Jeg har rapportert "med løk"-innlegget, mitt første rapporterte innlegg på HFS. Koselig.
Meldig i rapporteringen: "Crusty har meldt seg inn i tråden med en blanding av ren spamming og klaging på at alle andre er dumme. Jeg synes ikke du skal slette bidragene hans, men gjør ham gjerne oppmerksom på at det er han som er problemet."
han som er problemet??? Du er da ikke lite frekk.
Crusty skjønner i det minste hva jeg mener, selv om han ikke er enig, hvilket er en ærlig sak.
Altså: Slik jeg forstår deg synes du at reaksjonen til klumpmagedamen og det hele er åndsfriskt og fint, mens jeg og en del andre ikke gjør det. Slik holder vi på så lenge vi gidder uten at det kommer så mye nyttig ut av det, men det er nå det vi gjør. Dine bidrag er de fineste synes jeg, særlig post nummer 2 i tråden viser at vi har den følsomme og normkritiske tenkningen i blant oss, og at vi andre har en ekte og levende HFSer å være uenig med og ikke må nøye oss med å raljerere over sitater fra Expressen. Det takker vi for.
Så kommer Crusty og ødelegger. Han skriver at vi er ensporede og har skylapper, og at den ene er verre enn den andre. Så begynner han med pølse og garnityr og hele tråden sklir ut fra det fine og nogenlunde monomane sporet den var på. Som de unge sier: Kultent.