Skatter fra en tapt tid (bilder)

Dog

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2004
Antall liker
422
Sted
Sola
Curves og Levels gir jo alt du trenger ja, men de "ferdige" Photo-filterne fungerer fint hvis du vil korrigere konsistent. Har vanlige fotografiske benevnelser som 80, LBB og 82. Just a tip ;)

O.
Jo takk takk :)

Ang. bildet så hadde du jaggu rett, en Ctrl+L i photoshop, og litt fikling så ble det bedre. Bruker mye PS, men til tegning ikke bildebehandling.

Edit:
Når det gjelder kvaliteten på riaa kortet så er det bra det. Leste en annen som har prøvd mye riaa skrev at det spilte som en Lehmann Black Cube Statement. Eneste minus jeg har sålangt er at man må skru opp forsterkeren for å gjøre justeringer (jumpere).

Berg

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.02.2003
Antall liker
1
Fått snurret seg til nå her. Må si det lyder over all forventning egentlig, en av grunnene til at jeg kjøpte platespiller var at jeg har et pcbasert digitalsystem. Dette låter meget bra, og jeg har spilt på dette i snart et år. Men jeg spiller jo ikke cder lenger, bare klikker meg frem. Endel av sjarmen er jo å bla igjennom samlingen og finnes seg noen plater for seansen. Dette kan jeg jo nå gjøre med vinyl ;D

Tenkte jeg skulle kjøpe meg en pickup eller to, hadde bestilt en AT oc9 men virker til å være litt leveringsproblematikk. Noen som har noen tanker om pickup til denne spilleren? Vurderer; Dynavector 10x5/20x Benz ace/glider og Clearaudio Virtusio. Som aktuelle kandidater.

Topp Bunn