Der ser du hva du vet...Trodde ikke du hadde så mange på The at du trengte å utelate det i sorteringen![]()
Jeg vet ikke ikke så mye, men jeg er sikker på jeg ville likt The Boney M og The Frank Zappa.Der ser du hva du vet...![]()
Dette er "må ha", kjenner jeg!
Kjenner jeg ikke til, men skal sjekkeSpill no Slamosa, får du fredagsnykk
Tabbe! Når du starter med det tøvet er det vanskelig å slutte.Hva gjør en for å få utgiftene til å strekke til? Bestilte min første virkelige jålevinyl, og går vekk fra prinsippet mitt om at det alltid handler om musikkenFøkk me
![]()
Svak sjel og blir lett reve medTabbe! Når du starter med det tøvet er det vanskelig å slutte.
Hvem, Hva, Hvor?Hva gjør en for å få utgiftene til å strekke til? Bestilte min første virkelige jålevinyl, og går vekk fra prinsippet mitt om at det alltid handler om musikkenFøkk me
![]()
Så mainstream at det ikke bør nevnes..Hvem, Hva, Hvor?![]()
Om du føler skam, kan du sette den i skammens skap her.Så mainstream at det ikke bør nevnes..![]()
Hvor jålete plate snakker vi om. Vi har 180g, 45 rpm, supervinyl og full tosk.Hva gjør en for å få utgiftene til å strekke til? Bestilte min første virkelige jålevinyl, og går vekk fra prinsippet mitt om at det alltid handler om musikkenFøkk me
![]()
Husk at skammens skap finnes her ogOm du føler skam, kan du sette den i skammens skap her.
Full tosk!Hvor jålete plate snakker vi om. Vi har 180g, 45 rpm, supervinyl og full tosk.
Hvordan sparkler du innsiden av gips veggen ?Eneste problem nå er at ocd sier at det ikke er pent bak spilene![]()
Jeg har ikke mulighet til det. Men montere en fast spile på selve veggen til høyre for panelet for å få en pen avslutning.Du gjør fin jobb. Kantlist av en spile løser OCD vel?
Faktisk. Det er den gylne timen(e)Sånn er det når en blir gammel! Men deilige de timene før verden våkner!
TakkKjenner ikke musikken men det er så digg å kikke på den snurra![]()
Ha en fin dag sevald
mvh
Pent oppsettHåper det er greit at jeg sniker inn et bilde av lillebror og resten i racket.
Høyttalerene mener du? Ingen problem. Ikke svære greiene, men akkurat slik jeg ønsker det. Ellers har jeg ingenting av disse nymontens greiene i form av streamer m.m.Pent oppsettFår vi se resten?
![]()
Pent oppsett som må vises fremHøyttalerene mener du? Ingen problem. Ikke svære greiene, men akkurat slik jeg ønsker det. Ellers har jeg ingenting av disse nymontens greiene i form av streamer m.m.
Som sagt, akkurat størrelsen jeg foretrekker. Uten sub også. Jo, jeg syns det spiller særdeles bra nå etter at ny spiller og arm kom inn.Pent oppsett som må vises fremSikker på at det er et vellydende anlegg. Alt trenger ikke å være oversize
![]()
Kjekk å høre at ny spiller og arm var vellykketSom sagt, akkurat størrelsen jeg foretrekker. Uten sub også. Jo, jeg syns det spiller særdeles bra nå etter at ny spiller og arm kom inn.
Nå må du ta deg sammePent oppsett som må vises fremSikker på at det er et vellydende anlegg. Alt trenger ikke å være oversize
![]()