Er Islay noe man drikker ? Høres ut som likør.Fyrer opp Tandbergen og finner fram Islay'n min,da er man i himmelen de timene
/jan
Scotch mann scotch :Er Islay noe man drikker ? Høres ut som likør.
Er det første glasset etter at den første flaska er tom som Tandberg låter himmelsk.? :-[Scotch mann scotch :
ps:det får Tandberg'en til å låte himmelsk
/jan
Jeg vil tro det er noe man med fordel kunne spylt ørene med. 8)Er Islay noe man drikker ? Høres ut som likør.
Er du gal mann,bruke edle dråper til denslags ;DJeg vil tro det er noe man med fordel kunne spylt ørene med. 8)
Jeg har en øre- nese- og halsspesialist i bekjentskapskretsen, og hans råd har bestandig vært: La ørene være i fred! De renser seg selv, og de fleste forsøk på rensing, skylling og hva man ellers kan tenke seg, gjør større skade enn nytte.
Og med den mengden store og små unger du har i hus, så er det et viktig poeng..Hehehe tåler det jeg.
Tandberg'en låter bra den til å være en "billig" spiller.
Enkelte kassetter er faktisk bra lyd på,tross alt.
Litt mere barnevennlig enn platespiller også
Så håper og tror jeg kan få en "mimre" stund i sofaen til helgen.I værste fall får man slenge på en cd :
Men det viktigste er å få ørene opp og gå.
/jan
Ja, det kan du trygt si.!Har slitt med influensa her i huset også,til og fra i 14 dager snart.Må vel roe seg snart.
Skal til øre legen i morgen igjen så da får jeg vel dommen.
Er dere på den her kanten så ring,slenger over kjelen fortere enn lynet jeg
Er jo litt nytt her siden sist
/jan
Det tok en, to uker hos meg når jeg gjorde det sist. Jeg lot være å høre for mye på musikk i denne tidenGammal tråd.
Men! Nå har jeg tatt Revaxør, og det var en stund siden sist.. Det som kom ut egner seg ikke på trykk for å si det sånn. Og i mellomtida har jeg endra endel på anlegget og det har blitt tunet etter mitt stadig økende innhold av godsaker i ørene, bl.a. en liten papir bit som ble funnet der inne.
Men nå låter plutselig alt så lyst, så jeg lurer på om jeg må bygge om anlegget på nytt igjen gitt!
Eller hvordan er erfaringa? Blir ørene fort "normalisert" igjen? Altså at denne superhørselen går over i en mer normal type hørsel? Nå hører jeg ei flue går på bordet. Nesten.
Iallefall positivt at det bedres etterhvert! Ble litt nervøs for at man skulle ta med i beregninga hvor tette ørene er når man skal matche et anlegg..Det tok en, to uker hos meg når jeg gjorde det sist. Jeg lot være å høre for mye på musikk i denne tidenGammal tråd.
Men! Nå har jeg tatt Revaxør, og det var en stund siden sist.. Det som kom ut egner seg ikke på trykk for å si det sånn. Og i mellomtida har jeg endra endel på anlegget og det har blitt tunet etter mitt stadig økende innhold av godsaker i ørene, bl.a. en liten papir bit som ble funnet der inne.
Men nå låter plutselig alt så lyst, så jeg lurer på om jeg må bygge om anlegget på nytt igjen gitt!
Eller hvordan er erfaringa? Blir ørene fort "normalisert" igjen? Altså at denne superhørselen går over i en mer normal type hørsel? Nå hører jeg ei flue går på bordet. Nesten.![]()
Jeg gjorde det for tre år siden og da fikk de faktisk ikke ut alt. Noe hadde satt seg fast på trommehinna. Gjorde grisevondt når de prøvde å suge det løs.Dere burde dra og besøke en øredoc. De bruker en slags sugemaskin for å dra møkka ut av ørene.
I tillegg får dere en hørseltest.