Hmmm., løft på sløret da. Mistenker at du venter på noe langt mer spennende enn meg!Jeg klaget da ikke i siste innleggetDessuten synes jeg platespillere ikke skal stå igjen på perrongen
![]()
Hmmm., løft på sløret da. Mistenker at du venter på noe langt mer spennende enn meg!Jeg klaget da ikke i siste innleggetDessuten synes jeg platespillere ikke skal stå igjen på perrongen
![]()
Og hvis jeg hadde fulgt med i timen, så har du vel mer enn hintet om valgetHmmm., løft på sløret da. Mistenker at du venter på noe langt mer spennende enn meg!
En skal vel ikke være Columbo for å gjennomskue denHmmm., løft på sløret da. Mistenker at du venter på noe langt mer spennende enn meg!
Vill ikke kalle det lite spennende sevald
Master er blir litt for mye for meg. Tror jegTøffe saker fra Clearaudio som det meste fra den kanten
mvh
Hehe bare ventMaster er blir litt for mye for meg. Tror jeg
Så absoluttGratulerer med fet spiller! Skal ikke kimse av viktigheten for det visuelle i hobbyen![]()
Takk. Tja, jeg er glad i umami red jeg da. Kan slenge på en ekstra arm og pu, men føler det ser litt ut som byggekraner på en byggeplassGratulerer med ny platespiller! Dette blir gromt! Da er vel PU neste endring?
Ja, kjærligheten varer til en bedre pickup dukker opp...Tja, jeg er glad i umami red jeg da.
Som med alt annet. Handler jo om smak og behag og. Ikke minst matching med armJa, kjærligheten varer til en bedre pickup dukker opp...
Mange pickuper som passer den armen, null problemIkke minst matching med arm
Klart det. Var ikke det jeg menteMange pickuper som passer den armen, null problem
Du tenkte kanskje mest på "smak og behag"? Men hva har du prøvd på den?Klart det. Var ikke det jeg mente![]()
Nei, det jeg mente er at jeg synes Umami red er en god match sammen med armen min, og min smak. Men absolutt ikke fremmed for tanken om at det finnes pu som er bedre og jeg kan like. Akkurat nå er jeg fornøydDu tenkte kanskje mest på "smak og behag"? Men hva har du prøvd på den?
Byttet kommer uansett, det er en slitedel.Akkurat nå er jeg fornøyd![]()
Bare så synd slitedelen blir dyrere og dyrereByttet kommer uansett, det er en slitedel.![]()
Ser grom ut, gratulerer!Hvis jeg en gang skulle klikke og fundere på bygge den om til master, er det bare og ringe de med det største og kraftigste stikkpillene.
Takk for detSer grom ut, gratulerer!
Den der Master - hver sin lyst. Den vekket noen følelser, men habegjær var ikke blant de. Men det er nå meg...
TakkGratulerer med oljeplattform![]()
Bare en tanke... Skulle det vært en motor til?Hvis jeg en gang skulle klikke og fundere på bygge den om til master, er det bare og ringe de med det største og kraftigste stikkpillene.
Vis vedlegget 1113300
Kanskje, men samtidig så er det vel så tung masse, at jeg ser ikke helt hva flere motorer skal gjøre. Annet enn å bare overkompensere, som alt annet i denne klassen.Bare en tanke... Skulle det vært en motor til?I motsetning til Lagga, synes jeg det drivverket er kult
![]()
Nå blir det ren samlingenlingning på to drivverk, så det blir spennende. Akkurat nå er jeg uten riaa, og jeg har bare en EAR låne riaa. Den fin nok den, men ikke så veldig rik og oppløst i toppen. Det kommer nok en ny riaa på kort/lang sikt ogBlir spennende å se den live og høre dine inntrykk
Det finnes mange teorier om hva som gir best lydmessig utteling når platespiller oppgraderes. Drivverk, psu, tonearm, pu og you name it.
Bauer sier f. eks at for min dps2 vil oppgradering av psu gi mest uttelling, den blir da en dps3. Det tiltross for at det står en Bauermodifisert Rega rb250 på den idag. Ja, Bauer produserer og selger (unipivot) tonearm også![]()
Eller dumtBlir gromt!![]()
Ja, hva skal man med rekkesekseren når en firer gjør jobben?Kanskje, men samtidig så er det vel så tung masse, at jeg ser ikke helt hva flere motorer skal gjøre. Annet enn å bare overkompensere, som alt annet i denne klassen.
Du er ikke så god på analogier Frankyboy!RekkesekserKun V8 som gjelder så det er bare å kjøre på sevald
mvh