Simaudio MOON Neo Ace - Nå på lager og i demo!

En liten forsterker med stort hjerte!

Tilsett kun to gode høyttalere og du får et "state of the art" stereoanlegg for digitale og analoge kilder, med full kontroll fra ditt nettbrett eller smarttelefon, takket være den eminente MiND-appen.

For mer informasjon se her:

MOON NEO ACE - Oslo Hifi Center

MOON_Neo_ACE_Silver.jpg

MOON_Neo_ACE_2-Tone.jpg

MOON-Ace-de-Simaudio-Negro.jpg

Sist redigert:

Kommentarer

E.I.A.

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.07.2004
Antall liker
3.828
Torget vurderinger
49
Så spennende ut denne:)
Eneste jeg stusser på er 2x50w i en integrert til 36000,- , ikke akkurat value for money.

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
12.559
Torget vurderinger
2
Eneste jeg stusser på er 2x50w i en integrert til 36000,- , ikke akkurat value for money.
Impliserer du med dette at kr/Watt er det som teller? Hva med Naim, Rega, Heed, Doxa og alle rørforsterkere i hele verden, for eksempel?
:)

Mvh
Håkon Rognlien

E.I.A.

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.07.2004
Antall liker
3.828
Torget vurderinger
49
Impliserer du med dette at kr/Watt er det som teller? Hva med Naim, Rega, Heed, Doxa og alle rørforsterkere i hele verden, for eksempel?

Mvh
Håkon Rognlien
Visste jeg ville bli arrestert på den, men seriøst kan du rocke med bare 50w? ;);)
Spiller sikkert veldig bra med riktig match, men det er mange sterke konkurrenter i dette prissegmentet, og felles for disse er at de har betydelig mer effekt enn denne.
Feks Hegel og Parasound :)
Er på jakt etter en alt i et boks til Harbeth C7ES3 og ProAc DB1, tror den blir litt svak til sistnevnte...., men jeg har tatt feil før.

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
12.559
Torget vurderinger
2

Mvh
Håkon Rognlien
Visste jeg ville bli arrestert på den, men seriøst kan du rocke med bare 50w? ;);)
Spiller sikkert veldig bra med riktig match, men det er mange sterke konkurrenter i dette prissegmentet, og felles for disse er at de har betydelig mer effekt enn denne.
Er på jakt etter en alt i et boks til Harbeth C7ES3 og ProAc DB1, tror den blir litt svak til sistnevnte...., men jeg har tatt feil før.
Prøv 50W og en seriøs strømforsyning på Klipsch Cornwall, du, så tenker jeg du aldri stiller et så dumt spørsmål igjen! ;D

Hva angår dine høyttalere skal jeg ikke uttale meg; kjenner ikke disse spesifikt. Men for å kontre med et like dumt spørsmål...: Kan du rocke med noe så bitte lite som de høyttalerne du nevner...? :D

Skal forsøke å være litt seriøs (og litt snillere, da)... Spesielt på Harbeth, vil min kvalifiserte gjetting gå i retning av at klang og innsyn i musikken, er viktigere enn rå kraft. Hvor høyt du kan spille, vil blant annet avhenge av romstørrelse og kontroll over det som skjer. Nå har jeg ikke sjekket hva Moon-forsterkeren veier, men ser vi på vekt opp mot 20 kilo, ville jeg ikke bekymret meg et sekund over kontroll og kraft (gitt at vi har å gjøre med konvensjonell strømforsyning).

Mvh
Håkon Rognlien

Regasus

Medlem
Ble medlem
12.04.2016
Antall liker
25
Torget vurderinger
5

Mvh
Håkon Rognlien
Høres ut som du er kandidat for å sjekke ut en Naim SuperUniti. Som Oslo Hi-Fi Center også fører mener jeg?

E.I.A.

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.07.2004
Antall liker
3.828
Torget vurderinger
49

Mvh
Håkon Rognlien
Prøv 50W og en seriøs strømforsyning på Klipsch Cornwall, du, så tenker jeg du aldri stiller et så dumt spørsmål igjen! ;D

Hva angår dine høyttalere skal jeg ikke uttale meg; kjenner ikke disse spesifikt. Men for å kontre med et like dumt spørsmål...: Kan du rocke med noe så bitte lite som de høyttalerne du nevner...? :D

Skal forsøke å være litt seriøs (og litt snillere, da)... Spesielt på Harbeth, vil min kvalifiserte gjetting gå i retning av at klang og innsyn i musikken, er viktigere enn rå kraft. Hvor høyt du kan spille, vil blant annet avhenge av romstørrelse og kontroll over det som skjer. Nå har jeg ikke sjekket hva Moon-forsterkeren veier, men ser vi på vekt opp mot 20 kilo, ville jeg ikke bekymret meg et sekund over kontroll og kraft (gitt at vi har å gjøre med konvensjonell strømforsyning).

Mvh
Håkon Rognlien
Touche!

Tar meg en øl til og rocker videre............skål :cool:

BritFi

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.11.2012
Antall liker
2.449
Sted
Tilbake i Oslo, igjen.
Torget vurderinger
3
Hørte denne på messa, på AP Sitara 25. Helt OK, men var inget typisk "rocke-anlegg" den komboen.

Fine, vellydende og kraftige watt i Moon Neo serien. Vil nok holde for de fleste. Selv ville jeg gått for Neo 220i + en god dac/streamer om jeg skulle gå Canadas.

Auditor

Æresmedlem
Ble medlem
27.02.2006
Antall liker
4.356
Torget vurderinger
1
Håkon: Det har du HELT rett i. Det er ikke antall watt som teller , men kvaliteten på de watt man rår over. Og til deg, EIA: Neo Ace trenger kanskje mer følsomme høyttalere enn du tenkte, men får den det er musikken sikra, den. Såfremt de ikke er FOR varme i signaturen. Tro meg. Det er FULLT mulig å rocke med femti watt "on tap". De skal være underbygd ordentlig, bare- slik feks Per Abrahamsen gjorde med det jeg mener er en av tidenes beste norske integrertforsterkere til pris: Electrocompaniet ECI 2..Skal tro om ikke du hadde likt kombinasjonen Moon Neo Ace og PMC.22 eller 23?.:cool:

Sist redigert:

Informasjon om bruker

Oslo Hi-Fi Center
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
462
Link til alle artikler
467
Oslo Hi-Fi Center sine annonser
Bransjenyheter
Spennende nyheter i demo hos Oslo Hi-Fi Center!

Spennende nyheter i demo hos Oslo Hi-Fi Center!

• 1
Det skjer mye spennende hos oss om dagen – vi har fått inn flere nyheter som nå er klare for demo i butikken: Sonus faber Maxima Amator Håndlaget italiensk eleganse på sitt best! Maxima Amator...
Fortsett
Bransjenyheter
Kari Bremnes gjester Oslo Hi-Fi Center sitt 50-årsjubileum!

Kari Bremnes gjester Oslo Hi-Fi Center sitt 50-årsjubileum!

• 0
Vi er stolte av å kunne annonsere at Kari Bremnes besøker Oslo Hi‑Fi Center under vårt 50‑årsjubileum den 25.–26. oktober! Som en av Norges største og mest respekterte artiststemmer – med sine...
Fortsett
Bransjenyheter
Christie projektorer nå hos Oslo Hi-Fi Center

Christie projektorer nå hos Oslo Hi-Fi Center

• 0
Nyhet hos Oslo Hi-Fi Center! Vi er stolte av å kunngjøre at Oslo Hi-Fi Center nå forhandler projektorer fra anerkjente Christie og lerret fra Multivision Screens! Snart kan du oppleve...
Fortsett
Bransjenyheter
Nyhet! Crystal Cable til Oslo Hi-Fi Center

Nyhet! Crystal Cable til Oslo Hi-Fi Center

• 3
🔊 Nyhet hos Oslo Hi-Fi Center 🎉 Vi er stolte av å kunngjøre at vi nå er offisiell norsk distributør av Crystal Cables! Crystal Cables kombinerer teknologi og håndverk for å levere kabler i...
Fortsett
Bransjenyheter
Høstpuls & 50-årsjubileum hos Oslo Hifi Center

Høstpuls & 50-årsjubileum hos Oslo Hifi Center

• 1
Meld deg på her: https://www.facebook.com/events/1803790097683260 Vi inviterer deg til en helt spesiell helg fylt med lyd, nyheter og ekte entusiasme! Bli med når vi feirer 50 år med lidenskap...
Fortsett
Bransjenyheter
Kom innom OHC og opplev T+A Symphonia

Kom innom OHC og opplev T+A Symphonia

• 0
Kom innom å hør T+A Syphonia hos Oslo Hi-Fi Center T+A Symphonia strømmeforsterker Med denne strømmeforsterkeren hyller vi nesten 50 år med «Engineering Emotion». Symphonia gir liv til...
Fortsett
Topp Bunn