Sommerfest 2010

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Greit nok at det er en og annen dyktig hobbyfotograf i gjengen...

    Men først og fremst og rett og slett, er vi en gjeng vakre mennesker!

    8)
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.428
    Antall liker
    25.883
    Torget vurderinger
    24
    Noen nyter musikken med den største innlevelse mens andre mindre verbalt uttrykker skepsis over at utenforstående er invitert til sommerfest ;D
     

    Vedlegg

    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Hvilke skulle bevise at det er sant som jeg sier. ;D
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.642
    Antall liker
    15.508
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Du var mer stødig på hånda enn det jeg var Fosse - Supre bilder som tatt ut av virkeligheten :). Jeg håper at det er greit som en kompensasjon for at vi fikk låne deg av OAS for en kveld, at vi også tjuvlåner bildene dine og stryker de utover OVK-siden vår. Selvfølgelig med alle opphavsretter + "Foto: André" om noen ønsker å kjøpe poster på lerret til evig minne.

    Forøvrig har ingen fått meg til å le like mye i dag som du pengesluk. Det var en nær døden-opplevelse å lese det siste innlegget ditt. Det limer jeg rett inn på nettsiden vår. Håper at du er like fornøyd med dykkermaskebildet ditt.... Du ble langt mer analog, audiofil og oppløst med snorkel i kjeften når du holdt second runner-up-talen din.Men, kanskje ikke like mye 3-d som ellers ...?

     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.428
    Antall liker
    25.883
    Torget vurderinger
    24
    Selv takk for flotte bilder Grumpy. Jeg glemte blitzen så det ble mange lange lukkertider her, men dere stod jo stort sett stille. Klart du bare må ta for deg av bildene. Et par til
     

    Vedlegg

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Ja Jan , du får begynne å trene , om du ikke klarer å løfte på en liten tass som meg. ;D

    Jeg skal gjøre ett hedert forsøkpå å nå to-sifret vekt på neste sommerfest....

    Kan vi ta seansen FØR grillingen ?

    Jeg har hørt altformye på musikk og trent altforlite i de to siste år , som resultat av at det har oppstått bygg-skum tendenser.. ;D

    Es
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.518
    Antall liker
    102.835
    Torget vurderinger
    23
    Slapp av Espen, du har laaaangt igjen til min matchvekt uansett. Men den formannsløftinga får vi ta med gaffeltruck neste gang, måtte innom blikkenslager'n på hjørnet for å få banka på plass en tre-fire skiver i ryggtavla!


    Kan dessuten ikke tenke meg deg som skrapa beach-bum, med sixpack og slesk Kalvin Swine shorts. Tenk på alle de åra du har brukt på å bygge opp den autentiske "servicemann-alltid på veien-Robsrudburger når jeg får tid" kroppen, gull verdt 8) 8)
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.518
    Antall liker
    102.835
    Torget vurderinger
    23
    Fosse skrev:
    Noen nyter musikken med den største innlevelse mens andre mindre verbalt uttrykker skepsis over at utenforstående er invitert til sommerfest ;D
    INVITERT?? Tenker at du lusket "tilfeldig" rundt i nabolaget, jeg, og spurte om et glass vann, og så dumpet du bare ned i stolen ;D ;D ;D

    Men det er helt OK, alle kule klubber har hangarounds, og jeg kan vanskelig tenke meg en triveligere og mer verdig en, Andre! :-* :-* :-*

    Og FYI, det bildet er ikke det du tror, jeg bare klør myggstikket i panna.....

    Forøvrig meldes det om nye og meget STRENGE krav for å bli med i det gode selskap. Her et bilde fra FJORÅRETS seanse:




    Og her er en som ikke kom gjennom nåløyet:
     

    Vedlegg

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.518
    Antall liker
    102.835
    Torget vurderinger
    23
    Grumpy skrev:
    Forøvrig har ingen fått meg til å le like mye i dag som du pengesluk. Det var en nær døden-opplevelse å lese det siste innlegget ditt. Det limer jeg rett inn på nettsiden vår. Håper at du er like fornøyd med dykkermaskebildet ditt.... Du ble langt mer analog, audiofil og oppløst med snorkel i kjeften når du holdt second runner-up-talen din.Men, kanskje ikke like mye 3-d som ellers ...?
    Klar forbedring, Grumps! Du er herved utnevnt til RIKS-RETUSJERER med rett til å bære Photoshop 8) 8) Riktig valgt accesoir, om jeg tør bruke et slikt uttrykk, jeg er ofte på dypt vann, har et snevert syn på ting og kunne trenge en snorkel i nebbet for å tie stille! Matcher skjorta også, med den maska...
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    He he ,mange morsomme bilder ....en flott fest -. igjen.

    ha en riktig god sommer alle ovk ere....Mvh Espen
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.892
    Antall liker
    26.715
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Tycker nog att alla blev sån lagom salongs berusade denna kvellen, god oppførsel på Ovk'erne ;D, ikke noe velting denne gangen ::).

    Ha en fin sommer allesammen
    Mvh
    Roger
     

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.152
    Antall liker
    10.660
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Et bilde er fjernet av personlige årsaker. Ingen dramatikk i det hele tatt....


    Redigert av bjornh. Rødt ska're værra..!!
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn