Wow folkens - dette gjør virkelig forskjellen! (12 år siden sist)
Min kandidat til årets beste tweak
Min kandidat til årets beste tweak
Finnes det DIY kits, bør det bli en sikker salgsuksessEr syltet med bihulebetennelse ++ for tiden så jeg merker at hørselen ikke er helt på topp...
Men du anbefaler altså en skikkelig øreskyll? Hva slags utstyr må kjøpes inn for å foreta en slik tweaking. Hva blir bedre? Holografi, oppløsning og mellombass? Eller strammes hele registeret opp?
Det finnes, stikk på apoteket og spør etter Revaxør, kommer med en liten flaske med løsemiddel og en liten gummiballong med tut for innføring i øregangen.Finnes det DIY kits, bør det bli en sikker salgsuksess![]()
Bifalles!Wow folkens - dette gjør virkelig forskjellen! (12 år siden sist)
Min kandidat til årets beste tweak![]()
Interessant og skremmende. Kan du huske hvor du leste dette?OBS: Leste et sted at noen får permanent øresus, altså TINITUS, etter øreskylling.
Tenk dere godt om, om det er verdt risikoen...
Merkelig.. Jeg har lest det motsatte. At man kan få tinnitus av ørevoks, og at det da hjelper å skylle ut.OBS: Leste et sted at noen får permanent øresus, altså TINITUS, etter øreskylling.
Tenk dere godt om, om det er verdt risikoen...
Ikke smertefullt, men det er veldig ekkelt når det pågår..
Diger metall sprøyte med kroppstemperert vann som sprøytes inn i øret..
Høres ut som full storm rett i øret, jeg blir nesten døv den første timen etter skylling :-[
En time eller to før øreslylling så skal du ha noen dråper med matolje i øret, det løsner opp en del av guffa og gjør det lettere å skylle ut..
En helt korrekt framstilling av Rotekroken.Du kødde no vel,kan ikke være så ille
![]()
Helt riktig, det er ikke farlig eller gjør vondt, men det er skikkelig ekkelt når det står på og det kan være veldig vanedannende..Sist jeg var nede hos Dr.Dyrego eller hva f** han het så ble jeg ett nytt menneske.Var orntli deilig faktisk å få "spylt" øret syns nå jeg.
Slitt litt med "eksem" i venstre øret,iflg legen.
Var nede før rett før jul og fikk en skikkelig øreskylling,gooody
Går 2 mnd'r og nå er helv*** tilbake....
Ned til Dr.Dyregod mandag og skylle litt igjen.
Det meste slitsomme med dritten er "susinga" i øret mens det står på.
Men at det på noen måte er farlig eller gjør vondt...nopp.
/jan
pas på med at skylle ørerne rotekrok -Helt riktig, det er ikke farlig eller gjør vondt, men det er skikkelig ekkelt når det står på og det kan være veldig vanedannende..
Vet om folk som må til Dr. Dyregod par ganger i året for å skylle, jeg prøver å ikke skylle ørene unødvendig, det er nok jævlig dumt.!?!
Du har jo slitt med den dritten der hvertfall siden i sommer, så for deg så blir det litt anerledes enn for folk som egentlig ikke har det behovet, å utsette seg for slikt unødvendig er jævlig dumt om du spør meg..
Q-tips rett etter dusj holder for de aller fleste.!
Det holder ørene godt nok åpne for normale audiofile i lange tider
Om ikke Q-tips holder, så prøv med en Noise Harvester.!! :![]()
Halla Johnny..pas på med at skylle ørerne rotekrok -
det kan medføre at du erkender forskellen på el34 pushpull og 2A3 se!!
personlig bruger jeg telefonbrusen jævnligt,og det har ikke til dato hindret mig i at nyde forskellen på detaljeringsgraden på ovennævnte rør og principper!
Tror han tar en øreskylling 8)Kor e Vidar_P ??
Det skal sjekkes i morgen den dag.Definer tinnitus..
Hvorfor piper det i øra
Har du hørt om fantomsmerter? Det er smerter som oppleves å komme fra f.eks. en avrevet arm.Definer tinnitus..
Hvorfor piper det i øra
En måned i mono. Trist.Og tror dere ikke Dr Mengele var sjuk idag gett !
Fikk time om en mnd....aight.
/jan