|
Så pinglete kan de da ikke være?brand-x skrev:Kanskje de har bransjetilknytning som dermed offentligjør dem ????
mvh
Kjell P..
Finner denne uttalelsen selvmotsigende jeg. Er medlemmene skjult for andre medlemmer så er de jo skjult i "realiteten." På den andre siden så kan jo ingen her se HVEM noen er - med unntak av de som velger sitt dåpsnavn som nick.Høvdingen skrev:Skjulte medlemmer betyr bare at andre medlemmer ikke kan se hvem de er, men de er jo ikke skjult i realiteten.
Ikke sant? Du skulle se dem i august når de har amcartreff der. Überfemi!joaquin skrev:ljeg likte særlig godt det brummundalsfemine uttrykket "jeez"...
RoDa skrev:Hehe, jeg er en av de skumle skjulte medlemmene buuuhuuuuuuuuuoooææææææ
Blir egentlig litt tent av å snoke sånn ubemerket rundt her inne, litt pirrende kan man si ;D
Ser han på bilder av Komponentens tær, eller teller han innlegg på off-topic med dangelbær...?
Hvem vet....?
Moro at noen finner det verdt å skrive innlegg om i alle fall, hehe![]()
Valentino skrev:Du skulle se dem i august når de har amcartreff der.joaquin skrev:ljeg likte særlig godt det brummundalsfemine uttrykket "jeez"...
Nå er jeg her ;Djoaquin skrev:er du fortsatt pålogget, kw?
for nå står det nemlig "utlogget" på profilen din.
hmmmmmrph!!!!!!!
;D
;D ;D ;Djoaquin skrev:AHA! ER DET DERFOR HAN FORBANNA RODA ALDRI ER PÅLOGGET MEN SVARER I ØST OG VEST I ALLE TRÅDER?
NÅ SKAL JEG FAEN MEG TA HAN ET TAK. HVORDAN? JO, JEG STARTER DENNE TRÅDEN....
;DRoDa skrev:Det heter jo at engler daler ned i skjul, ikke hørt om mange engler som daler ned pålogget?
R
, love and understandingjoaquin skrev:peace!