"Bedre å tie enn å spørre en dåre, for svaret gjør ingen klok."Av ren nysgjerrighet. Hvorfor skulle jeg brent subkassene mine?
"Bedre å tie enn å spørre en dåre, for svaret gjør ingen klok."Av ren nysgjerrighet. Hvorfor skulle jeg brent subkassene mine?
Er enig i det, jeg vet jo fjaset hans."Bedre å tie enn å spørre en dåre, for svaret gjør ingen klok."
Da var den avklart![]()
Veldig bra med en objektiv vurdering.Jeg vil unngå å bruke ChatGPT for mye i et forum, men dette tårnet som Mr flageborg misjonere om, måtte jeg ta å diskutere med ChatGPT. Jeg er liksom ikke helt klar for å brenne basstårna
Vis vedlegget 1144588
Nå var det vel snakk om at et av ditt tårn skulle gjøre jobben til to, men ok jeg lar ChatGPT vurdere det og.Veldig bra med en objektiv vurdering.
Hva blir svaret hvis du legger inn det andre tårnet også?
Og justerer til 5 basselementer pr. side?![]()
Dette var ingen dyp analyse. Men fra mitt ståsted så tipper jeg det byr på avanserte dsp ratting.Veldig bra at du tok deg tid til å få fram en del vurderinger fra ChatGPT
Det er mange som ikke ser noen grunn til å ha subwoofer for stereo/musikk.
Hvis man til nød skal ha subwoofer.....så må kun 1 stk. være nok.
Det er sikkert millioner av slike "påstander" ute i det store nettet.
Så er det noen som tar et skritt videre og tilpasser flere subwoofere/bassmoduler.
Bassere kan monteres både vertikalt og horisontalt, men de mest kjente(Geddes)
mener 3 stk. fordelt i rommet på gulvplanet er tilstrekkelig.
WaveForming setter bassere på dagsorden på en helt ny måte, men er vi kommet
dit fordi ChatGPT har analysert hvordan man bør behandle bassbølger?
Det fine med en skriftlig oppsummering er muligheten til å etterprøve konklusjonene
så nå kan jo neste steg være å søke et par frivillige som kan sjekke ut resultatene fra
ChatGPT for begge tårn-løsningene.
Dette er jo ikke vurderinger. Slike modeller lærer seg språk og blir spesialister på å gjenta det som står på nettet. Siden det bare er du som skriver om disse tårnene er det med andre ord bare gjentakelse av ting som er skrevet av deg.Veldig bra at du tok deg tid til å få fram en del vurderinger fra ChatGPT![]()
Hva for deg til tro at jeg ikke har det? Sitter på dass og skriver med ChatGPT.Ser ut som du trenger en prat med chatgpt.
Du kan få denHadde ikke kasta, men er vel for seint nå. Den spilleren tar jo alt, fra 16 til 78! Tenk så deilig å kjøre drittplatene i 78, mens ekstrem-metallen kan gå på 16!! Jeg ville ha fiksa på hyssingen rundt armen, og satt den inn i racket!![]()