Finn M skrev:
nb skrev:
Finn M skrev:
Jeg hadde aldri i verden betalt kr 399 for et dataspill! For noe tøys! Og på en diskett!!? Om noen år har noe slikt bare antikvarisk verdi.... ;D
Trenger ikke "disketten" - kan kjøpes via nedlasting på Steam
Jammen...: å betale kr 399 for et dataspill og samtidig blir det hevdet at musikk skal være gratis?! Det forstår jeg ikke.. Trodde dette var et musikk forum...Ihvertfall ligger det under Musikk Generelt??? :
Jeg betaler, gladelig. Men jeg betaler ikke for søppel.
For noen år siden dro jeg ned å leverte 2 søppelsekker med VHS filmer til 'gjenvinning'. Disse filmene kostet meg en ganske god slump med penger i innkjøp, selvfølgelig, og det var ingenting i veien med dem. Noen kunne godt satt seg ned og sett på de, men hvem gidder vel det?
Slik er det med CD-ene mine også. De har stått stuet bort i flere år, og de kommer ikke frem igjen, om jeg får det som jeg vil. Jeg kunne kastet dem nå, og sluppet å lagre på dem. Det gjør jeg ikke, p.g.a. to ting, de kostet mye i innkjøp, og det kan hende det er noe der som jeg ikke får tak i andre steder.
Det at de kostet mye i innkjøp spiller egentlig ingen trille, de er verdt det de er verdt for meg i dag (altså null og niks), ikke det de kostet en gang i tiden.
Med andre ord, når jeg føler at sjansen for å miste noe umistelig ikke er spesielt stor, går de samme veien som VHS kasettene og diskettene mine. Jeg føler at den dagen nærmer seg.