Ikke så heftig, men denne historien er desto mer pinligDere drar på hifi messerog det blir til historier som det vore Roskilde festivalen
🫣
Ikke så heftig, men denne historien er desto mer pinligDere drar på hifi messerog det blir til historier som det vore Roskilde festivalen
🫣
Herlig cliffhanger der altsåDenne historien vil du like! Jeg lover ualminnelig høye øyenbryn, vidt oppsperrede øyne og e-de-mulig-latter![]()
Fritt for selvskryt, kun «uskyldig», men kraftig dissing av selvutnevnt kompetanse og fortreffelighetHerlig cliffhanger der altsåTror vi skal på åndelige plan evt ekstrem selvskryt🫢
Poenget er at målingen du presenterer er glattet tilsvarende. Sett fir til 1/12 og vis faseresponsen, så kan du bare gå tilbake til lagret etterpå igjen.Sjekk chat![]()
Du mener 1/2? Resolution of energy response?Poenget er at målingen du presenterer er glattet tilsvarende. Sett fir til 1/12 og vis faseresponsen, så kan du bare gå tilbake til lagret etterpå igjen.
Ikke avslør for mye nå da. den må tas med øyekontaktFritt for selvskryt, kun «uskyldig», men kraftig dissing av selvutnevnt kompetanse og fortreffelighet![]()
Jeg mener se på grafen etter å ha satt den til 1/12. Poenget er at 1/2 til 1/1 gir deg en veldig glattet kurve. Sett den gjerne tilbake til det etterpå, men kjør opp oppløsning bare for grafenes skyld en stakket stundDu mener 1/2? Resolution of energy response?
Jeg deler gladelig. Ikke like sexy denne,Jeg mener se på grafen etter å ha satt den til 1/12. Poenget er at 1/2 til 1/1 gir deg en veldig glattet kurve. Sett den gjerne tilbake til det etterpå, men kjør opp oppløsning bare for grafenes skyld en stakket stund
Må ikke overselge den🫢 Men jeg gleder megIkke avslør for mye nå da. den må tas med øyekontakt
Er bare ikke helt med på hva jeg skal sette til 1/12....Jeg mener se på grafen etter å ha satt den til 1/12. Poenget er at 1/2 til 1/1 gir deg en veldig glattet kurve. Sett den gjerne tilbake til det etterpå, men kjør opp oppløsning bare for grafenes skyld en stakket stund
Jo, så fin som faen den. Begynner drømme om et mer symmetrisk rom jeg også nå
Den er ikke riktig. Ny kommer med 1/12Jo, så fin som faen den. Begynner drømme om et mer symmetrisk rom jeg også nå
fir... resolution of energyMå ikke overselge den
Er bare ikke helt med på hva jeg skal sette til 1/12....
Jepp...symmetri
Jeg er usikker på hvor bra dette er. Sliter du mer? Mener du at kanalene følger hverandre fint?Jepp...symmetri![]()
Ja, jeg har absolutt større fase avvik mellom kanalene her i min stue. Derfor jeg tok den øvelsen jeg gjorde for noen uker siden.Jeg er usikker på hvor bra dette er. Sliter du mer? Mener du at kanalene følger hverandre fint?