"Min mann" sier "ta med kattefaen en lørdag!"Mio sier: "Katt?! I butikken?! Sikker på at det er så lurt?"
Vis vedlegget 1128933
|
"Min mann" sier "ta med kattefaen en lørdag!"Mio sier: "Katt?! I butikken?! Sikker på at det er så lurt?"
Vis vedlegget 1128933
….. igjen, hadde det bare vært meg og katten, så tviler jeg på at valget hadde blitt syden. Men jeg bor sammen med kone og to tenåringsjenter, og storbyferie og shopping var på planen, da klarte jeg å overtale de til syden i stede. Late dager med basseng og strand er bedre enn å bære på poser i handlegaterGod feerii!!
Skakke til syden slik dere fintfolk, men koser meg hjemme med gulasj til lunsj og sol i nakken lell!
Vis vedlegget 1128962
God sommer!![]()
Takk for det, og god sommer til deg ogGod sommer ferie sevaldBare å kose seg best en kan
mvh
Du har da døtre! Barnearbeid har sin fortreffelighet bare man evner å ha en litt vid definisjon til begrepetUt og gjør hagearbeid. Kun for å få pluss poeng. Planlegger en litt bratt lørdag på fest og påfølgende bytur i fin vær![]()
De klarer ikke å jobbe pga veldig tykke puter under armeneDu har da døtre! Barnearbeid har sin fortreffelighet bare man evner å ha en litt vid definisjon til begrepet![]()
Betyr det at du ser på deg selv som sossBreiflabb tendenser her nå![]()
Duc har vært det leeengeBetyr det at du ser på deg selv som soss![]()
Vokst opp i enkle kår akkurat som Arne under her. Ser han tøffer seg litt han da, men menBetyr det at du ser på deg selv som soss![]()
Sikkert nytt fotballag til Haugesund![]()
Sandy Mini - 3D Sets | 3D Printing Ideas
Did you know that the Original Prusa MK4, comes equipped with a USB stick containing an exquisite STL „Sandy mini“ designed by talented 3D Sets - 3D printabl...youtube.com
Ser kul ut! Hva skal du lage?
Eh neiSkal du produsere ? Kan du lage noen som er beregnet på 2 tonn ?![]()
Nesten manhatten dette her!3d printer på meg også.
Første "tegning" på plass.
Vis vedlegget 1130279
Diffusor type "ekte skyline"
Du har jo vært i Sjøforsvaret, hvor du må ha blitt godt vant, hva er problemet?Hvis du tror emojien handleren om grekeren, så tar du veldig feil!![]()
Tar feil hele dagen jeg. Står godt i en sinna emojiHvis du tror emojien handleren om grekeren, så tar du veldig feil!![]()