Hvor mye bøll?GD viser bøll, med 180hz. Har prøvd å flytte på alt, men gir opp. Legger måling død og begravet.
Hvor mye bøll?GD viser bøll, med 180hz. Har prøvd å flytte på alt, men gir opp. Legger måling død og begravet.
Jeg revurdert mange justeringer etter å ha brukt ørene. Liten tvil om at FR ikke forteller hele historien. Et par dipper her og der er noen ganger kun irritasjon for øynene, ørene sier noe annet.Å justere anlegget med ny plassering av høyttalere og lytteposisjon, blir alltid til det bedre. Akkurat som når en får noe nytt i hus. Rart det, men det forteller en del hvordan hjernen funker.
Hvor mye bøll?
Ikke så mye det. Hvor mye glatting?
Ikke uenig. Jeg vil bare påpeke min idiotiske hjerne som hyller alt det positive ved en forandring, så kommer hverdagen snikende etter hvert. Det jeg har gjort nå er å trekke høyttalere mer sammen, og fått mer avstand til sidevegger.Jeg revurdert mange justeringer etter å ha brukt ørene. Liten tvil om at FR ikke forteller hele historien. Et par dipper her og der er noen ganger kun irritasjon for øynene, ørene sier noe annet.
Faktisk har jeg gjort de største fremskrittene etter at jeg tror jeg har snublet. Blir bare mer og mer fornøyd.
1/12. nova er bypasset på målingenIkke så mye det. Hvor mye glatting?
Hvor langt fra sidevegger, ca rundt 140?1/12. nova er bypasset på målingen
Rommet er jo bare 4 meter brettHvor langt fra sidevegger, ca rundt 140?