Sevalds rosablogg

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Sevald

Avviker.
    Ble medlem
    27.02.2005
    Antall liker
    26.235
    Sted
    Aksdal, Rogaland
    Torget vurderinger
    1
    Da var jeg godt forsynt av varmen, har badet og vært på stranden hele dagen med familien plus svoger og villminkene hans.

Ozzy boksen skulle spares til en anledning med kompiser men jeg sprakk i kveld.

18 album og flere er doble. Og med en nydelig innpakning. 6000kr for en slik boks er ikke gale.

IMG_3785.jpeg

IMG_3782.jpeg

Tør banne på at jeg er den eneste med Clearaudio Innovation spiller med Ozzy platematte🤪

IMG_3783.jpeg

Begynner med The Ultimate sin.

IMG_3784.jpeg

Skal bli gøy å spille de mer ukjente opptakene og b sider osv, men det sparer jeg.

Sevald

Avviker.
    Ble medlem
    27.02.2005
    Antall liker
    26.235
    Sted
    Aksdal, Rogaland
    Torget vurderinger
    1
    Ozzmosis på snurrebassen i kveld. Makan til skjev plate, og da tenker jeg ikke i form av Giske Vink😆 Gidder ikke ha en så dyr boks hvor ene platen gir meg sjøsyke. En kjapp mail ble til Imusic. Regner med dette ordner seg.

IMG_3810.jpeg

Sevald

Avviker.
    Ble medlem
    27.02.2005
    Antall liker
    26.235
    Sted
    Aksdal, Rogaland
    Torget vurderinger
    1
    …… Ozzy er på i kveld og. Mange synes nok han var tulling, men Ozzy er for meg barndomsminner. Sykla rundt på bygda med ghettoblasteren bakpå og bl a dette albummet for full peis

IMG_3827.jpeg

Kanskje min måte å musikk misjonere. Nei, dette stakk meg. Trist kveld. Akkurat det samme når Bowie døde😔

Sist redigert:

Sevald

Avviker.
    Ble medlem
    27.02.2005
    Antall liker
    26.235
    Sted
    Aksdal, Rogaland
    Torget vurderinger
    1
    Ozzy levde på overtid, fikk sikkert med seg mer i livet enn hva vi får og musikken er der fremdeles 😊
    Absolutt. Spørs om han husket så mye😕 Det er likevel litt sjokkerende at det skjedde så kjapt etter avskjedskonserten. Mulig det ble for mye medisiner bare så han skulle klare å gjennomføre. Det er rart, hadde ikke trodd at jeg skulle ta tungt når han reiste🥲

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.692
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Absolutt. Spørs om han husket så mye😕 Det er likevel litt sjokkerende at det skjedde så kjapt etter avskjedskonserten. Mulig det ble for mye medisiner bare så han skulle klare å gjennomføre. Det er rart, hadde ikke trodd at jeg skulle ta tungt når han reiste🥲
    Når du tar det tungt at en du ikke kjente dør, får du faen meg gråte en skvett når jeg legger på røret 😆

Sevald

Avviker.
    Ble medlem
    27.02.2005
    Antall liker
    26.235
    Sted
    Aksdal, Rogaland
    Torget vurderinger
    1
    Når du tar det tungt at en du ikke kjente dør, får du faen meg gråte en skvett når jeg legger på røret 😆
    Sikker på at du legger på røret først?🥴 Frisk fyr i havgapet mot en bygdatulling. Det sies faktisk at folk fra bygda lever kortere. Lav utdanning og skjønner seg ikke på sunt kosthold😆

Sist redigert:

Sevald

Avviker.
    Ble medlem
    27.02.2005
    Antall liker
    26.235
    Sted
    Aksdal, Rogaland
    Torget vurderinger
    1
    Livet går videre… Kan ikke lengre deppe over Ozzy bortgang. Jeg vurdere noe gøy med å hedre Ozzy på min måte, men det er noen tanker jeg må la modnes litt.

Dagen skinner og litt mer med plater i posten. Tar meg selv i at jeg samler videre på det trygge og gode, men og kanskje litt kjedelige. Mål videre. Begynn å utfordre musikken på vinyl. Kan ikke bare ha en vinyl samling bestående av gode minner. Venter mer plater, men det er like konservativt det som kommer der….

IMG_3860.jpeg

E. Largo

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2007
    Antall liker
    19.893
    Sted
    Disco Volante
    Torget vurderinger
    2
    Livet går videre… Kan ikke lengre deppe over Ozzy bortgang. Jeg vurdere noe gøy med å hedre Ozzy på min måte, men det er noen tanker jeg må la modnes litt.

Dagen skinner og litt mer med plater i posten. Tar meg selv i at jeg samler videre på det trygge og gode, men og kanskje litt kjedelige. Mål videre. Begynn å utfordre musikken på vinyl. Kan ikke bare ha en vinyl samling bestående av gode minner. Venter mer plater, men det er like konservativt det som kommer der….

Vis vedlegget 1134887
    Aldri feil å utfordre seg selv med ny musikk. I dag er det jo så veldig enkelt å oppdage ny musikk med streaming, så vi har ingen unnskyldninger. Selv har jeg oppdaget mye som var ukjent for meg i med å følge med på musikktrådene her på forumet. Men det har jo gjort litt vondt i lommeboka til tider :)

Sevald

Avviker.
    Ble medlem
    27.02.2005
    Antall liker
    26.235
    Sted
    Aksdal, Rogaland
    Torget vurderinger
    1
    Aldri feil å utfordre seg selv med ny musikk. I dag er det jo så veldig enkelt å oppdage ny musikk med streaming, så vi har ingen unnskyldninger. Selv har jeg oppdaget mye som var ukjent for meg i med å følge med på musikktrådene her på forumet. Men det har jo gjort litt vondt i lommeboka til tider :)
    Jeg gjør det samme. Tar ofte skjermbilder og sjekker opp musikk når jeg har tid og anledning.

steinost

Æresmedlem
    Ble medlem
    22.01.2004
    Antall liker
    10.369
    Sted
    Lillestrøm
    Torget vurderinger
    2

Vis vedlegget 1134887
    To bra fra Genesis dette. Frank og Fleetwood er ikke galt det heller.

Sevald

Avviker.
    Ble medlem
    27.02.2005
    Antall liker
    26.235
    Sted
    Aksdal, Rogaland
    Torget vurderinger
    1
    Sevald i storbyen….. Jeg er litt lei av ungdommen som går med propper i ørene og som ikke hører etter… På t banen satt jeg også med propper, langt inn i musikken mysterier🤪🤪 jeg hadde okkupert et sete med Ludvig sekken min. En litt sur mann prøvde få kontakt, og jeg bare nikket anerkjennende, smilte og flyttet sekken. Da så han bare enda surere ut. Jævla løk tenkte jeg. Litt lei dro jeg ut proppene for å høre hva problemet hans var….. Han var fra billettkontroll😛 Tipper han var dritalei bygdetullinger med propper i byen hans🤓 Jeg hadde billett 😜

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn