Sport, sykkel og trening Ski VM

pak.k

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.12.2009
Antall liker
222
Sted
Charlottenberg
Torget vurderinger
1
Ja det är ju tydligt så ja.
men men- de var ute efter att starta en debatt om detta och det lyckades visst.
ingen annan tar ju upp ämnet så...
Får hoppas att det kommer ut nånting av detta då i alla fall, oavsett slut.
lycka till senare idag då :)
Mvh.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
I Norge regnes doping for å være en veldig alvorlig anklage. Sånn er det desverre ikke i alle land.
Helt klart! men det forekommer titt som tett.
Ja, og det er jo ikke så rart. Hadde noen blitt tatt for å svindle til seg tilsvarende beløp som f. eks Lance Armstrong i næringslivet hadde det blitt mange år bak murene. Men i idretten er det noen måneders utestengelse, så er de i full vigør igjen. Tragikomisk.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.563
Torget vurderinger
24
Gi nå faen i svenskene da! Er det noe skigåing i dag??

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Kan Halfvarson sikre et nytt svensk sølv på stafetten, tro?

RuneG

Overivrig entusiast
Ble medlem
13.02.2011
Antall liker
176
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
37
Shit, der vant vi (Norge) igjen
Jeg som håpet på Sverige eller Brazil....

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.563
Torget vurderinger
24
Skal dette bli fair så får PN begynne å gå baklengs :cool:

pak.k

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.12.2009
Antall liker
222
Sted
Charlottenberg
Torget vurderinger
1
Det var nog igen ide att ens försöka mot han där mannen.Bara att lyfta på hatten och buga:)

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.563
Torget vurderinger
24
Wasa... pleier ikke det å bli dobbelt norsk hvert år?? Hva heter de.. er det to brødre? Som hentes ut fra aldershjemmet en gang i året?

Edit; mulig jeg tar feil - er de fra Australia mon tro? Oakland Brothers eller noe slikt.

Sist redigert:

prnesse

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.10.2005
Antall liker
356
Sted
Southwest
Torget vurderinger
3
Når blir jo Northug hyllet av en Svensk accapello gruppe også, ganske morsom faktisk.;)

[video=youtube;2A7q0N39fvo]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=2A7q0N39fvo[/video]

C

Cyber

Gjest
Var jo nesten kjedelig den siste etappen. Og svensken sier han mente Northug nesten slapp opp siste bakken...da spurten gikk gav jo svensken opp etter fem tak på stavene.

Begynner å bli mett nå kjenner jeg.

Cash 63

Æresmedlem
Ble medlem
14.06.2007
Antall liker
33.450
Sted
Oslo/Grebbestad
Torget vurderinger
1
cyber/ du var sikkert propp mett før gulll stafetten misstenker jeg! men all heder til staffet gutta.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
En kompis av meg la ut blodgiverkortet sitt på facebook. Den høyeste blodverdien er på 17,6. Flaks at han aldri var på skilandslaget.

C

Cyber

Gjest
Utrolig artig med Heidi Weng i dette VMet. 21 år og nesten i toppen. Gøy å ha fulgt med på henne de siste årene og nå slår hun til for alvor.

Håper de gode finske jentene, Fessel og noen franske løfter seg til neste år - hadde vært utrolig sunt for sporten. Unner også Steira metall i Russland om et års tid, men da må alt klaffe. Flott VM har det vært og enda et løp igjen.

Bx

Bransjeaktør
Ble medlem
04.08.2005
Antall liker
4.848
Enig. Skulle gjerne sett metall til Steira. Hun har vært i vannskorpa til å klare det i mange år. Dernest skulle jeg gjerne sett flere gode russere, svensker, tyskere, italienere, finner, amerikanere, canadiere osv... Det er tynt i toppen i internasjonal kvinnelangrenn for tiden.

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Antall liker
7.773
Torget vurderinger
4
Har også sansen for Weng. Litt (sjarmerende) usikker og famlende ift. pressejævlene ennå, nesten som en leken og lærevillig liten valp, men jenta har guts og lar seg ikke pille på nesa.

Og hun omtaler konsekvent sine bedre lagvenninder som Dronninga & Prinsessa !

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
30.087
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
En kompis av meg la ut blodgiverkortet sitt på facebook. Den høyeste blodverdien er på 17,6. Flaks at han aldri var på skilandslaget.
Der har du det. Kan ikke bruke denslags data løsrevet slik den svenske dokumentaren gjorde.
FIS bruker blodpass nå, slik UCI gjør. Men man kan lure blodpass også om man kjenner de rette menneskene slik Lance Armstrong tilsynelatende greide i 2009.

TrompetN

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.03.2004
Antall liker
7.007
Ser ut som vi kommer til å få se et langrenn som likner et klassikerritt på sykkel på 5 mila i dag. Endelig!!

C

Cyber

Gjest
Fy søren, jeg er glad jeg slipper å gå 5-mil. Ser vondt ut nå...

Håper Olsson klarer det...

Ingeniøren

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.11.2007
Antall liker
1.301
Sted
Tranby
Torget vurderinger
7
Veldig bra at svensken vant og beviste at det går an å gå og holde inn, selv alene. Blir morsommere 5 mil av slikt selv om deg gjør at Northug ikke vinner. Bra for sporten at det ble en svenske i alle fall.

Bx

Bransjeaktør
Ble medlem
04.08.2005
Antall liker
4.848
Jeg ser at jeg ikke var den eneste som krysset fingrene for Olsson.

Jeg hadde sett fram til et 90 minutter med kjedsomhet, 30 min lureløp og så en spurt. Dette ble jo en skikkelig thriller!

Gratulerer til svenskene med det mest heroiske gullet i dette VM.

Cash 63

Æresmedlem
Ble medlem
14.06.2007
Antall liker
33.450
Sted
Oslo/Grebbestad
Torget vurderinger
1
Det var morro med Jonas Olsson sin bragd
Men Jørgen Aukland gjorde også en grym insats i Vasan tidl idag! toern D.Tynell mente Jørgen var den mest værdig vinneren, jobbet kopiøst genom hele loppet og klarte att bite ifra seg på en åpen spurt.

slowmotion

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2009
Antall liker
4.203
Jeg synes det er litt merkelig at det er så mye skriving her om vm på ski.
De har jo ikke gevær på ryggen, så halvparten mangler på en måte.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.563
Torget vurderinger
24
Wasa... pleier ikke det å bli dobbelt norsk hvert år?? Hva heter de.. er det to brødre? Som hentes ut fra aldershjemmet en gang i året?

Edit; mulig jeg tar feil - er de fra Australia mon tro? Oakland Brothers eller noe slikt.
Ehem.. hvordan gikk Wasa'n i år..?? :rolleyes:

Topp Bunn