Sigberg Audio SBS.1 review på Audioholics.com!

Da har jeg den glede å dele at våre Sigberg Audio SBS.1 aktive høyttalere er testet hos Audioholics.com! :love:

Det er en svært grundig anmeldelse som tar for seg alt fra tekniske valg og løsninger, via lytteinntrykk til målinger, så gjennom dette vil man få et grundig inntrykk av produktet! Uten å spoile for mye så oppsummeres det hele til en totalscore på 4.5 / 5 :geek:


Les hele anmeldelsen her: https://www.audioholics.com/bookshelf-speaker-reviews/sigberg-audio-sbs.1-1


1651670116737.png


SigbergAudio-SBS.1-White1-Edit.jpg
 
Sist redigert:

Kommentarer

steinost

Æresmedlem
Ble medlem
22.01.2004
Innlegg
11.240
Antall liker
8.200
Sted
Lillestrøm
Torget vurderinger
2
Veldig gøy å lese slikt, har jo hørt hva du har fått til i Horten.
Hadde jo også en hyggelig middag sammen der.
Utrolig moro hva du har fått til. Gratulerer masse.

Steinar.
 

erk

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.01.2015
Innlegg
2.040
Antall liker
3.944
Sted
Tårnåsen
Gratulerer, utrolig gøy! Og det var jo mest en ren 5-er i karakter og litt merkelig å sette karakter på bass extension på en høyttaler som er designet for å brukes med subber. Men det kommer jo godt fram i teksten.

Reviewen tar også opp fordelene med disse til hjemmekinoen og der er jeg helt enig! Skikkelig innertier med aktiv drift og de prioriteringene du har gjort sånn sett. Håper at du snart drukner i ordre på 13.4 oppsett til high-end hjemmekinoen i USA hvert øyeblikk :cool: Du får grave fram en custom installer (de må ha det selvsagt) over there fortere enn svint!
 

SigbergAudio

Bransjeaktør
Ble medlem
03.08.2005
Innlegg
3.112
Antall liker
6.487
Sted
Østlandet
Torget vurderinger
1
Gratulerer, utrolig gøy! Og det var jo mest en ren 5-er i karakter og litt merkelig å sette karakter på bass extension på en høyttaler som er designet for å brukes med subber. Men det kommer jo godt fram i teksten.

Reviewen tar også opp fordelene med disse til hjemmekinoen og der er jeg helt enig! Skikkelig innertier med aktiv drift og de prioriteringene du har gjort sånn sett. Håper at du snart drukner i ordre på 13.4 oppsett til high-end hjemmekinoen i USA hvert øyeblikk :cool: Du får grave fram en custom installer (de må ha det selvsagt) over there fortere enn svint!
Tusen takk!

Ja jeg kommenterte også til de at de burde nesten skrevet bare "-" eller "N/A" på bass extension, men men. Så lenge det eneste jeg får kritikk for er by design så skal jeg ikke klage så veldig mye. :D

Hvis jeg drukner i bestillinger til 13.4 oppsett så får jeg ganske slitsomme voksesmerter tror jeg, men det hadde så klart vært kult! :geek: Ellers er erfaringen at folk generelt tenker ganske lenge før de kjøper ting, så selv om jeg selvsagt håper på god effekt av en slik anmeldelse så tar det antageligvis tid og skjer gradvis. Men vi får se! :D
 

IvarT

Fløyelsgutten
Ble medlem
19.02.2015
Innlegg
2.058
Antall liker
4.924
Sted
Haugesund
Torget vurderinger
2
Skvatt litt da tittelen på denne tråden dukka opp. "Anmeldt"? Hva er det nå du har gjort da? Provosert noen gullører? :D

Men heldigvis var det ikke "politianmeldt" det var snakk om her da :p

Uansett, gratulerer så mye! Veldig gøy - og veldig fortjent :love:
 
2

2xJ

Gjest
Bransjeaktører som er aktive på forumet, deltar i diskusjoner og har en gjennomsiktig måte og konstruere produkter på, er helt hinsides bra !!!!! Jeg er nok ikke i kjøpegruppen din, men det er ikke tvil om at jeg en gang skulle bli det, hadde lagt igjen kronene mine hos Sigberg Audio !!!!!!

KUDOS !!!!! Og ikke minst GRATULERER med flott test!!

/JR
 

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.203
Antall liker
101.683
Torget vurderinger
23
Herlig! Way to go. Har ikke hørt de selv men det spiller jo ingen rolle for noen. Morsomt at norske nisjebedrifter tar frem gode no Bull produkter!
 
M

MusicBear

Gjest
Grattis - vel fortjent - respekt!!! 🔊 :)
Quality never goes out of style - not even from Norway 🇳🇴
 

Informasjon om bruker

SigbergAudio
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
6.487
Link til alle artikler
60
SigbergAudio sine annonser
Bransjenyheter
Sigberg Audio demo / B-vare

Sigberg Audio demo / B-vare

  • 0
Er du interessert i Sigberg Audio og ute etter å gjøre et kupp? Vi har nesten alltid produkter inne som har vært benyttet i demo, på messe eller av andre årsaker ikke kan selges til full pris...
Fortsett
Bransjenyheter
Sigberg Audio MANTA snart tilgjengelig i hvitt!

Sigberg Audio MANTA snart tilgjengelig i hvitt!

  • 0
Vi gikk tom for MANTA rett over nyttår, og i ny batch med kabinetter kommer vi til å bestille opp et begrenset antall i hvitt! 🥳😍 Ta kontakt hvis du er interessert i denne fargekombinasjonen! Hvis...
Fortsett
Bransjenyheter
Sigberg Audio MANTA årets produkt i Stereopluss!

Sigberg Audio MANTA årets produkt i Stereopluss!

  • 0
Jeg er glad å stolt over å dele at Sigberg Audio MANTA høyttalersystem er valgt ut som et av årets produkter 2023-2024 av Stereopluss! :love: Arbeidet med dette unike høyttalerkonseptet har vært...
Fortsett
Bransjenyheter
Salg Sigberg Audio Inkognito 10 og hvite SBS.1

Salg Sigberg Audio Inkognito 10 og hvite SBS.1

  • 0
Sjelden sjanse til å skaffe seg splitter nye Sigberg Audio produkter til rabattert pris! Grunnet et ønske om å balansere ut lagerbeholdningen litt før bestilling av flere kabinetter kjører vi nå...
Fortsett
Bransjenyheter
Christer Krogh snakker om Sigberg Audio (video)

Christer Krogh snakker om Sigberg Audio (video)

  • 11
Denne høsten har vi delt et antall korte klipp (rundt et minutt hver) hvor Christer Krogh som er mixing & mastering engineer og produsent hos Velvet recording snakker om sin opplevelse av Manta og...
Fortsett
Bransjenyheter
Ikke plass til (enda en) subwoofer? Helt sikker? :)

Ikke plass til (enda en) subwoofer? Helt sikker? :)

  • 13
Her kommer en liten bildekavalkade av hvordan folk har valgt å plassere og integrere sine Sigberg Audio subwoofere! Med Inkognito kan du få bass av høy kvalitet og dypbass ned til 20hz eller...
Fortsett
Topp Bunn