://soundmovements.co.uk/diyaudio/Amaticlones.html
    En som tror han vet hvilken diskant det var :)
    Mener du med det å antyde at Bidevinds høyttalere er fake?
    På ingen måte.
    Jeg fant et nettsted hvor det er en som har bygget en klone, og gjennom sin kartlegging har forsøkt å finne ut av hva som sitter i originalene.
    Siden han ikke har snakket med sf, og dermed ikke vet, så tror han at det er de han linker til.
    Min bakgrunn for å legge ut dette var å hjelpe Bidevind.
     

    Corison

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.07.2015
    Innlegg
    123
    Antall liker
    282
    Støttes! Venere var triste greier..
    Støttes herifra også,triste greier.

    O
    Jeg er stor tilhenger av Sonus Faber og har hatt og hørt mange modeller. Venere serien er veldig skuffende når man sammenligner mot andre modeller av SF. Kjenner ikke til Euforia, men lest nok om dem til å anta at de er en bedre høyttaler. Ikke bytt med Venere.
     

    magnushagen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    15.05.2014
    Innlegg
    169
    Antall liker
    58
    Sted
    Drammen
    Prøver meg her for å lufte tankene mine etter en demo hos soundgarden Oslo Centrum.
    Fikk høre på Olympica Nova 1 og V.
    Under demoen ble det spillt på en Electrocompaniet ECI 6DX, med ukjent lydkilde(streaming av ukjent sort).

    Nova 1: en god høyttaler som spiller avslappet men engasjerende, myk og fin i toppen. Derimot kunne jeg sendt ut en etterlysning etter bassen. Det slo meg her om forsterkeren satt opp med fordel kunne vært mer strømsterk, eller om bokhyllene langs den ene kortveggen i rommet fungerte som en enorm bassfelle.

    Nova v: samme gode kvalitetene som nova 1, men mye hardere i toppen, så hard at jeg tenkte at dette ville blitt slitsomt i lengden. Jeg var ikke i tvil om at jeg ville parret de opp med forsterker av et annet kaliber, altså feks aw400 eller Nemo. Det er også mulig en rørforsterker, som jeg enda har til gode å teste, ville gjort seg. Uansett var det høyttalere som spillte STORT. De utmerket seg spesiellt ved avspilling av Billie Eilish, hvor de ikke hadde så mye som et feilskritt i avspillingen.

    Totalt sett er jeg imponert, men kanskje ikke så imponert som jeg skulle ønske.
    Ikke eksisterende bunn i Nova 1 og en topp jeg gjerne skulle vært foruten i Nova V.

    Er det flere enn meg som har samme oppfatning? Eller har jeg vært uheldig med lytterom og elektronikk?
     

    haraldo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.06.2012
    Innlegg
    2.477
    Antall liker
    2.319
    Sted
    Endor
    Prøver meg her for å lufte tankene mine etter en demo hos soundgarden Oslo Centrum.
    Fikk høre på Olympica Nova 1 og V.
    Under demoen ble det spillt på en Electrocompaniet ECI 6DX, med ukjent lydkilde(streaming av ukjent sort).

    Nova 1: en god høyttaler som spiller avslappet men engasjerende, myk og fin i toppen. Derimot kunne jeg sendt ut en etterlysning etter bassen. Det slo meg her om forsterkeren satt opp med fordel kunne vært mer strømsterk, eller om bokhyllene langs den ene kortveggen i rommet fungerte som en enorm bassfelle.

    Nova v: samme gode kvalitetene som nova 1, men mye hardere i toppen, så hard at jeg tenkte at dette ville blitt slitsomt i lengden. Jeg var ikke i tvil om at jeg ville parret de opp med forsterker av et annet kaliber, altså feks aw400 eller Nemo. Det er også mulig en rørforsterker, som jeg enda har til gode å teste, ville gjort seg. Uansett var det høyttalere som spillte STORT. De utmerket seg spesiellt ved avspilling av Billie Eilish, hvor de ikke hadde så mye som et feilskritt i avspillingen.

    Totalt sett er jeg imponert, men kanskje ikke så imponert som jeg skulle ønske.
    Ikke eksisterende bunn i Nova 1 og en topp jeg gjerne skulle vært foruten i Nova V.

    Er det flere enn meg som har samme oppfatning? Eller har jeg vært uheldig med lytterom og elektronikk?
    Jeg har ikke hørt Nova I, men har den på blokken... kommer tilbake, regner med at disse med subwoofer(e) vil da våkne virkelig til liv :cool:

    Jeg har hørt en ikke innspilt Nova V med Aurender streamer og Ayre VX-5 Twenty, absolutt ingen antydninger til spisshet eller skarp diskant... Dette problemet er garantert et setup-problem hos Soundgarden, sikkert streamer.... Foreslår kanskje at du bør høre Sonus Faber hos noen som kan gjøre bedre demo enn Soundgarden
     

    magnushagen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    15.05.2014
    Innlegg
    169
    Antall liker
    58
    Sted
    Drammen
    Prøver meg her for å lufte tankene mine etter en demo hos soundgarden Oslo Centrum.
    Fikk høre på Olympica Nova 1 og V.
    Under demoen ble det spillt på en Electrocompaniet ECI 6DX, med ukjent lydkilde(streaming av ukjent sort).

    Nova 1: en god høyttaler som spiller avslappet men engasjerende, myk og fin i toppen. Derimot kunne jeg sendt ut en etterlysning etter bassen. Det slo meg her om forsterkeren satt opp med fordel kunne vært mer strømsterk, eller om bokhyllene langs den ene kortveggen i rommet fungerte som en enorm bassfelle.

    Nova v: samme gode kvalitetene som nova 1, men mye hardere i toppen, så hard at jeg tenkte at dette ville blitt slitsomt i lengden. Jeg var ikke i tvil om at jeg ville parret de opp med forsterker av et annet kaliber, altså feks aw400 eller Nemo. Det er også mulig en rørforsterker, som jeg enda har til gode å teste, ville gjort seg. Uansett var det høyttalere som spillte STORT. De utmerket seg spesiellt ved avspilling av Billie Eilish, hvor de ikke hadde så mye som et feilskritt i avspillingen.

    Totalt sett er jeg imponert, men kanskje ikke så imponert som jeg skulle ønske.
    Ikke eksisterende bunn i Nova 1 og en topp jeg gjerne skulle vært foruten i Nova V.

    Er det flere enn meg som har samme oppfatning? Eller har jeg vært uheldig med lytterom og elektronikk?
    Jeg har ikke hørt Nova I, men har den på blokken... kommer tilbake, regner med at disse med subwoofer(e) vil da våkne virkelig til liv :cool:

    Jeg har hørt en ikke innspilt Nova V med Aurender streamer og Ayre VX-5 Twenty, absolutt ingen antydninger til spisshet eller skarp diskant... Dette problemet er garantert et setup-problem hos Soundgarden, sikkert streamer.... Foreslår kanskje at du bør høre Sonus Faber hos noen som kan gjøre bedre demo enn Soundgarden
    Med subwoofer(e) ser jeg virkelig at Nova1 kan glimte til.
    Det samme gjelder Nova V dersom toppene var tonet noe ned.
    Jo mer jeg tenker på det er det klart at jeg også veldig gjerne skulle sett de med større elektronikk enn hva de var parret opp med da jeg var innom.
    Soundgarden skal derimot ha skryt for imøtekommenhet og god service.
     

    haraldo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.06.2012
    Innlegg
    2.477
    Antall liker
    2.319
    Sted
    Endor
    Prøver meg her for å lufte tankene mine etter en demo hos soundgarden Oslo Centrum.
    Fikk høre på Olympica Nova 1 og V.
    Under demoen ble det spillt på en Electrocompaniet ECI 6DX, med ukjent lydkilde(streaming av ukjent sort).

    Nova 1: en god høyttaler som spiller avslappet men engasjerende, myk og fin i toppen. Derimot kunne jeg sendt ut en etterlysning etter bassen. Det slo meg her om forsterkeren satt opp med fordel kunne vært mer strømsterk, eller om bokhyllene langs den ene kortveggen i rommet fungerte som en enorm bassfelle.

    Nova v: samme gode kvalitetene som nova 1, men mye hardere i toppen, så hard at jeg tenkte at dette ville blitt slitsomt i lengden. Jeg var ikke i tvil om at jeg ville parret de opp med forsterker av et annet kaliber, altså feks aw400 eller Nemo. Det er også mulig en rørforsterker, som jeg enda har til gode å teste, ville gjort seg. Uansett var det høyttalere som spillte STORT. De utmerket seg spesiellt ved avspilling av Billie Eilish, hvor de ikke hadde så mye som et feilskritt i avspillingen.

    Totalt sett er jeg imponert, men kanskje ikke så imponert som jeg skulle ønske.
    Ikke eksisterende bunn i Nova 1 og en topp jeg gjerne skulle vært foruten i Nova V.

    Er det flere enn meg som har samme oppfatning? Eller har jeg vært uheldig med lytterom og elektronikk?
    Jeg har ikke hørt Nova I, men har den på blokken... kommer tilbake, regner med at disse med subwoofer(e) vil da våkne virkelig til liv :cool:

    Jeg har hørt en ikke innspilt Nova V med Aurender streamer og Ayre VX-5 Twenty, absolutt ingen antydninger til spisshet eller skarp diskant... Dette problemet er garantert et setup-problem hos Soundgarden, sikkert streamer.... Foreslår kanskje at du bør høre Sonus Faber hos noen som kan gjøre bedre demo enn Soundgarden
    Med subwoofer(e) ser jeg virkelig at Nova1 kan glimte til.
    Det samme gjelder Nova V dersom toppene var tonet noe ned.
    Jo mer jeg tenker på det er det klart at jeg også veldig gjerne skulle sett de med større elektronikk enn hva de var parret opp med da jeg var innom.
    Soundgarden skal derimot ha skryt for imøtekommenhet og god service.
    Tips: Spør eventuelt Soundgarden om de kan demonstrere Nova I og V med Electrocompaniet EMC1 MKIV CD spiller, eller Hegel Mohican.
    Det kan være hardheten skyldes dårlige mastringer eller trøbbel med streaming kvalitet, dette kan kanskje forsvinne hvis du bruker en god CD spiller? kun en tanke :rolleyes:

    Nova I og Nova V skal ha samme diskant.....
     

    haraldo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.06.2012
    Innlegg
    2.477
    Antall liker
    2.319
    Sted
    Endor
    Er det flere som har fått en slik med høyttalerne sine?
    Jeg fikk en stykk til ett høyttalerpar....

    Hva brukes den til da?

    38B2C828-61B3-47F4-851B-57A2959D1AAD.jpg
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn