ShaunV's sparebøsse

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • BHO

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.10.2004
    Innlegg
    3.082
    Antall liker
    296
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    2
    Morsomt tiltak shaunv :)
    Gøy å se at det finnes ungdom som søker den rette sti. ;D ;D
     

    shaunv

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2006
    Innlegg
    1.577
    Antall liker
    67
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    19
    BHO skrev:
    Morsomt tiltak shaunv :)
    Gøy å se at det finnes ungdom som søker den rette sti. ;D ;D
    Jeg sliter litt med rekrutteringen av venner. De har ikke lært seg hva som er ekte musikk enda. ::)
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    BHO skrev:
    Morsomt tiltak shaunv :)
    Gøy å se at det finnes ungdom som søker den rette sti. ;D ;D
    Rekrutering, viktig :D



    shaunv skrev:
    Jeg sliter litt med rekrutteringen av venner. De har ikke lært seg hva som er ekte musikk enda. ::)
    Hehe du får gi de en innføring tror jeg.

    Flott tråd, keep e'm comming.

    /jan
     

    shaunv

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2006
    Innlegg
    1.577
    Antall liker
    67
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    19
    JanR skrev:
    Rekrutering, viktig :D

    shaunv skrev:
    Jeg sliter litt med rekrutteringen av venner. De har ikke lært seg hva som er ekte musikk enda. ::)
    Hehe du får gi de en innføring tror jeg.

    Flott tråd, keep e'm comming.

    /jan
    Hvis du ikke husker det, så skal jo faktisk du ha den største delen av æren for at jeg faktisk tok steget over i rørverden! ;) Takk!

    Hjelper ikke med innføring når de ikke liker noe ordentlig musikk. Og ikke hører forskjell på lyd som de sier.
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    shaunv skrev:
    JanR skrev:
    Rekrutering, viktig :D

    shaunv skrev:
    Jeg sliter litt med rekrutteringen av venner. De har ikke lært seg hva som er ekte musikk enda. ::)
    Hehe du får gi de en innføring tror jeg.

    Flott tråd, keep e'm comming.

    /jan
    Hvis du ikke husker det, så skal jo faktisk du ha den største delen av æren for at jeg faktisk tok steget over i rørverden! ;) Takk!

    Hjelper ikke med innføring når de ikke liker noe ordentlig musikk. Og ikke hører forskjell på lyd som de sier.
    Væssago :)
    Ikke alle som faller for "du...hør nå her ! Det du bare må få lånt ørene til er noe orntli rør utstyr...." ;D

    Vel, ja og nei. Noen må bli fortalt (kanskje) på den harde måten. Alle har vel en favoritt sjanger/artist. Tar de seg 10-15 minutter foran anlegget ditt så tenker jeg noen av de ser lyset :)
    Ikke hører forskjell på "lyd" er det dummeste jeg hører. Kjerringa mumlet noe om det en gang i tiden, nå har a "stjelt" Forte'ene mine/min gamle platespilleren min...hva blir det neste ;D

    Nei J-V, ikke gi opp kompisene ennå. Og hva du enn gjør ikke gi deg :)

    /jan
     

    H.R

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Innlegg
    8.084
    Antall liker
    6.539
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    Vel, misjonærer har prøvd de siste 2000 år å få folk til å se lyset. Noen blir truffet mens andre ikke så det er bare å gå på med krum hals og en bunke med musikk så gir det nok resultater skal du se
     

    shaunv

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2006
    Innlegg
    1.577
    Antall liker
    67
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    19
    JanR skrev:
    Væssago :)
    Ikke alle som faller for "du...hør nå her ! Det du bare må få lånt ørene til er noe orntli rør utstyr...." ;D

    Vel, ja og nei. Noen må bli fortalt (kanskje) på den harde måten. Alle har vel en favoritt sjanger/artist. Tar de seg 10-15 minutter foran anlegget ditt så tenker jeg noen av de ser lyset :)
    Ikke hører forskjell på "lyd" er det dummeste jeg hører. Kjerringa mumlet noe om det en gang i tiden, nå har a "stjelt" Forte'ene mine/min gamle platespilleren min...hva blir det neste ;D

    Nei J-V, ikke gi opp kompisene ennå. Og hva du enn gjør ikke gi deg :)

    /jan
    Hehe, du har god karisma vet du. Du lot meg jo låne den mest rørete av alle røramper. AI300.

    Om ikke gutter, så har jeg sånn halvveis overbevist et par jenter, så er kanskje håp fra den kanten.

    Snart stjeler hun Hørnehorna dine!:-O

    Sålenge jeg har råd så kommer jeg nok ikke til å slutte nei. ;) Men er strengt tatt ikke så mye mer jeg har råd til å skaffe meg, så blir nok mer fokus på å skaffe ny musikk, og kanskje litt bytte av smådeler i tiden framover. :) Null hast. Jeg har jo enda ikke gjennomført den muligens største komponentoppgraderingen jeg noen sinne kommer til å ha. ;D

    (Lett å si nå i alle fall)
     

    shaunv

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2006
    Innlegg
    1.577
    Antall liker
    67
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    19
    Nå begynner jeg å forstå hvorfor man ikke får tak i store black gates...
     

    Rune S

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Innlegg
    4.569
    Antall liker
    1.241
    Torget vurderinger
    11
    Gratulerer med glimrende tråd! :)
    Imponerende liste av utstyr du har hatt innom,og hvor i alle dager har du fått tak i så flotte høytalere som de du har nå ? :D
    Du har vert en god kunde,hehe :)

    Så du likte det du hørte av WKzene altså?
    Etter min ringe erfaring er det noe helt spessielt som skjer med de 100+100uF plassert i den posisjonen.Der er ingen andre Black Gate skifter som har gitt meg i nærheten av så store forandringer som de høres ut til å gjøre i den posisjonen i AN utstyr.Skjedde akkurat de samme store forandringene når jeg satte de inn i min forrige kit 1 også.
    Og synes du det var brukbare forandringer så kan du bare glede deg til AN interstagene er på plass :)
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    shaunv skrev:
    Nå begynner jeg å forstå hvorfor man ikke får tak i store black gates...
    Pokker ta, voksen sak ;)

    Du beggynner å bli stor på det ;D
    Bra jobba J-V.

    /jan
     

    shaunv

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2006
    Innlegg
    1.577
    Antall liker
    67
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    19
    JanR skrev:
    Pokker ta, voksen sak ;)

    Du beggynner å bli stor på det ;D
    Bra jobba J-V.

    /jan
    Grei størrelse på den ja!:)

    Joda, begynne å hjelpe nå. Hehe. Ikke føler jeg meg så hjelpesløs lengre heller. Hehe. ;)
     

    shaunv

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2006
    Innlegg
    1.577
    Antall liker
    67
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    19
    Rune S skrev:
    Gratulerer med glimrende tråd! :)
    Imponerende liste av utstyr du har hatt innom,og hvor i alle dager har du fått tak i så flotte høytalere som de du har nå ? :D
    Du har vert en god kunde,hehe :)

    Så du likte det du hørte av WKzene altså?
    Etter min ringe erfaring er det noe helt spessielt som skjer med de 100+100uF plassert i den posisjonen.Der er ingen andre Black Gate skifter som har gitt meg i nærheten av så store forandringer som de høres ut til å gjøre i den posisjonen i AN utstyr.Skjedde akkurat de samme store forandringene når jeg satte de inn i min forrige kit 1 også.
    Og synes du det var brukbare forandringer så kan du bare glede deg til AN interstagene er på plass :)
    Jo takker så mye!
    Litt utstyr har det jo blitt. Ting jeg aldri rakk ta bilde av også. :p

    Nei altså, du skjønner det at noen var så dumme å selge meg høytalerne sine! ;D

    Hvis det er så store forrandringer på alt annet, kan det da være noe forrandring igjen til utgangstrafoene? ::)
     

    Hornlyd

    Musikkglad
    Ble medlem
    01.04.2005
    Innlegg
    19.858
    Antall liker
    10.695
    Torget vurderinger
    10
    Ble Quad litt kjedelig i forhold til AN/E og horn? Jeg hørte på noen Martin Logan i Stavanger i sommer og det var helt ok men litt tamt?

    Er vi kanskje blitt litt blaserte når det gjelder dynamikk? :D
     

    shaunv

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2006
    Innlegg
    1.577
    Antall liker
    67
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    19
    hel skrev:
    Ble Quad litt kjedelig i forhold til AN/E og horn? Jeg hørte på noen Martin Logan i Stavanger i sommer og det var helt ok men litt tamt?

    Er vi kanskje blitt litt blaserte når det gjelder dynamikk? :D
    Det ble nok litt snilt ja. ;) Spilte pent forsåvidt, men manglet liksom noe...

    Ja, kanskje vi er bortskjemt.
     

    Hornlyd

    Musikkglad
    Ble medlem
    01.04.2005
    Innlegg
    19.858
    Antall liker
    10.695
    Torget vurderinger
    10
    Jeg tipper du kommer til å ha et par Palladium hos deg i løpet av 2011. Det har du vel ikke prøvd? ;)
    Selv er jeg hvertfall veldig veldig nysgjerrig.
     

    shaunv

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2006
    Innlegg
    1.577
    Antall liker
    67
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    19
    hel skrev:
    Jeg tipper du kommer til å ha et par Palladium hos deg i løpet av 2011. Det har du vel ikke prøvd? ;)
    Selv er jeg hvertfall veldig veldig nysgjerrig.
    Har nok ikke prøvd de nei. Men de har i grunnen aldri pirret meg skal jeg være ærlig. ;)

    Akkurat nå har jeg nok høytalerne som kommer til å stå der i lang tid! 8)
     

    shaunv

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2006
    Innlegg
    1.577
    Antall liker
    67
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    19
    Også litt arbeid da.

    Det skulle visst ikke være bare barnemat å lodde sølvkabler som er så tynne at de smelter ved samme temperatur som loddetinnet og samtidig er vanskelig å jobbe med pga størrelsen og mykheten. Riktignok ganske høyt smeltepunkt på tinnet også, så kunne jo alltids brukt noe med lavere smeltepunkt. Men er det audio note man lodder på må man jo bruke audio note sitt sølvloddetinn også. :) Men nå er det gjort, og ikke tok det fyr ved oppstart heller. ;)(PS: jeg tok noen målinger først, så var ikke noe skudd fra hofta)
     

    Vedlegg

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Bratt lærekurve har du hatt J-V :)

    Ser meget bra ut og vil jo tro at det låter minst like bra. Bra jobbet, igjen.

    /jan
     

    shaunv

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2006
    Innlegg
    1.577
    Antall liker
    67
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    19
    JanR skrev:
    Bratt lærekurve har du hatt J-V :)

    Ser meget bra ut og vil jo tro at det låter minst like bra. Bra jobbet, igjen.

    /jan
    Ganske så bratt, men må til. ;)

    Og ja, minst like bra!
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    shaunv skrev:
    JanR skrev:
    Bratt lærekurve har du hatt J-V :)

    Ser meget bra ut og vil jo tro at det låter minst like bra. Bra jobbet, igjen.

    /jan
    Ganske så bratt, men må til. ;)

    Og ja, minst like bra!
    ;D ;D

    Nå venter vi bare på ett par inntrykk etter modfiseringen :)

    /jan
     

    shaunv

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2006
    Innlegg
    1.577
    Antall liker
    67
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    19
    JanR skrev:
    ;D ;D

    Nå venter vi bare på ett par inntrykk etter modfiseringen :)

    /jan
    Må nesten la de nye loddingene komme seg først før jeg omtåler sølv interstagene. ;) For sist trafoer ble loddet på den så spilte den direkte dårlig noen dager. ;D Nå er riktignok ikke det tilfellet nå. ;)

    Folk som liker klipsch tror jeg i alle fall ville likt hva som skjedde med lyden for å si det sånn.
     

    Rune S

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Innlegg
    4.569
    Antall liker
    1.241
    Torget vurderinger
    11
    Jeg er mektig imponert J-V ,som jeg skrev i PM,lodde-eksamen klasse A+ herved bestått! :D

    Personlig har jeg aldri hørt en større musikalsk oppgradering ved skifte av noen komponenter som det jeg gjorde når jeg satte inn de interstagene,du hentyder til Klipsch,og det kjenner jeg meg godt igjen i når vi snakker om rå dynamikk,de låter bare som de puster mye lettere,lyden slipper lynhurtig gjennom,voldsom dynamikk,og dette er noe jeg kjenner klart igjen fra de høyere level AN produktene jeg har vert borti nå,som M8 og S8,IO pick-uper.Enorm dynamikk,nesten arrogant kontroll,høyere naturlig oppløsning,mer gjennomsiktig,mer naturlig organisk klang og en homogenitet i lyden som jeg ikke tror jeg har hørt noen annen plass.Tror du vil merke det nå etterhvert,lydbegreper blir mindre og mindre interesant og for den del klare å høre,musikken kommuniserer bedre og blir viktigere ! :)
     

    shaunv

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2006
    Innlegg
    1.577
    Antall liker
    67
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    19
    Rune S skrev:
    Jeg er mektig imponert J-V ,som jeg skrev i PM,lodde-eksamen klasse A+ herved bestått! :D

    Personlig har jeg aldri hørt en større musikalsk oppgradering ved skifte av noen komponenter som det jeg gjorde når jeg satte inn de interstagene,du hentyder til Klipsch,og det kjenner jeg meg godt igjen i,de låter bare som de puster mye lettere,lyden slipper lynhurtig gjennom,voldsom dynamikk,og dette er noe jeg kjenner klart igjen fra de høyere level AN produktene jeg har vert borti nå,som M8 og S8,IO pick-uper,enorm dynamikk,høyere naturlig oppløsning,mer gjennomsiktig,mer naturlig organisk klang og en homogenitet i lyden som jeg ikke tror jeg har hørt noen annen plass.Tror du vil merke det nå etterhvert,lydbegreper blir mindre og mindre interesant og for den del klare å høre,musikken kommuniserer bedre og blir viktigere ! :)
    Takker! Får jeg det skriftelig? Hehe.

    Nei, nå skal jeg kose meg og spille litt musikk mens ting går seg til! Må passe på å spille høyt nå før det kommer gester som ikke er mine til hus. ;D
     

    shaunv

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2006
    Innlegg
    1.577
    Antall liker
    67
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    19
    Men jeg må innrømme...Kribler litt etter å begynne å montere utgangstrafoer. ::)
     

    Rune S

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Innlegg
    4.569
    Antall liker
    1.241
    Torget vurderinger
    11
    shaunv skrev:
    Rune S skrev:
    Jeg er mektig imponert J-V ,som jeg skrev i PM,lodde-eksamen klasse A+ herved bestått! :D

    Personlig har jeg aldri hørt en større musikalsk oppgradering ved skifte av noen komponenter som det jeg gjorde når jeg satte inn de interstagene,du hentyder til Klipsch,og det kjenner jeg meg godt igjen i,de låter bare som de puster mye lettere,lyden slipper lynhurtig gjennom,voldsom dynamikk,og dette er noe jeg kjenner klart igjen fra de høyere level AN produktene jeg har vert borti nå,som M8 og S8,IO pick-uper,enorm dynamikk,høyere naturlig oppløsning,mer gjennomsiktig,mer naturlig organisk klang og en homogenitet i lyden som jeg ikke tror jeg har hørt noen annen plass.Tror du vil merke det nå etterhvert,lydbegreper blir mindre og mindre interesant og for den del klare å høre,musikken kommuniserer bedre og blir viktigere ! :)
    Takker! Får jeg det skriftelig? Hehe.

    Nei, nå skal jeg kose meg og spille litt musikk mens ting går seg til! Må passe på å spille høyt nå før det kommer gester som ikke er mine til hus. ;D
    Kan lage et diplom :D ;D

    Sett volumet på 11, og øk på!! :D
     

    Rune S

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Innlegg
    4.569
    Antall liker
    1.241
    Torget vurderinger
    11
    shaunv skrev:
    Men jeg må innrømme...Kribler litt etter å begynne å montere utgangstrafoer. ::)
    Hehe,kjenner den følelsen,og jeg synes du allerede har tatt hovedpunktene med hva interstagene gjør,så strengt tatt er det igrunnen ingenting å vente på viss du ikke holder ut :)
    Selv tror jeg at jeg ventet noen dager,husker ikke helt ::) ,men ivertfall så forandret ikke inntrykket av interstagene seg,de ble bare bedre og bedre,mer og mer usynlig lydmessig.
    Der er noen ting man bare hører umiddelbart er klart bedre på alle områder,og da trenger man igrunnen ikke å vente med neste komponentskifte,men sånn optimalt sett trenger ivertfall jeg selv ofte flere dager før alle lydmessige inntrykk synker inn,ofte tar det lenger tid,men for meg så er de interstagene i den kategorien jeg har opplevd med WKZene i 200uF posisjonen mot 300B røra,WE300B,Siemens CCa,man hører umiddelbart at alt bare låter mer naturlig og levende.
     

    Rune S

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Innlegg
    4.569
    Antall liker
    1.241
    Torget vurderinger
    11
    shaunv skrev:
    Rune S skrev:
    Kan lage et diplom :D ;D

    Sett volumet på 11, og øk på!! :D
    :D

    Spiller som regel på tolv og oppover jeg da. ;)
    Tenkte mer som man bruker å si om enkelte døve gitarister når man har volumknotter som er merket fra 1-10 ;)
    Så du må se om du klarer å vri tantepotmeteret forbi max ,begynne på runde nummer 2 ;D
     

    shaunv

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2006
    Innlegg
    1.577
    Antall liker
    67
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    19
    Rune S skrev:
    Tenkte mer som man bruker å si om enkelte døve gitarister når man har volumknotter som er merket fra 1-10 ;)
    Så du må se om du klarer å vri tantepotmeteret forbi max ,begynne på runde nummer 2 ;D
    Jeg har prøvd. Og ja, den har en grense. :( (PS veldig lav gain på innspilling)
    Rune S skrev:
    Hehe,kjenner den følelsen,og jeg synes du allerede har tatt hovedpunktene med hva interstagene gjør,så strengt tatt er det igrunnen ingenting å vente på viss du ikke holder ut :)
    Selv tror jeg at jeg ventet noen dager,husker ikke helt ::) ,men ivertfall så forandret ikke inntrykket av interstagene seg,de ble bare bedre og bedre,mer og mer usynlig lydmessig.
    Der er noen ting man bare hører umiddelbart er klart bedre på alle områder,og da trenger man igrunnen ikke å vente med neste komponentskifte,men sånn optimalt sett trenger ivertfall jeg selv ofte flere dager før alle lydmessige inntrykk synker inn,ofte tar det lenger tid,men for meg så er de interstagene i den kategorien jeg har opplevd med WKZene i 200uF posisjonen mot 300B røra,WE300B,Siemens CCa,man hører umiddelbart at alt bare låter mer naturlig og levende.
    Får vel heller se på det. Finner jeg på noe annet artig å gjøre så får vente. Men hvis det ikke skjer noe i verden spørs det om ikke lysten blir for stor. ;)

    Ja, det er snakk om umiddelbare store forskjellen, ingen tvil!
     

    shaunv

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2006
    Innlegg
    1.577
    Antall liker
    67
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    19
    ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
     

    BHO

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.10.2004
    Innlegg
    3.082
    Antall liker
    296
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    2
    ÅÅ....fydda!!!!!
    ;D ;D ;D
     

    shaunv

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2006
    Innlegg
    1.577
    Antall liker
    67
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    19
    BHO skrev:
    ÅÅ....fydda!!!!!
    ;D ;D ;D
    Ikke egentlig. ;)

    I blandt er det greit å få bekreftet hvorfor noen er villig til å punge ut for audio note utgangstrafoer med sølv i primær og sekunder. :eek:
     

    ottone

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.04.2008
    Innlegg
    14.285
    Antall liker
    11.072
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    Nydelig, shaunv!
    Mange komponenter får hjertet til å slå fortere her, Petrof-flygelet kanskje mest av alle.
     

    Hornlyd

    Musikkglad
    Ble medlem
    01.04.2005
    Innlegg
    19.858
    Antall liker
    10.695
    Torget vurderinger
    10
    Nå er jeg nødt til å ta meg en tur snart ;)
     

    shaunv

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2006
    Innlegg
    1.577
    Antall liker
    67
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    19
    Jøgga skrev:
    Nydelig, shaunv!
    Mange komponenter får hjertet til å slå fortere her, Petrof-flygelet kanskje mest av alle.
    Takk! Det er godt å høre!:)

    hel skrev:
    Nå er jeg nødt til å ta meg en tur snart ;)
    Ja, du blir nok nødt til det;) Skal bare spille inn litt først. :)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn