Sommerfest 2010

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Ok , og man gleder seg selvsagt ,.til detlystige lag .....dette blir en fin start på ferien.

    Cash , ta kontakt på PM v hjemkomst , vi må prate litt mht innkjøp etc....

    Hvordan gjør vi med betalingen ? skal alle ta med Cash,cash ? ;)

    Espen
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.518
    Antall liker
    102.835
    Torget vurderinger
    23
    Gå og legg deg, Espen!!!!!
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.891
    Antall liker
    26.714
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    ssm skrev:
    Ok , og man gleder seg selvsagt ,.til detlystige lag .....dette blir en fin start på ferien.

    Cash , ta kontakt på PM v hjemkomst , vi må prate litt mht innkjøp etc....

    Hvordan gjør vi med betalingen ? skal alle ta med Cash,cash ? ;)

    Espen
    Kontakter deg etter helgen, ta gjerne med cash trenger ikke bet på forhand, grillmat og noen starkøl ingår i kuvertet.
    Neste Lørdag blir det 25 grader og strålende sol. http://www.yr.no/sted/Norge/Oslo/Oslo/Oslo/langtidsvarsel.html ;D ;D ;D
    /Roger
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Nå sitter jeg på jobben og tjener opp fri til sommerfesten vår. Alt OK.

    Gleder meg stort.

    En liten påminnelse om adressen på PM hadde vært fint.
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.891
    Antall liker
    26.714
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    adresse påminnelse kommer Zomby ::), bare pass på att dine arbeids givere veit var de skall være :eek:
     

    Skink_123

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    08.10.2008
    Innlegg
    4.644
    Antall liker
    1.376
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    4
    Må dessverre melde pass nå i helgen :/

    Kos dere!
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.891
    Antall liker
    26.714
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Hei
    Påminner bare om tidspunkt en gang til, kom mellom 15.00-16.00 som det passer er, men att alla er på plats til kl 16 senest.
    Så Formannen får hålla sin sommer tale til allesammen ;D og mtp på att jag ska førsøka servere hele gjengen samtidligt ::)

    Velkommna
    Roger
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Hei , jeg begynner med en kald pils nå.. ;D ;D da sees vi snart....

    Mulig jeg skal til Halden å hente meg en ny bil på Lørdag , bør være på plass innen god tid uansett-.

    Vi får se--Espen
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Klemt mellom to nattevakter for mitt vedkommende. Ødelegger jeg festen hvis jeg kommer litt senere?
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Vi bare venter med å tan helt ut til du innbefinner deg Thomas... ;D ;D

    Mvh Espen
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Fint. Da kommer jeg litt senere, og med litt mindre sukat i øya. Jeg er klar for å gå hjem rundt 07:00, som det står i turnusen min... ;D
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.891
    Antall liker
    26.714
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Det går fint Thomas, har også denne gangen evakuert familjen, men tvivler att vi samlet, klarer og uppnå promillen från 7" partyt
    i vintras :eek: Tenkte spille litt vinyl på Hyperspace'n før er, så da er det best og ikke velte ::)
     
    A

    aair

    Gjest
    cash 63 skrev:
    ... men tvivler att vi samlet, klarer og uppnå promillen från 7" partyt
    i vintras :eek:
    Med den innstillinga så går det jo i hvertfall ikke, Roger ;) Godt vi provinsgutta kommer og tar i et tak da ;D
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo
    aair skrev:
    cash 63 skrev:
    ... men tvivler att vi samlet, klarer og uppnå promillen från 7" partyt
    i vintras :eek:
    Med den innstillinga så går det jo i hvertfall ikke, Roger ;) Godt vi provinsgutta kommer og tar i et tak da ;D
    jeg har dessverre ikke mulighet for å komme. Kanskje like greit å ikke trashe festen med for mange (selv)skudd. les: Underberg. ;)
     

    Roberten

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Innlegg
    5.627
    Antall liker
    1.320
    cash 63 skrev:
    Det går fint Thomas, har også denne gangen evakuert familjen, men tvivler att vi samlet, klarer og uppnå promillen från 7" partyt
    i vintras :eek: Tenkte spille litt vinyl på Hyperspace'n før er, så da er det best og ikke velte ::)
    Uff, jeg har fortsatt småpanikk for at jeg var syk da dette sjøslaget utspant seg. Ingen tvil om at vi må ta det igjen, Roger !
     

    terryboy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.06.2003
    Innlegg
    1.254
    Antall liker
    878
    Torget vurderinger
    1
    Cash, må beklage at jeg her kommer med en sen avmelding til en sommerfest med vinylgutta som jeg virkelig har sett frem til :(. Jeg må ta meg av avkommet denne helgen, og derved må jeg bekle tøffel-helt pappa rollen i stedet for tøff pvc entusiast rollen som var det jeg hadde planlagt for helgen.

    Håper likevel at alle får en fantastisk fest (selv om noe i meg sier at jeg ikke vil høre om alle de gode historiene fra festen og vite at jeg ikke var der - med andre ord ikke ha en for fantastisk fest)

    tBoy
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.518
    Antall liker
    102.835
    Torget vurderinger
    23
    Jeg kan steppe inn for Terryboy!! Østerrike ble avblåst p.g.a. en mengde ufortsett "dritt" så da er lørdagen ledig!!

    Hvis det er ok for deg da, Cash..... :-* :-* :-*
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.891
    Antall liker
    26.714
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Tråkigt Terryboy, men så er det.

    pengesluk: klart du er velkommen ;D, ska bare gå ner i kjellernen og ta frem litt mere mat, misstenker att du, om du nå liker maten ::) spiser litt mer en Terje ;) starkøl finnes også!
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.891
    Antall liker
    26.714
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Hei
    er ikke antreffbar på mob imorrn, da jag glemt ladaren på hytta, men ring 22215445 om nått skulle være.
    /Roger
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.518
    Antall liker
    102.835
    Torget vurderinger
    23
    cash 63 skrev:
    Tråkigt Terryboy, men så er det.

    pengesluk: klart du er velkommen ;D, ska bare gå ner i kjellernen og ta frem litt mere mat, misstenker att du, om du nå liker maten ::) spiser litt mer en Terje ;) starkøl finnes også!
    - Det e lugnt, Cash!! Jag kör med Wasa Husmanns och lite isvatten så der!
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.518
    Antall liker
    102.835
    Torget vurderinger
    23
    Roger that, Roger!! Mycket trävligt!

    Du vet, jeg ble så jævlig irritert da jeg så datoen, og Wien alt var bestemt. Resten er en lang story, kan vi ta i morgen.

    Stenkast?? Tenker vi sier krabbeavstand :eek: :eek: :eek:
     
    A

    aair

    Gjest
    Takker så mye for hyggelig selskap alle sammen i OVK + Andre i OAS. Dette var en høydare sosialt, i matveien og ikke minst lydmessig. All honnør til deg, Roger, som stod på til de grader for at vi andre skulle ha det bra :)
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Hei alle sammen , takker for en flott sommerfest hos Cash i går. Utsøkt mat,lyd og moro....

    Vi har det stadig veldig hyggelig i våre lag , dartkonkurranse hadde vi i år , Elmer stakk avgårde med hovedpremien , cash på andre og Pengesluk tok 3. plassen-.Moro.

    Cash er også en utmerket kokk , og hyggelig vert......

    Når det kommer til musikk dvd ene , syntes jeg Bach stykkene frs kirken var strålende , Louis ett ett annet.....forferdelig god timing der gitt.

    Her var det rigget opp lyd i to rom , ett med 7" spilling , vsa hovedanlegget , hovedanlegget spillerveldig habilt på vinyl nå ,med zyx 4d/asr/Hyperspace....

    Tusen takk på vegne av hele gjengen Roger , dette var fabelaktig.

    Pengesluk eller Elmer har sagt seg villige til å huse neste års høydare....Sommerfesten-.

    Vi hadde også besøk av OAS formannen Andre Fosse , noe som alle medlemmene helt sikkert satt stor pris på. Fosse er jo i vennekretsen til flere av OVK erne , derfor var det svært hyggelig at OAS-formannen ville delta på vår sommerfest i år . Jeg håper oas-formannen trivdes i det lystige vinyl-lag- :)

    Når jeg kallet på vinyl-entusiaster i oslo omerådet for 2 1/2 år siden , hadde jeg aldri trodd at ett titalls ulike mennesker med samme hobbyen skulle slå ett slikt rot-feste som det har gjort......Vi har masse på gang , og skal nok ikke hvile på Laubær i nærmeste fremtid heller......

    Nå med det samme , kaller , ferie , familie og forpliktelser.....for noen vil det være en tid uten altformye fokus på hobbyen , derfor har vi årlig valgt å holde denne markante sommerfesten som en avslutning på sesongen , noe som også i år ble svært suksessfullt.

    I fjor , var det Jan ( grumpy) som dro igang det hele , takker herved til begge to som har gjort disse to flotte kveldene i ovk regi mulige....

    Sommerhilsen til alle sammen fra Formannen....

    Espen Saatvedt.
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.642
    Antall liker
    15.508
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Sommerfesten hos Roger ble en formidabel suksess fra start til mål hvor jeg vet at samtlige satte enorm pris på hva du hadde stelt i stand Cash. De elleve timene jeg var der, føltes mer ut som en halv halvtime. -Altså nesten et halvt døgn uten dødpunkter!
    Mer om mat, drikke, slarving og mussiseringskal vi få på trykk når resten av bildene er fremkalt. Ellers har du Espen allerede summert opp hovedtrekkene på en fin måte.

    @ Eros: At dart-amatøren Elmer Midd stakk av med den gjeveste premien, opplevdes til de grader så urettferdig for de av oss som ihvertfall har holdt i en dart-pil før. Vi snakker om POTTRAN og litt til!

    /-Jan P.
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Hei Jan , takker for en fremragende , hyggelig kveld i går , som du sier tiden randt ut....titta på klokke 00.30 , og da trodde jeg den var sånn ca 11 ;D

    dæven å moro vi har det , at Elmer " sjenet" pilene på de høyeste skalerte felter , får vi prøve å ta igjen neste år....

    Hva med Badminton ???? ;D ;D

    Kan bli moro å beskue , selv ble jeg jo holdt opp av medlemmene , som sågar måtte løfte på 3 sifret kjøtt-støkke... ;D , jeg kunne merke at Elmer , som sto på midten tok godt i for å holde unna for kiloene...

    samlet vekt på 4 er banden var nok såpass at jeg kan trygt påstå at råte i terrassegulvet til cash , det er det slett ikke... ;D ;D

    Mvh Espen
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.891
    Antall liker
    26.714
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Også iår hade vi en konkuranse med premier bestående av gavekort og plater, från Bigdipper og Ovk's klubbkasse ;D
    Årets tävling avgjordes i dart, 3piler 3ganger, og de 3 med mest poäng fikk kaste final, før de som spillt dart tidl vet att 20tallet
    er det gjeveste og kaste på, og då helst dubbel og trippel, men med risken da att hammna på 1 og 5 tallen, stilarna var mange og
    Ole da som vant valde tivoli tekkniken med stor dyktighet og flaks ::)
    Jan P, var langt fra fornøyd med Oles prestation, da han selv valde proff tekknik men tyverr litt før mange enere og femmer :(

    Konsentration


    nej nå blev jag Grumpy!
     

    Vedlegg

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.891
    Antall liker
    26.714
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Etter att vi sittet ute til langt på kvellen tok vi en tur ner i kjelleren og lyttet litt på anlegget, de fleste har vært hos meg tidl, men
    det har kommit en del nytt seneste året, bla chapter presis 250s og zyx 4D, tenkte det kunne va ett tilfelle før en liten demo siden vi var samlet.
    Men 8st som ska lytte blir litt problematiskt, så hade på forhand valgt ut var sin plate/spor til allesammen, inte nødvendigtvis
    bare audiofile spor men mer personlige intressen.

    ssm: Eva Cassidy, hon liker espen har jag førstått
    Aair: klubbens store jazz diggare!!! det blev Ray Brown
    Grumpy: bass freaket i klubben, Peter Gabriel "Up" med Tony Levin i høgform
    tbj: gillar svenska tjejer, självklart val Lisa Nilsson
    Zomby: valet stod mellan tre artister, Zappa, Hendrix, Fripp, det blev King Crimson
    Elmer: The Jam "Private hell" ;D
    Pengesluk: her måtte det bli nått funky saker, Thelma Houston "I've got the music in me"
    Fosse: ej på bild, men han er lett og fjeska med, bara kjöra Springsteen "Streets of fire" ;)
     

    Vedlegg

    Elmer Midd

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    17.06.2006
    Innlegg
    423
    Antall liker
    537
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    6
    Takker alle OVK's medlemmer for en hyggelig aften.
    Roger viste seg igjen som en meget god vert, og imponerte
    både med kokkekunster av internasjonalt kaliber samt
    god underholdning i form av ypperlig musikk.

    De som måtte føle seg grumpy på grunn av at dartsportens svar
    på Eddie The Eagle vant dartkonkuransen kan bare takke seg selv.
    Hvis man ikke klarer å slå en dartamatør som utelukkende baserer
    seg på flaks, er man rett og slett ikke god nok! 8) ;D
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.642
    Antall liker
    15.508
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Elmer Midd skrev:
    De som måtte føle seg grumpy på grunn av at dartsportens svar
    på Eddie The Eagle vant dartkonkuransen kan bare takke seg selv.
    Hvis man ikke klarer å slå en dartamatør som utelukkende baserer
    seg på flaks, er man rett og slett ikke god nok! 8) ;D
    Nå skal du være forsiktig Elmer - jeg sitter på endel nasty late-evening-bilder som trolig må modereres bort om de ser dagens lys! ;D ;D Dessuten er vi alle veldig glade på dine vegne over at du vant. Dart er ikke et tilfeldig spill og du var tross alt best. Så det var en velfortjent seier vi alle unner deg :p

    -Dette er bare et forhåndsvarsel:


    ;D ;D ;D ;D ;D
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.428
    Antall liker
    25.883
    Torget vurderinger
    24
    Mange takk for en strålende kveld gutter, veldig hyggelig å få bli invitert på OVK-sommerfest. Ekstra takk til Cash for strålende servering, som alltid.
    Dere er rett og slett en utrolig trivelig gjeng.

    Populær formann:
     

    Vedlegg

    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Mange takk for nok en kjempetrivelig kveld. Strålende kokkelering fra verten, en god cognac eller tre fra Elmer, fleip, alvor, og skitsnakk av høy kvalitet, som vanlig.
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.642
    Antall liker
    15.508
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Til tross for at vi var sammen i et halvt døgn, rakk vi ikke lanseringen av Oslo Vinylklubb sitt nye nettsted.
    Om dere ønsker, kan dere se flere bilder fra sommerfesten på den nye siden vår under arrangementer. Dere kan jo se om dere finner fram selv. Det er også mulig å se bildene i lysbildefremvisning.
    Nettsiden er enkel, men det er med tanke på at alle medlemmer som har lyst til å editere selv og bidra med stoff, skal få muligheten.

    Se: http://www.oslovinylklubb.net/

    Mer info om siden vår kan jeg kanskje legge ut i en egen tråd her på sentralen. Vi er avhengig av at så mange som mulig bidrar.

    Mvh
    Jan P.
     

    BangBang

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Innlegg
    7.301
    Antall liker
    4.909
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Se der ja!!

    Man skal ikke undervurdere det sosiale aspektet i denne hobbyen.
    Så ut som dere hadde det morro! Kule og beskrivende bilder :)
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Flott nettside , ogsåi dagoppdatert av webmaster-grumpy med fine bilder....

    sosiale er viktig ,. ogmeget bra hos oss , har ikke hørt noe annet fra noen , ei heller klager fra medlemmer på noe hold-

    vi må se fremover etter ferien ,med planlegging av Horten-messe i høst.

    Men etter ferien tar vi dette....sater på noe tilbud omovernatting , og felles ovk middag.

    Espen
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.891
    Antall liker
    26.714
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Kjempe fin bilde serie Grumpy ;D, du gjør ett kanon jobb som vanligt!!! gud va ja lo åt dart vinnern ;D
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.518
    Antall liker
    102.835
    Torget vurderinger
    23
    Cash is King heter det jo....... og det er jaggu sant!!!!!

    Triveligere lørdag skal det letes lenge etter. Og Kool Kash må ta æren for mye - et herlig arrangement, holdt mesterlig i tømmene, flott servering og "timing" og med den fødte vert's alltid våkne øye for undertegnedes behov 8) 8) 8)

    Men så skal det også sies at Kasa Kash er suverent egnet for OVK's Summer Bash, med en fin usjenert hage med overbygget foringsplass, og en kjeller som er som skapt for audiovisuelle utskeielser av enhver art. Ingen tvil om innehaverens ekte pasjon for denne hobbyen. Og konseptet med tilmålt tid / preselected music i godstolen var ganske enkelt genialt! Særlig når det fantes et avlastningsrom med ytterligere mer spennende vinyl, hvor den ventende bølingen kunne samles, sparke i høyttalerne, spytte karslig og juge på seg både kvinnfolk og godlyd......

    Også gutta, da. La meg si det sånn; du trenger ikke være skeiv for å bli glad i OVK-kara :eek: Og det sosiale er så viktig - det er jo det som skiller oss fra nerdene som sitter krøket over PC'ene sine på sene nattestimer. Begynner å bli en fin sammensveiset gjeng nå.

    Stor takk til verten, og respekt til resten av gjengen som klarte å la "foppallen" være forbeholdt andre denne fine lørdagskvelden.

    NB: Ingen bilder fra min side, det eneste kameraet jeg har holdt i i voksen alder har stort
    sett begrenset seg til røntgenkamera på Ullevål. Men det spiller ingen rolle så lenge
    mer enn halvparten av OVK ser ut til å dele Grandmaster Flash (alias Kaptein Kodak
    aka Grandaster Bling, eller Grumpy alt etter settingen) sin fotobegeistring!

    Så et siste sukk: Espen, veier du mere neste år så går du faen meg rett på grillen med eple i kjeften og full pakke!!!
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn