Smarting!

Chalshus

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
4.516
Sted
Horten
Torget vurderinger
8
Ketil-Emil.

Hvordan kan man kalle barnet sitt for noe slikt?

Class

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2009
Antall liker
517
Sted
Vestfold
Torget vurderinger
7
Nok et bevis på at Darwin tok feil ;D

Fenalaar

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.05.2002
Antall liker
7.727
Sted
Narvik
Torget vurderinger
3
Lurer virkelig på om det er første april!?!

Oppdaga ikke fyren at det var svinglatt den første gangen? ???

Johan-Kr

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
C. Alshus skrev:
Ketil-Emil.

Hvordan kan man kalle barnet sitt for noe slikt?
På fornavnet til en person som ble født på seksti og syttitallet kan vi tolke hvor musikalske foreldrene er. Endel navnekombinasjoner er så urytmiske at de umulig kan være særlig musikalske. De fleste av oss klarer å sette sammen to navn på en måte som ikke er oppstyltet. Noen navn er nesten vanskelige å si på grunn av at ordlyden krasjer.

Da jeg så overskriften tenkte jeg at endelig kommer det en tråd om balubas fortreffelighet, men når alt kommer til alt så ble jeg mer lettet enn skuffet over å se at jeg tok feil. ;D

Edit: Lurer på om han angrer på at han valgte bort 4WD da han bestilte sin Subaru? :p
Jeg krasjet engang med en Subaru Forester, og støtfangeren bak på den bilen er svindyr! Nå ble det forsikringen som betalte for skadene, men jeg fikk opplyst utgiftene. De tar seg godt betalt for slike deler.

Fenalaar

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.05.2002
Antall liker
7.727
Sted
Narvik
Torget vurderinger
3
baluba skrev:
Edit: Lurer på om han angrer på at han valgte bort 4WD da han bestilte sin Subaru? :p
4WD hjelper desverre ikke mot totalt fraværende bloomløp under topplokket...

Johan-Kr

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Antall liker
13.176
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Fenalaar skrev:
baluba skrev:

Johan-Kr
Og heller ikke mot glatte nedoverbakker.......

Han burde fått noen hint da den første bilen gikk ad undas.

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
301
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Hehe. Fantastisk. Ansiktsuttrykkene forteller vel kanskje en historie i seg selv.

4WD er ingen idiotsikring, og vil heller ikke hjelpe særlig nedover selvsagt. Men kan man velge bort 4WD på denne bilen?

Vedlegg

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Antall liker
7.991
Torget vurderinger
4
- Jeg klarte ikke å tenke, det var helt forferdelig, forteller trebarnsfaren når han beskriver hendelsen som ga ham en særdeles ubehagelig start på morgenen.
Hvorfor forklarte det innlysende ? Nei, selvsagt tenkte du ikke !

Er det rart at forsikringspreien blir høy for oss andre, - oss tenkende sjåfører ?

Class

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2009
Antall liker
517
Sted
Vestfold
Torget vurderinger
7
Kan man gå ut ifra at familien ikke hadde flere enn to biler? ;D

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
301
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Class skrev:
Og bra er det, hadde han hatt plenty så hadde de vel holdt på ennå.

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Fenalaar skrev:
baluba skrev:

Johan-Kr
Det er helt sikkert. Og det som er helt sikkert i tillegg er at han har 4WD, for jeg kan ikke huske å ha sett en så stor Subaru uten det her til lands. De eneste med 2WD jeg har sett er de minste Impreza.

At det ikke hjelper på holka, nei det er helt sikkert. Og dess tyngre bilen er, dess verre er det ikke. Det fantes dager da jeg ikke våget meg ut på veien i Tahoe-en. Dessuten så er det en faktor til med så tung bil; lett å få opp i fart og oppfører seg nøytralt, men å stoppe er noe helt annet. Jeg hadde totalt noia på det de første glatte dagene. Jeg bremset litt opp bare jeg så et lyskryss der det hadde vært grønt en stund.

Vidar P skrev:
Class skrev:
;D

Ulf-B

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2008
Antall liker
2.102
Sted
Oslo
Torget vurderinger
20
Vidar P skrev:
Class skrev:
Hehe...

Ikke rare vinkelkoeffiesienten på lærekurven der i gården, nei. Men det skal vel en og annen slik tosk til bare for at alle vi andre skal føle oss inspirert til å søke medlemskap i Mensa.

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Antall liker
13.176
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Det som er virkelig skremmende er at disse folkene er ute blant oss. De kjører bil, håndterer farlig redskap, tar seg av barna våre i barnehagen, koker mat i leiligheten under oss.....

Noen anmelder til og med HiFiutstyr og plater og vi kjøper ting på deres anbefaling.

V

vredensgnag

Gjest
Og det er ikke få.
Noe av det farligste du gjør i livet er å kjøre avsted i 80km/t på en vei sammen med en masse ukjente sjåfører -- og når den veien i tillegg mangler midt-deler ... Men vi gjør det hver dag.
Satt en gang på en fortausrestaurant i Los Angeles, og de ytterste bordene var så tett på veien at de som satt der kunne ta på bilene som fôr forbi. En dame ved et av disse bordene klagde på at en ved vårt bord røkte sigar - "are you trying to kill me?"

Chalshus

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
4.516
Sted
Horten
Torget vurderinger
8
Han har jo iallefall en steintøff bil. Og smart nok til å kjøre avgårde. Men den paraplyen, den var vel ikke helt nødvendig......

V

vredensgnag

Gjest
C. Alshus skrev:
Han har jo iallefall en steintøff bil. Og smart nok til å kjøre avgårde. Men den paraplyen, den var vel ikke helt nødvendig......
Det var den jeg stusset over. ;)
Rambo jeep, og mann med paraply.

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
11.731
vredensgnag skrev:
C. Alshus skrev:
Ja?...Trodde du det er ordentlige mannfolk som kjører slike biler? Tøffheten på bilen er omvendt proporsjonal med lengden på tissefanten.

V

vredensgnag

Gjest
Lurer på hva han bruker lue for? Kanskje det begynner å bli glissent der oppe?

Gubra

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2004
Antall liker
852
Pink_Panther skrev:
vredensgnag skrev:
C. Alshus skrev:
Ja?...Trodde du det er ordentlige mannfolk som kjører slike biler? Tøffheten på bilen er omvendt proporsjonal med lengden på tissefanten.
Ja hvis det er en trøst for deg der du humper rundt i asfaltloppa di så for all del.......

Topp Bunn