Jeg er enigLar ballen ligge!Jeg var bare litt spent på resultatet og ble litt skuffet over en slurvete presentasjon.
![]()
Jeg er enigLar ballen ligge!Jeg var bare litt spent på resultatet og ble litt skuffet over en slurvete presentasjon.
![]()
He he, ikke uenig, men beholder nok debutalbumet. Primært pga coveret kanskje...Ikke ofte jeg selger plater, men Guns N Roses forurenser samling. Ut med skiten.
Jeg må innrømme det finnes verre i samlingen min. Men synes det var litt deilig å kvitte meg med deHe he, ikke uenig, men beholder nok debutalbumet. Primært pga coveret kanskje...
Vis vedlegget 1077962
/Morten
Ekorngenet er en tøff motstander. Men når du faktisk greier å få noe ut av huset, er det UHYRE sjelden du savner det etterpå.Jeg må innrømme det finnes verre i samlingen min. Men synes det var litt deilig å kvitte meg med de![]()
Takk for det. Jeg liker jo godt musikken, men fyren er blitt noe rarStor fan av mannenNyt kvelden sevald
mvh
Vi må nesten bare innse at vi ikke kan få i pose og sekk. De største kunstnerne har aldri vært helt i vater. Vi får prise oss lykkelige så lenge vi ikke har dem i familien, men bare kan nyte deres verk uten å måtte feire jul med dem..Takk for det. Jeg liker jo godt musikken, men fyren er blitt noe rar![]()
Finner sjeldent tilbake til gamle skikkelige målinger selv. Bare å nyte. Er hva man hører og om man liker det som uansett er viktig, så det er ikke noe å irritere seg over.God morgen fra caven. Irriterer meg litt over jeg ikke tok meg tid til skikkelige målinger før mitt koko prosjekt. Jeg kan hardnakket påstå at ble mye bedre, men det har andre med en viss treklosse på kabelen også påstått. Hadde vært mye kjekkere med matnyttig dokumentasjon. Da er det spesielt over 3-4000hz jeg tenker på og effekten av avrundet spiler jeg tenker på. I bassen har jeg gode nok målinger. Kommer ikke til å gjør allverden med verken måling og evt noen justeringer før jeg er ferdig på baksiden av venstre panel.
Heldigvis finnes det ører og ikke minst evnen til å slappe av og nyte musikken![]()
Nei, er vel der jeg og. Men dette var et litt sært prosjekt og det hadde vært kjekt å dokumentertFinner sjeldent tilbake til gamle skikkelige målinger selv. Bare å nyte. Er hva man hører og om man liker det som uansett er viktig, så det er ikke noe å irritere seg over.![]()
Ja litt justeringer etter sånne tiltak må til. Spesielt for oss som har muligheten. Blir jo ofte ganske store forskjeller i frekvensresponsen med sånne inngrep. Tipper uansett det låter knall!Nei, er vel der jeg og. Men dette var et litt sært prosjekt og det hadde vært kjekt å dokumentertTror de fleste ville ikke gått for asymmetrisk demping av sidevegger. Liten kalibrering så tror jeg dette blir veldig bra
![]()
Ja, litt tråkig. Synes det er interessant og ikke minst litt viktig for oss som har rom å herje med. Er ikke så mye annet enn matprat på HFS, så dette er vel nesten det eneste jeg føler er interessant her inne, derfor jeg ba deg om noen før målinger.Irriterer meg litt over jeg ikke tok meg tid til skikkelige målinger før mitt koko prosjekt.
Må innrømme at det slike prosjekter jeg og liker å følge med på. Er det veldokumentert forbedring så tenker jeg at dette har jeg lyst å kopiere. At noen sier at lyden ble betydelig bedre, er liksom ikke god nok dokumentasjon. Får jo inntrykk av alle komponent bytter eller akustiske tiltak alltid blir til det bedre.Ja, litt tråkig. Synes det er interessant og ikke minst litt viktig for oss som har rom å herje med. Er ikke så mye annet enn matprat på HFS, så dette er vel nesten det eneste jeg føler er interessant her inne, derfor jeg ba deg om noen før målinger.![]()
Det gjenstår jo å se.Det mener jeg før målingene er gode nok.
Skal avslutte mitt gnålDet gjenstår jo å se.
Målingene du kom med i går er ikke tatt ved samme spl og savner litt flere dimensjoner. Men jeg kan jo mene så mye jeg vil, så lenge du er fornøyd og føler du har vist det du ønsker, er jo saken avsluttet.![]()
Aner en liten nevrose her nåGod morgen fra caven. Irriterer meg litt over jeg ikke tok meg tid til skikkelige målinger før mitt koko prosjekt. Jeg kan hardnakket påstå at ble mye bedre, men det har andre med en viss treklosse på kabelen også påstått. Hadde vært mye kjekkere med matnyttig dokumentasjon. Da er det spesielt over 3-4000hz jeg tenker på og effekten av avrundet spiler.I bassen har jeg gode nok målinger. Kommer ikke til å gjør allverden med verken måling og evt noen justeringer før jeg er ferdig på baksiden av venstre panel.
Heldigvis finnes det ører og ikke minst evnen til å slappe av og nyte musikken![]()
Du er nå god! Alle vet at det er jeg som gnåler!Skal avslutte mitt gnål![]()
Og veldig bra sager.Jeg har det, men tenker at en fein sag støver litt mindre![]()
Setter pris på et spark på leggen jegDu er nå god! Alle vet at det er jeg som gnåler!![]()
…. men støvsugeren var ikke så godOg veldig bra sager.
Vil nå heller si at en bør måler H og V hver for seg hvis en skal se på det øvre frekvensens område.Mic litt ut av senter fra rommet er nok til slike avik som du har oppover.
Men bruker du aligment kan du summere/snitte h og v og få en representativ kurve uten å måtte plassere mic på micrometeren.Vil nå heller si at en bør måler H og V hver for seg hvis en skal se på det øvre frekvensens område.
Helt enig, er de like. Men får søkk er mic ikke i senter. Mulig jeg sa det lit klønete.Vil nå heller si at en bør måler H og V hver for seg hvis en skal se på det øvre frekvensens område.
En vanlig suger går fort tett med gips.…. men støvsugeren var ikke så godDøde ganske kjapt.
JeppMen bruker du aligment kan du summere/snitte h og v og få en representativ kurve uten å måtte plassere mic på micrometeren.
Vis vedlegget 1078396
Så koko er jeg heldigvis ikke.Her blir det gipsplater ser jeg, ellers får du ikke fred i sjela![]()
Hva heter det bandet? ukjent for meg
Liker ikke Lothepus...Leprous.