Sport, sykkel og trening Ski VM

Puma03

Medlem
Ble medlem
10.05.2012
Antall liker
30
Sted
Quick Island
Det var morro med Jonas Olsson sin bragd
Men Jørgen Aukland gjorde også en grym insats i Vasan tidl idag! toern D.Tynell mente Jørgen var den mest værdig vinneren, jobbet kopiøst genom hele loppet og klarte att bite ifra seg på en åpen spurt.
Johan Olsson mener du sikkert.
Stor idrett, og moro at et brudd holder inn i langrennsløypene også. Vel fortjent for en dyktig skiløper som leverer på høyt nivå år etter år. Hatt av!!

VilhelmW

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.03.2009
Antall liker
217
Sted
Alltid lofotværing
Veldig bra at svensken vant og beviste at det går an å gå og holde inn, selv alene. Blir morsommere 5 mil av slikt selv om deg gjør at Northug ikke vinner. Bra for sporten at det ble en svenske i alle fall.
LITT seint ute, men gratulerer til Johan Ohlsson og Sverige med seieren på 5-mila. Jeg var ute i fjellheimen og fikk ikke sett rennet - og jeg skjønte ikkeno' da jeg kom tilbake til bilen utpå sein ettermiddagen, og ikke hørte Northug eller andre norske utøvere nemnt på nyhetene. Da ante jeg at noe hadde gått fryktelig galt her....

Hva mener du egentlig med at det er bra for sporten at en svenske vant? Har du noensinne hørt noen si at det vil være bra for fotballen dersom f.eks. Lillestrøm vant Champions League? Eller at nå må Barcelona, ManU og de andre topplagene, slutte å vinne så inn i helsike - det er ikke bra for bredden i internasjonal fotball? Jeg har aldri hørt sånne utsagn, så hva galt kan det medføre at lille Norge vinner noen medaljer i et ski-VM?? Nå må vi nordmenn slutte å stille oss i sutrekoret, så snart noen av våre utøvere vinner litt - de er jo best i verden!

realist

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
299
Det var morro med Jonas Olsson sin bragd
Men Jørgen Aukland gjorde også en grym insats i Vasan tidl idag! toern D.Tynell mente Jørgen var den mest værdig vinneren, jobbet kopiøst genom hele loppet og klarte att bite ifra seg på en åpen spurt.
Johan Olsson mener du sikkert.
Stor idrett, og moro at et brudd holder inn i langrennsløypene også. Vel fortjent for en dyktig skiløper som leverer på høyt nivå år etter år. Hatt av!!
Bruddet holdt pga et feigt hovedfelt! Flere kunne ha vært med! Han vant tross alt med bare 10 sekunder, etter 5 mil!

Da er det noe helt annet med Kowalchiks stafettetappe!

Topp Bunn