En etterlysning fra deg i nabotråden:Noen ganger fortjener du tittelen id....ot. Den fortjente du nå!Ja, noen lar seg virkelig provosere.Du skal ha ganske mange rødstrømpe-gener for å klare å se at:
"Mer plass mellom bordene for deg, din mor og din far i familiehjørnet"
er på noen måte diskriminerende eller man som familie som ikke er akkurat slik, ikke er god nok!
Men det er jo klart, det er lettere å forklare for alle som har en mor og en far at det finnes de som ikke er bare mann og dame i et parforhold.
Man må selvsagt ta hensyn til de 1000 som må forklare at, joda, de fleste familier er faktisk mor og far, enn de millionene som må forklare at det ikke trenger å være slik. Det er logisk...
Noen lar seg virkelig provosere av alt!
Det er forskjell på å kommentere på et debattsted og å ta kontakt med Ikea for å få fjernet dette. Om du ikke klarer å se forskjellen, så tror jeg rødstrømpe-genene dine er litt i veien for gangsynet.
PS: merkelig hvor stille det ble fra Larson, Cruiser og Kortslutning nå? Mulig jeg ikke fått med meg hva de har skrevet...
Read more at http://www.hifisentralen.no/forumet...migrasjonskrisen-132.html#y97Ry6GoSbQibyMo.99
Og du lurer på hvorfor jeg (og andre) knapt gidder å diskutere med deg...
Du burde være i stand til å trekke en rød strek mellom prikkene.
?? ?? ?? ?? !! ??