Tja..jeg har nå Spotify Free. Jeg regner med at denne har samme lydkvalitet som betalingstjenesten. (Det er bare at jeg må høre gjennom noe reklame iblant, men dette har jeg ikke vært utsatt for foreløpig. Muligens p.g.a at det fortsatt er på betastadiet. Uansett, lydkvaliteten er sånn ca happy-go-lucky. Høres ut som noe tilsvarende 96kbs-128kbs mp3? Litt for kjipt, og holder (egentlig) såvidt til bakgrunnsmusikk. Men for mange , og inkludert meg selv (selv om jeg motsier meg selv litt nå), så er kvaliteten grei nok til å både og sjekke ut, og å høre på musikk. Men ikke for å *slappe* av med musikk, hvis dere skjønner.
....OI der kom det noe reklame forresten, det var noe spotify-selvpromotering =) Det var positivt at reklamen hadde samme lydstyrke som musikken ihvertfall. Kanskje t.o.m lavere, men der må jeg få jeg få hørt på flere reklamesnutter før jeg avgir endelig dom
Edit: må innrømme av kvaliteten var litt bedre enn først antydet. Tjaa..noe mellom 128-160kbs mp3. Hvis det er kodet i vorbis og streamer i 128kbs, så stemmer vel det sånn mer eller mindre.