Politikk, religion og samfunn Skavlan. Et langt gjesp.

Andy

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.07.2003
Innlegg
2.721
Antall liker
4.400
Sted
Nøtterøy
Fyren der evner ikke lenger å engasjere lenger. Politisk korrekt og kjedelig. Geldof fikk jeg litt mer sansen for enn jeg har hatt tidligere. Morsom fyr som likte å utnytte "sir" tittelen og innrømte at han likte å ha mye penger. :)
 

decibelius

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2007
Innlegg
7.866
Antall liker
1.679
Sted
Bislett
Skavland S24E03: Skavland pusser skoene sine, og publikum jubler.
 

Stein 99

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.11.2009
Innlegg
1.596
Antall liker
910
Håpløst program og sluttet å se det for flere år siden. Går ut på hjortejakt i stedet.Men jeg registrerer at mange liker dette sludreprogram fortsatt og han finner fortsatt høyt profilerte gjester.
 

Ingeniøren

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.11.2007
Innlegg
4.255
Antall liker
1.158
Sted
Tranby
Torget vurderinger
7
Synes Skavlan er ok, selv om jeg sjelden ser det - Nytt på Nytt har jeg aldre skjønt dong, fatter ikke hva som er så bra med det ?
 
Sist redigert:

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Innlegg
19.472
Antall liker
9.605
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Jagland? Hans program er vel bare en gang i året?
 
J

Jim.I.Hendriksen

Gjest
Fikk ikke han sparken som programleder der da?
 

Poirot

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.07.2007
Innlegg
2.062
Antall liker
2.003
Mannen heter Skavlan, ikke Skavland.
 

bambi

Æresmedlem
Ble medlem
27.01.2011
Innlegg
16.384
Antall liker
12.323
Sted
Smurfeland
Har aldri akkurat vært noen fan, for å si det diplomatisk. Syns fyren er helt over the top ekkel, og har aldri skjønt populariteten han har oppnådd.
 

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ble medlem
15.11.2007
Innlegg
39.972
Antall liker
81.769
Sted
Knapstad
Torget vurderinger
96
Etter at Skavlan ble Svorsk er det iallefall ikke severdig og jeg gremmes hver gang han skal forsøke å snakke svensk. Nei, jeg går heller en tur med hunden min
 

anywhere

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
05.02.2004
Innlegg
349
Antall liker
23
Sted
Oslo
Torget vurderinger
3
Hvorfor se på TV når man kan kose seg med musikk? Kast TVn på dynga og kjøp heller en bunke med vinyl. TV = et langt gjesp uansett hva som er på :)
 

Medlem-

Overivrig entusiast
Ble medlem
02.09.2012
Innlegg
922
Antall liker
803
Sted
Bergen
For ikke å snakke om all reklamen som går om og om igjen spesielt mobilabonement reklamene er til å bli skikkelig dårlig av.:mad:
 
J

Jim.I.Hendriksen

Gjest
Hvorfor se på TV når man kan kose seg med musikk? Kast TVn på dynga og kjøp heller en bunke med vinyl. TV = et langt gjesp uansett hva som er på :)
Forsvant ut døra i 2005 da var det nok, aldri vært aktuelt å få nytt. Har et lite på hytta som brukes til å se på NRK en sjelden gang, nok det.
 

helarn

Overivrig entusiast
Ble medlem
24.06.2006
Innlegg
845
Antall liker
573
Sted
Bodø
Torget vurderinger
1
Da kan jeg anbefale NRK. Fritt for reklame. At noen klarer å se på reklamefinansierte kanaler med avbrudd i programmet hvert 10-15. min., det skjønner ikke jeg.
 

Bach_Man

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.04.2005
Innlegg
4.390
Antall liker
316
Torget vurderinger
3
For ikke å snakke om all reklamen som går om og om igjen spesielt mobilabonement reklamene er til å bli skikkelig dårlig av.:mad:
For ikke å snakke om kosttilskuddsreklamene som består av prat fra middelaldrende birkenmosjonister med narsissistisk personlighetsforstyrrelse. Jeg holdt på å klikke under Tour de France-sendingene i sommer.
 
Ble medlem
12.03.2012
Innlegg
4.390
Antall liker
8.232
Sted
Laksevåg - Bergen
Når du er litt sliten en fredagskveld etter en lang jobbuke, så er "Skavlan" den perfekte sovemedisin. Men....en ting skal han ha..han får tak i mange selebre gjester. Nei...da er det bedre med musikk. Og vinyl hjelper på "søvnigheten". Du må finne platen, legge platen på spilleren, snu platen, legge platen tilbake i coveret og sette platen tibake i hyllen. Du sovner ikke med så mye styr :D
 
Ble medlem
12.03.2012
Innlegg
4.390
Antall liker
8.232
Sted
Laksevåg - Bergen
Da kan jeg anbefale NRK. Fritt for reklame. At noen klarer å se på reklamefinansierte kanaler med avbrudd i programmet hvert 10-15. min., det skjønner ikke jeg.
Det går ikke an å se en spillefilm på en reklamekanal. En 2 timers spillefilm blir jo 3 timer. Så får du det samme evinnelige gnålet hvert kvarter. Det virker mot sin hensikt. Jeg skal ALDRI kjøpe de produktene som ødelegger filmen :mad:
 

Trondmeg

Æresmedlem
Ble medlem
28.12.2003
Innlegg
13.031
Antall liker
7.853
Torget vurderinger
12
Alle lodder dypere enn Skavlan. Jeg tror jeg kan telle de programmene jeg har sett med han på antall tilgjengelige fingre på egne hender. Det blir så grunt.
 

Bach_Man

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.04.2005
Innlegg
4.390
Antall liker
316
Torget vurderinger
3
Det virker som om de som har vært gjester før ofte blir invitert igjen slik at det nærmest oppstår en syklus med to-tre års periode.
 

Terje-A

Æresmedlem
Ble medlem
16.05.2013
Innlegg
13.496
Antall liker
9.228
Sted
Østfold
Torget vurderinger
19
Jeg synes i hvertfall at Skavlan får mange av gjestene sine til å fortelle om mange ting som man kanskje ikke prater så mye om.
F.eks så synes jeg Bruce fortalte om mange vanskelige ting i barndommen og senere. Skavlan kan være bra.:)
 

totte

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2007
Innlegg
7.296
Antall liker
2.499
Torget vurderinger
0
Altså, si hva du vil om Skavlan, men når Tyra Banks er gjest, da skal jeg se!
Snakk om å holde seg godt!
Vis vedlegget 404796
usedvanlig pen og velholdt. Hun har visst en norsk kjæreste i 50-årene, så om noen år tar jeg kanskje turen over til Amerika og ser om jeg kan finne en som ligner. Kan han, kan vel jeg?
 

OAlex

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.11.2006
Innlegg
3.048
Antall liker
1.407
Sted
Trondheim

Bach_Man

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.04.2005
Innlegg
4.390
Antall liker
316
Torget vurderinger
3
F.eks så synes jeg Bruce fortalte om mange vanskelige ting i barndommen og senere. Skavlan kan være bra.:)
Tipper det meste står i selvbiografien han var der for å promotere.
 

Terje-A

Æresmedlem
Ble medlem
16.05.2013
Innlegg
13.496
Antall liker
9.228
Sted
Østfold
Torget vurderinger
19
F.eks så synes jeg Bruce fortalte om mange vanskelige ting i barndommen og senere. Skavlan kan være bra.:)
Tipper det meste står i selvbiografien han var der for å promotere.
Sikkert riktig, men programmet og en liten whisky ble bra det.:)
Og noen låter med Bruce på anlegget etterpå ble ikke feil det heller.:)
 
Topp Bunn