Det er en annen metode en kan benytte for å holde gjevnt blodukkernivå. Men kanskje best at jeg ikke forteller om denne da jeg erfarer den kan ha noen kjedelige bivirkningerTrappet ned på sjokolade. En og annen bit en sjelden gang. Prøver å holde meg unna ting som topper blodsukkeret.
Haagen Ringnes. Mandelstangen ble spyttet ut. Melkesjokoladen ble avfeid med kommentaren «ikke kakaosmør».Det var et innslag på TV en gang der de ga en belgisk, tror jeg, konfektmaker en Mandelstang. Ustyrtelig morsomt det ansiktsuttrykket. Freia melkesjokolade fikk såvidt godkjent.
Hm, høres gammelt ut. Sikker på at det er samme innslag du tenker på? Men jeg kan godt huske feil. Men jeg erindrer at melkesjokoladen fikk passere som brukandes.Haagen Ringnes. Mandelstangen ble spyttet ut. Melkesjokoladen ble avfeid med kommentaren «ikke kakaosmør».
Tror jeg hørte Pascal på radioen en gang ble spurt om hva han syns om norsk sjokolade, og mente at den ikke var bra fordi man ble tørst av å spise den. Det skulle man visst ikke bli ifølge ham.Hm, høres gammelt ut. Sikker på at det er samme innslag du tenker på? Men jeg kan godt huske feil. Men jeg erindrer at melkesjokoladen fikk passere som brukandes.