T
TT.
Gjest
Hvordan gikk det med oppgjøret denne gangen?
Jeg ble iallefall skyldig drøyt 8000,- , noe jeg regnet med.
Jeg ble iallefall skyldig drøyt 8000,- , noe jeg regnet med.
|
Holdt det høyt med vilje. God måte å spare på.^ På tide å justere skattetrekket?
Det lurer jeg også på, fikk 15k i baksmell, vanligvis går jeg i null. Både inntekt og innbetalt skatt var ganske likt som året før.Heyyyy - restskatt? Hvor ble det av skatteletten?
Var nok dei som hadde mest fra før av som stakk av med dei.Det lurer jeg også på, fikk 15k i baksmell, vanligvis går jeg i null. Både inntekt og innbetalt skatt var ganske likt som året før.Heyyyy - restskatt? Hvor ble det av skatteletten?
God måte å spare på ?Holdt det høyt med vilje. God måte å spare på.^ På tide å justere skattetrekket?
Eller man kan si at staten plutselig vil ha enda flere av pengene du har jobbet for å tjene selv i året som gikk, enn de allerede har fått.restskatt er gull verdt. Da har man fått et rentefritt lån fra staten.
Jeg trodde tilnærmet rentefritt lån er normalen nå.restskatt er gull verdt. Da har man fått et rentefritt lån fra staten.
Tja... har man penger til overs så har man fremtiden sikret og slipper å leve fra hånd til munn? man unngår å være slave av banken og arbeidsgiver? Har man økonomisk trygghet så sover man bedre om natta.Hva er vitsen med penger hvis man ikke bruker dem?
minst 36 mente noe annet...Jeg kommer iallfall ikke til å legge ut skatteoppgjøret mitt her inne. Hvem skulle ha interesse av det, og hvorfor?![]()