Jeg bryr meg ikke om det du skriver.Kanskje Orso endelig har skjønt det ...... Noe flere burde legge seg på minnet forøvrig... Og det er:
The best dominance is ignorance...
Men det var jo matnyttig, da.....
Jeg bryr meg ikke om det du skriver.Kanskje Orso endelig har skjønt det ...... Noe flere burde legge seg på minnet forøvrig... Og det er:
The best dominance is ignorance...
Trodde jeg hadde gjort det, sorry. Er ikke målinger påkrevet for å få god lyd, mener du? Vet ikke om du produserer dine ting kun på øret eller om det er målinger med underveis. Har fått inntrykket av at "alle andre" måler i alle fall og er enige om at det er nødvendig for å få til god lyd.
Hvor kom afrosveisen fra? Osro er ikke her, og noen må ta deng....På tide å la tråden skifte navn til:
Sluket og RoDa denger løs på hverandre og blir aldri enige uansettO0
Så egentlig etter jublende-banan, men så ble det afrosveis istedet.Hvor kom afrosveisen fra? Osro er ikke er, og noen må ta deng....På tide å la tråden skifte navn til:
Sluket og RoDa denger løs på hverandre og blir aldri enige uansettO0
Hvis jeg skulle lese mellom linjene måtte det bli ; egenrådig ,trasig15.762 innlegg sier at du ikke gir opp med det første
Leser hva du skriver og leser gretten gammel gubbe mellom linjene. Jeg tror denne utviklingen går så det suser og magien/erfaringen som i dag IYO trengs for å komme helt på plass snart er unødvendig. Snart vil målingene bli konklusive og grunnlag godt nok for ultimat lyd. Gutta med PC (og sikkert noen av dem med Glava og) er de som driver hobbyen videre, de er fremtidens DIYere. Joda, det ER litt trist, men det hjelper ikke. Musikk er allemannseie, for 199,- pr mnd er du musikkmillionær. Godlyd er mulig ved hjelp av PC og mikrofon, så kan du godt trøste deg med at det ikke er nok for å få til eksepsjonell lyd, i alle fall ikke ennå.
Ikke bli sinna, værsåsnill
Trasig å bli tolket som trasigHvis jeg skulle lese mellom linjene måtte det bli ; egenrådig ,trasig15.762 innlegg sier at du ikke gir opp med det første
Leser hva du skriver og leser gretten gammel gubbe mellom linjene. Jeg tror denne utviklingen går så det suser og magien/erfaringen som i dag IYO trengs for å komme helt på plass snart er unødvendig. Snart vil målingene bli konklusive og grunnlag godt nok for ultimat lyd. Gutta med PC (og sikkert noen av dem med Glava og) er de som driver hobbyen videre, de er fremtidens DIYere. Joda, det ER litt trist, men det hjelper ikke. Musikk er allemannseie, for 199,- pr mnd er du musikkmillionær. Godlyd er mulig ved hjelp av PC og mikrofon, så kan du godt trøste deg med at det ikke er nok for å få til eksepsjonell lyd, i alle fall ikke ennå.
Ellers tror jeg du har rett i at fremtidens diy`ere måler ( akkurat som den erfarne diy`er), Alle som har drevet litt med dette vet at måinger er et supplement og må tolkes på et ERFARINGSGRUNNLAG.
Synes det er litt trist at en ikke skal dra i lag, men kan ha en situasjon hvor en deler erfaringer, kansje den eldre diy`er allerede har forsøkt det som nye ansikter tror er tidenes mest geniale oppsett.
mvh ( ! )
Som du skriver ; Ingen av de fix-it løsningene jeg har hørt som funker. Er ingen mann i gata som får best lyd med de løsningene, og det er litt synd hvis man da tilvenner seg dèt der, uten å forstå det selv ? Hvis det så allikevel skulle slumpe til å funke, hadde det vært kjempebra mener nå jeg da.Trasig å bli tolket som trasigHvis jeg skulle lese mellom linjene måtte det bli ; egenrådig ,trasig15.762 innlegg sier at du ikke gir opp med det første
Ellers tror jeg du har rett i at fremtidens diy`ere måler ( akkurat som den erfarne diy`er), Alle som har drevet litt med dette vet at måinger er et supplement og må tolkes på et ERFARINGSGRUNNLAG.
Synes det er litt trist at en ikke skal dra i lag, men kan ha en situasjon hvor en deler erfaringer, kansje den eldre diy`er allerede har forsøkt det som nye ansikter tror er tidenes mest geniale oppsett.
mvh ( ! )
Det jeg mener er egentlig samme sak som deg, trur eg. At det erfaringsgrunnlaget som de erfarne DIYere (og andre) sitter på blir bedre implementert i "PC-verktøyene" underveis i utviklingen. Selv om det sikkert ikke - ennå - kan gjøre hele jobben. Copland DRC-205 og diverse Lyngdorf har vel forsøkt en "fix-it" løsning. Alle vil vi vel også ha litt "custom" og "know-how" i anleggene våre, ikke like moro hvis mannen i gata får like bra lyd som kara med mange tiårs erfaring? Jeg synes også det ser ut som alle drar i lag, ser ut som det er både besøk og erfaringsutveksling mellom de yngre og de eldre, de dynamiske og horna?
YeppGode råd mangler det ikke på , jeg har selv fått hjelp her og er takknemlig for det.
Det gjelder imidlertid å skille mellom råd fra synsere og de med praktisk erfaring.
De som har / hatt tenåringer i huset vet jo at sålenge det er kommunikasjon er det håp !
Innlegget med mest substans til nå.heisann og hoppsann og falerallera!
??Innlegget med mest substans til nå.heisann og hoppsann og falerallera!
Jeg syns at innholdet i tråden har mye for seg, etter hvert, men har lite sans får trådens tittel. Selv har jeg ofte vært svært uenig med orso, men å starte en egen tråd om det syns jeg lite om.??Innlegget med mest substans til nå.heisann og hoppsann og falerallera!
Hemmelig kode ? Jeg er litt usikker på oversettelsen og har 2 alternativer ;heisann og hoppsann og falerallera!
Feil!Hemmelig kode ? Jeg er litt usikker på oversettelsen og har 2 alternativer ;heisann og hoppsann og falerallera!
1; " per morten ; fuck yourself , du heter hverken sluket eller roda"
2; " Been using my finger, and manlove rules ! "
Holder nok en knapp på oversettelse nr 1..
mvh
He? Hva betydde nå det ordet igjen...The best dominance is ignorance...